Sv: Evenemangskalendern

Och på tal om pisken 2025 så skall ni ha koll på Glasis öppettider!

Tjillepitten

Bleppe skrev:
Påskmiddag hos Bleppe 2025-04-19 klockan 04:23.

Alla pervs och fögbyllon är stjärtligt välcumna!

Aivan/smile

Åh! Blir det Findus jultallrik-rester från i julas? Aivan/smile

Bussföraren skrev:

Och på tal om pisken 2025 så skall ni ha koll på Glasis öppettider!

Javisst jaah!
Såg skyddshelgonet i fredags förresten. Frågan är om han har bytt till Kromkuksgatan helt och hållet eller om han bara går dit ibland p.g.a. längre öppettider?

Skaparen av Mortiscism.

"Kom" ihåg att det är "Nakna Trädgårdsdagen" idag, håmos!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaha! Aivan/smile
*Springer ut med snoppisen i väders för att böka i rabatterna.*

Skaparen av Mortiscism.

Pra pra! Akta rhododendrona bara!

Idag 7 november är det kladdkakans dag och jag var uppe tidigt och "bakade" lite gott åt oss. Låt er väl smaka! *fniss*

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ffoodandjourneys.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F01%2FKladdkaka-STEP6-819x1024.jpg&f=1&ipt=c437b598907c58c121436377efc989bc5c17a4313a57a1b2a22b6a1fdb68c342

Ojojoj!
*Glufs, smask!*
Smakar lite som Syster Fekalias kladdkaka.

Skaparen av Mortiscism.

Så bra. Aivan/smile

Så då, håmogubbar... Hur gör vi med julbord i år då tycker ni? Ska någon av oss anordna det hemma hos sig själv eller ska vi gå ut?

Varför inte både och? Inleda starkt i någons soprum för att sedan göra stan osäker tills siste perv plockats in av hästsvansarna?

Skaparen av Mortiscism.

M... m... me... m-m-m... mmmen det ä-är jjju genitaliskt på min ära! https://www.blepp.se/f/hy.gif

Men då gör vi så. Vi börjar hemma hos mig, och sen då? Vad ska jag boka i falskt namn tycker ni?

Vi kan väl hålla låda på någon CG? Äta korv, dricka hembränt och skråla?

Tjillepitten

Vilket Ypperligt förslag käre Bussis! Då gör vi det. Lilla Gatan 1 nästa!

MHM! Ser att McDullas ligger brevid också! Minns ni CP-bollhaven som fanns förr på nämnda restauranger?

Tjillepitten

Hahaha! Jaaaah! Som 17-20-åring skulle vi alltid bada i dessa kiss, snor och bakteriehärdar på fyllan på Giraffens McDullahs då vi fick skjuts in till Käälmah för att supah och ville förära stället med en liten visit för förtäring.

Jaah visst var dom trevfliga! Luktade piss och annat mysigt där. Minns att jag vid något tillfälle på 90-talet tagit mig till Gumsbacken för att inhandla fyllekäk. Under ruset och något mättare så la jag mig i bollhavet och somnade. Det slutade med att jag blevf avvisad haha! Sedan påbögades en mycket lång och plågsam vandring hem till boendet. Kallt som fan var det också.

Tjillepitten

Ååååh fy bögulen. Då blev du ju garanterat nyktrare fortare? Default/ai Själva blev vi alltid tillsagda att kliva ur, vilket skedde 50/50.

Haha! Minns inte exakt hur jag/vi tog oss hem men en jevfla tid tog det. Pängahna hade vi supit upp så någon taxi "kom" inte på tal.

Tjillepitten

Hua! Bästa är ju att stå och vänta sent på färdtjänst i kylan på fyllan, sen "kommer" den och då kliva in i värmen och beordra den till gyroskiosken innan hemfärd för en takeaway.

Jaah jag håller med dig. Mången gånger har man väntat på FT. Än fler gånger har man räddat andra alkisar från fitt-kylan men det är inte lika roligt eftersom man själv måste vara nykter. Men roliga situationer har man ju råkat ut på den tiden. Och jävligt mycket korkade slan också skall väl nämnas.

Tjillepitten

Jaaah! Jag tänkte mest på stackars slan som man fittat skjuts utav som man dirigerade hit-å-dit, rähähäh!

Ti-hi så busigt av dig pervobroder! Bäst var dom som var så CP-fulla att dom inte kunde uttala adresser och/eller inte kunde hålla sig vakna.

Tjillepitten

Tror jag det. Eller "hålla" sig också kanske...

Fucktiskt så har jag inte råkat ut för det. Men det har varit nära och närmst var en aprak frammis (av finare börd) som bars ut till Vulvon av sin cuckade karl. Vi hinner åka kanske 200 meter och så ska kärringtrasan till att kalva. Hon får precis upp dörren och spyr lite på tröskeln varpå herren vill att vi åker till närmaste mack som då låg mittemot Centralstationen då. Det var en CG eller rättare sagt en Stasi-Oil. Han tog papper och torkad bort spyan. Nu skall tilläggas att dessa skulle till Linpöking, en bilfärd på kanske 40 minuter. Det tog över en timme då frammisen fyll och åksjuk skulle stanna för att spy mera. När vi "kom" fram till huset så var den cuckade så skamsen att han bar in kärringen, kom ut igen och petalade notan på över 1000 spänn (yes det är så länge sädan) samt ger mig två rödingar i näven som dricks och för att jag inte skulle snacka om det som skett.

Tjillepitten