Sv: Bögah!
ÅÅÅÅH, AAAAAAAh, OOOOOOOOOOOOOOOH!!!
(+Bussis. Fungerar XAM för dig?)
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Bögah!
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 22 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
ÅÅÅÅH, AAAAAAAh, OOOOOOOOOOOOOOOH!!!
(+Bussis. Fungerar XAM för dig?)
*Klapp, smisk, duns, flaffa!* "NESSSEEEEHH!!!" (Jajamensan!)
ÅÅåhå! Nesse jaaaah! (Här cepar det sig. AIDS i min IBM 5150 förmodligen...)
Ska vi bögah till Onkel Konkel? https://youtu.be/SKY0Hk1RuSM
https://twitter.com/infussambas/status/ … 8611233792
På tal om Nesse... Kan man få köpa din digitaliserade kopierade samling månne? 
"Köpe å köpe? Njoa... Skjoiv opp dä på notan, Sjökvist! Om en nu ente kan bitala i natora? Hue-hue-hue!"
Nå, vi får väl se. 
Häh! Har för mig du en gång skrev att man kunde "få" det hela iom. att du hela tiden kopierade hela härligheten vartefter du kollade... Men jag är ju så CP-vuxen att jak kan petala för det om jag nu bara ändå fantiserat ihop ofvanstående... .
BÖGAH!!!
Jah!
Bögah?
Jjjjaaaaahaaaaaah!!!
Någon? 
Hjärna! Hem"kommen" från dagvärksamheten och lite manligt bögheri skulle sitta som fisten i röven! Min förfrusna pung behöver värme!
Jaaah! Då det nu är min tur att sitta inne i homovärmen då Kung Böge viner utanför husknuten så skickar jag dig en styrkerymdkissvärmekram, Bussis! *FSSSSSSSSCH-K-SPLATT*
Nu du Mortis!!! Iiiiiiihihihihiihi! (bögar busigt jaga Mortis sittandes i spermobilen med greppandes händer rakt fram)
*Tar emot din gåva med öppen mun*, Kung Böge jaaah, han kan fara åt helvete just nu. Man gjorde sig till och gnodde på det saltstärkta åkdonet på dagvärksamheten och så nog fan "kom" Böge med en liten skvätt av sin gubbsperma från skyn.
Aah! Då var man äntligen ny"kommen" hem från trippen i norr!
Men eeh... Bögah? 
Jaaaaah! Nuuuuuu!!!
Berätta om din tripp till kanac.. kajaklandet och dina perversa äventyr! Vi är slidl bögöra.
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 22 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Bögah!