Sv: Evenemangskalendern
Det kommer bli så brunt att man inte kommer att kunna se andra sidan av lokalen.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det kommer bli så brunt att man inte kommer att kunna se andra sidan av lokalen.
*squirtle*
Lördag 3 maj, Spermobil-enduro i Kalmar kl. 05-23.
Kom och se dom tappra (och förmodligen berusade) pervoförarna försöka ta sig fram i endurospåret med sina spermobiler. Många skratt kommer att utlovas.
5/7. Bajsfest hos Bleppe.
25/7, BBQ hos Bleppe kl. 17:00.
Ta med ett glatt humör och NGD.
Ska fråga syster Latexia om hon kan skrivs ut en permissionssedel på fredag. I så fall kommer jag med batonger och vaselin.
Jippiiiiii!
Valvaka på Pervopartiets kansli i Kalmar 2014-09-14 hela dagen.
Gratis fika, vaselin, Norrlands Gul och batongterapi.
Kissvarmt välkomna!
Vilken härlig stämning! hittills har vi fått tror jag 2 röster men vi kommer nog ta oss in i riksdagen Heeejjjja PP!!!!
Oj vilket party! Vi kom iaf. över 4-personer spärren tack vare att Daniel mutade två uteliggare med snask och penis för att dom skulle rösta på oss.
Fortsätter fira här med bubblande dryck och hemmagjorda snittar. *tugg slafs böörp* Vill du smaka, Ostis?
Gott! åh hur många platser får man med fyra röster. typ 10 platser va? hmmm vi får nog muta några till.
Nu börjar man nyktra till efter partifesten.

Bleppe hus ska vår budget se ut. Jag föreslår vi ökar anslaget för fri analrensning och bajskunskap i skolorna. Försvaret måste stärkas med bögkommandotrupper och invandringen av Syriska fjolläderbögar hotar den fina invandringen av äkta tyska läderbögar.
Du får en ministerpost direkt! Välj själv.
Pervominister?
Visst. Då klubbar vi det!
*pang* Ajäääää... Buääääh... 
Helgen v.39. Bleppes NG-skördefest på Öländet.

Suuuuuuuuuuuug. *puuuuuuuuufff* mmmmm suuuuuuuuuuuuug *puuuuuuuuuffff* Sluuuuuuuurp, *raaaaaaaaap* Sluuuuurp *raaaaaap*
We shäll åveeerkååååmmmmmmmmm vi shäll åverkååååååååm sååååm dajjjjj aja aj aj aj...
Bra shit, eller hur?
*puff puff* Nämen se goddag herr Kantarell.
..ligger med en rolig gul struthatt i en enebacke med min penis i högra hand.
*nöjd och stolt*
Halåwiinfest hos Bleppe 31/10, kl. 17.
Angående ovan:
Skriv upp er här ni som tänker komma så jag kan plaren... planre... blanena... (äsch) planera (såå hette det ja) middagen, sällskapslekarna m.m.
Anmälningslista till Bleppis fest:
- Anti-pervo tanten.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-