Sv: Musiktråden

Föreställ er att Pappa Kim fucktiskt "kom" till Skogsrunket i år och uppträdde?!

Tjillepitten

Då blir det crowdsurfing, moshpit och wall of death för hela slanten! Man kan senare skåda Pappa Kim vid mat"stånd"en. Svinfull, iförd endast tangatrosor springer han run(k)t och trashar stånd och matbord och är allmänt svinig. Med matrester och sås överallt på kroppen så springer han omkring och försöker krama alla som går förbi.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Åhhh vilken pervers och upphetsande syn! Och tänk att få vakna upp med 5,6 promille i snoppen dagen efter i ett kvavt tvåmannatält med Pappa Kim på armen. Raskt letar man reda på sina läderstring och svajar bort till Cööp i Rövmyre för att snat... inhandla ett flak nödraketer, en limpa Skogadolms och två tuber Balles kaviar. Bakfull som ett svin så orkar man inte "gå" tillbaka till tältet utan "lånar" en gammal Monark eller annan kärring-Honda och fortsätter fisten med ledaren för Fittornas armé.

Tjillepitten

Det är ju sådana uppdrag som man skickar iväg Herkko på. Aivan/smile
Sedan några år tillbaks så bru(n)kar ju CÖÖP slå upp en tillfällig affär precis intill ingången förresten, men är väldigt osäker på om det finns försäljning av nödbloss där(?). Om inte så går man ju miste om många tusingar i böginkomst tänker jag.

Skaparen av Mortiscism.

Den lokala CÖÖP:en brunkar ju få problem just kring Skogsrunket pga anstormningen av pervon och dödsrunkare. Jag skulle tro att man ökar sin försäljning där med 5000% varje år då det skall skogsrunkas. Rövmyre är i rövrigt en förbannat tråkig bajshåla.

Tjillepitten

Vilken camp är mest pervo på denna fistival då?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Den vi kan skapa under året 2024, drar du dit din annars fina husvagn så kan du förvänta dig stående ollationer m.m jaaah!

Tjillepitten

Husvagnen får det bli! Ni får också bo i den om ni vill.

Hrrrm, kan man få bli den humantoilet som vagnen troligen saknar?

Tjillepitten

Dä kan du! Aivan/smile Mortis kanske kan agera "dusch" då...

"Hur vill du tvätta dig idag? Ska det vara golden shower eller bakis-bs-7?" Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah! P'sis så jah! Min vagn "kommer" nu bli Ännu lyxigare med dessa två inrättningar!

Jag tror detta är en tribute till Himpas numera rivna lilla myskvart för män. Uncle Tom's (of Finland):  https://www.youtube.com/watch?v=bx6f68Wd9dc

Tjillepitten

Mmm! Så e're nog jaaah! Redig musikvidjå åsså!

Att inte det lilla skjulet blev K(åt)märkt... Nåja man får trösta sig med att ha sett det i värkligheten. *nostalgirunk*

Tjillepitten

Kanske kan stj... köpa en Friggebod på Böghaus och modifiera till en replika utav denna inrättning?

Eller "låna" en Knullebo-vagn av Bert Karlsson och turnéa runkt i Svärje?

Tjillepitten

Då hade vi dragit fulla spermahus varje kväll, min perverse rattrunkar-bögpervo-vän! Iiiih iiiiiiiiiiiihiiiiih!

Mhm! Det vore fucktiskt kuk att göra något så anti-PK och åka runkt i landet och besöka riktiga ToF-ställen som Lejsöfors. Ta in på deras "hotell", gå ut på byn och supa. Att få insupah riktiga bond(age)hålor och sädan visa upp dessa på JT.

Tjillepitten

Jaaaah! Som "Griståget" med Eddie & Svullo 1994.

Åhhhh jaaah som du kan och vet min mysiga homovän! Du, jakk och Mortis luffar runt på backbajspackar-hvis i landet och gör perversa saker med lokalbevolkningen! Fi fääeeen så brah det kunde bli!

Tjillepitten

Oooh jaaah! Har väl berättat säkert tre gånger här att jag och mina dåvarande vaniljovänner träffade Svullo vid badpladzen vid Linnéasjön 1994 här i byn. Hans tant körde deras äldre silvriga Merca SEC-någonting, eftersom han var av med kortet just då. Han hade en sommarstuga i skogen mellan Tvärskog i Nybro berättade han, samt att han kört sönder några värdefulla plantor i skogen med sin Suzuki RM250 cross som han hade med sig dit för att öva inför Gotland Grand National. Vi fick alla autograf, samt ett ex. av "Elake Polisen" på VHS som han signade omslaget på. Denna cirkulerade sädan mellan oss som var närvarande, och sädan försvann den. FAN!!! Dock har jag autografen kvar inramad här på den fekaliserade väggen. Vill du se?

Nej det har Bussis missat! Så du har träffat denne legend? Växte upp som cp-barn med hans program dock vilket har gjort mig till den bög jag är idag. Men jaaah det vill jakk se om du vill visa di... Den!

Tjillepitten

Ok. Ett brunögonblick bara... Har cumminikationspodden avstängd av alkoholtekniska skäl... *ahum* Startar den nu och ska ta kort o.s.v. Tar några minuter till... *pust pes*

Alkoholistlås på Cummendoren? Jisses vad har du gjort?

Tjillepitten