Sv: Evenemangskalendern

Börjat nyktra till så smått nu, där av det sena svaret. (fast jag är ju rätt sen i huvudet så det gör nog inte så mycket) Det var väldigt fistligt firande här för min skull. Ser att du också hade Cobra 8:or, Mortis. https://xam.nu/f/hysterisk.gif Väldigt trefvliga puffar det! Lade sex sådana under en hög med mina begagnade vuxenblöjor här på innergården och tände på, och; Ooooaaaahahaaa vilken jävla smäll! Tog tre heldagar och fjorton personer för Ocab att sanera efteråt, rähähä. Själv förnekade jag allt när polisen, hyresvärden, PIVA, kommunen och frälsningsarmén kom och ringde på. Aivan/biggrin Hoppas dom inte läser här bara.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ojoj, jag hade gärna varit där! Lukten av krut och bajs ger mig alltid glada minnen från ÖIA 1982, då Ostfrallas legendariska psykbryt var kraftigt nog för att orsaka ett två veckor långt upplopp bland internerna. Aivan/biggrin

Jaa, polisen, hyresvärden, PIVA, kommunen och frälsningsarmén har fel. Bleppis har som vanligt rätt!

Skaparen av Mortiscism.

Mmm... Det psykbrytet och upploppet önskar jag skulle finnas på film! Nog bra runkmaterial kan jag tänka mig. *flaffa flaffa flaffa*

Hahaa! Dom snyggona hade ju inget att komma med. Jag berättade bara att jag identifierade mig som laktosintolerant lesbisk dvärg från Afghanistan med ADHD och en bror som är bög i Bagdad och att vi alla röstar på S. Då gjorde dom alla honnör, önskade oss en trefvlig afton och gick sedan iväg.

Ja jisses, jag tror att jag har en bild från upploppet nånstans. Får leta.

En jävla bra idé! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Fuck yeah...

*hrmpfh* Hoppas verkligen på en stor anslutning på lördag... (daskar nya e-kbt-batongen långsamt i näven med allvarlig blick) och att ni verkligen läser dom anslag som sätts upp på anslagstavlan i dagrummet samt annonseras på ÖIA's hemsida!

Svart bälte i kognitiv batongterapi (KBT).

Ynf?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Hmm... Jag ställer upp!

Skaparen av Mortiscism.

Oj vad festligt det verkar. Ni har det allt bra ni...

Någon som har några bra tips på riktigt perviga och kladdiga spermobilraves i europa nu i mars?

Man vet aldrig. Spermobilraves är lite som en snabbskjutande yoghurtbössa i ett gloryhole. Försvinner lika snabbt som den kommer, helt utan förvarning. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

Ja så är det ju. Får anordna ett själv ute i soprummet annars. Tyckte mig se en julgransslinga där ute i ett kärl...

OBLIGATORISKT FREDAGSMYS HOS BLEPPE 2020-02-07, KLOCKAN 00:01!

Ta med ett glatt och pervigt humör.

Åh, dags att förbereda sig!
*Drar på lite trevlig musik för att värma upp.

Skaparen av Mortiscism.

Den låten ska vi poppa rektala snurrepiller till imorrn, min vän.

Vill tacka för en bra uppslutning och uppsluppning igår. Tack tack. Haha! Var ju för jäkla bra när Ostis skulle göra sin "moonwalk" a´la Michael Pervson uppe på vardagsrumsbordet och då bajsade på sig och fick sånt extra-glid att han gled in i fullt fart in mitt vitrinskåp med smittofyllda gosstrosor som då gick i tusen bitar. Aivan/biggrin

Mortis var iofs. inte sämre han. Att kunna totalspruta ett pizzabud halvt till döds OCH sedan kunna toppa Alla dom levererade pizzorna med sin mumsiga sås äro icke att föringa!

KiltKent var också mysig där han satt i hörnet på min Scan-Trend-hörnsoffa och läste dikter naken.

Qungas gick visst vilse och hamnade hos grannen under som fick sig en oförglömlig afton. Aivan/smile

Ynf!

Skaparen av Mortiscism.

Undra om det är något extrainsatt evenemang på ÖIA denna månad? Hmmm...

Det ryktas om att frälsis ska dra i gång ett stort evenemang  intill gamla skjutfältet utanför stan. Dom har hyrt ett sovjetiskt cirkustält som rymmer 50000tätt packade åskådare. Evenemanget ska tydligen pågå i 6 timmar och alla ska lixom cirkulera runt och pussas och kramas i en stor välsignad ormgrop för att sprida Jesus kärlek.  Ser fram emot evenemanget. Ska vara för alla generationer också. Det kommer spelas gamla slagdängor av Thore Skogman sen kommer nattvarden att drickas ur en gemensam härlig skål. Har svårt tänka mig något kan gå fel.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

470 Senaste redigerad av Mortimer Mus (2020-04-03 23:45:05)

Jorå! Idag var det ju fashionshow enligt schemat. Aivan/smile

Här ser vi Ostfralla rocka den nya självkramartröjan från det tyska märket "Hugo Bög", samt den senaste vuxenblöjan från svenska "Fjällröven". Vuxenblöjan är testad av sumobrottare som vandrade i fjällen i en vecka och som enbart levde på bönor och lök under vandringen. Trots att byten inte var tillåtna under hela veckan så höll alla tätt! Otroligt!

PunBB bbcode test

...Och imorgon lirar ju Pervles inne hos mig! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

...Å blöjrave på söndag!

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

...Å blöjrave på söndag!

*UNTZ UNTZ UNTZ*