Sv: Evenemangskalendern
Rapport från OF: Ajajaj... Men samtidigt... åhåhåh! 

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Rapport från OF: Ajajaj... Men samtidigt... åhåhåh! 

Några kul evenemang nu i november?
Novemberpervkåsan kanske? Spermobilenduro som i år går av stapeln utanför Örkelljunga.
Ja hurra! Det ska jag genast anmäla mig till igen. Var ju med 2013. Här är en bild på det.

Det ser väldigt.....brunt och skönt ut. Är det vad jag tror att det är eller är det lera?
Det är vad du tror.
(nickar glatt)
Snart ska ett elektroniskt spermobil-dance-event (ESDE kallat) äga rum här i Kalmar. Stej tjun'd!
Ååhhh. Hoppas syster Latexia tillåter mig gå på eventet.
Jag har rektala snurrepuller att bjussa på då.

Så vad sa syster Latexia då? Fick du gå?
Det blev tre veckors straffterapi för jag var lite olydig.
Oj då...
9:e april är det Moserbullens Dag.
Då ska man baka Moserbullar och bjuda varandra på.
9:e april är det Moserbullens Dag.
Då ska man baka Moserbullar och bjuda varandra på.
Åh, det missade jag totalt. Jag som återupptäckte tant Veronica alldeles nyligen.
Hittar inte min pervlender där jag antecknat en massa evenemang. Någon som kan tipsa mig om det är något på g ikväll? Max 60 mil från Kalmar.
Det är väl oktoberfist nu? Vaknade imorse med en Hanz-Ghünther, rummet var fullt av tomma ölburkar och vi hade en varsin bratwurst i röven. Burkarna var tyska, ingen pant fan 
http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … .1032.html
Tack Mortis! Jag ska dit. Några stadiga koppar jägerschnaps innanför vb:n och fräulein Helgas glühwein mellan dom finniga och
blöjsvettiga skinkorna skapar stämning god nog åt det mest kräsna pervot.
Jag uppfattar det som att du är där nu? Kan vi inte isf. ta och stråla ihop och visa det tyska folket hur det ska gå till på OF, dö svidisch väj?
Jomen visst sörrö! Tror att vi får packa med några plattor norrlands gul oktoberfist.
Och jag tar med mig en pall med Pampers babydry plus, ett fat med vaselin och lavemang. Vilken BS skall vi komma upp i den här gången?
8!
Var inte blygsam nu Bleppe. Hur mycket lavemang behöver vi för en 9a?
Är det bra shit på produkten så kan vi börja med en tätdäckad halvpall (600x800x144mm.) samt varsin kebabpizza med stark zåz från min lokala pizzeria här bredvid.
9a? Har hört att en nia består av antimateria som endast de pervigaste BS-forskarna har lyckats klämma ut det i ett pervolaboratorium, försökspersonen sögs in i antimaterian och försvann. Undrar hur han har det nu? Jag har mina aningar: https://www.youtube.com/watch?v=gzxQgRbTesA
Adventskaffe hos Bleppe 3/12. ![]()
![]()
Vankas det runkbullar eller vore det att tjuvstarta?
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern