Sv: Evenemangskalendern
Bara 47 dagar kvar till Sweden Runk Fistival. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bara 47 dagar kvar till Sweden Runk Fistival. 
Är sjukt taggad! ...Har hört att biljetterna är slut, dock är det mycket enkelt att planka in när man sitter i spermobil i dagens PK-samhälle. Om någon vakt klagar är det bara att föra ett jävla liv och skrika "FUNKOFOBI!" Sedan kommer PK-runkarna till undsättning och drar med vakten till ett hemligt grupprunkartält (olagligt såklart, då endast enmanstält är tillåtna) och ger honom en lektion i batongterapi! 
Visst ja, här är ju årets lineup:

Ser mest fram emot Poo Fighters, då det sägs bli ett våldsamt bajskrig i publiken såväl som på scenen. När giget är slut rusar alla till sina tält för att bajsrunka, förutom koprofilerna som börjar samla in det bruna guldet. Därefter fortsätter bajskriget mellan koprofilerna och deras bajssamlingar, detta krig brukar sluta med dödlig utgång, därefter kryper nekrofilerna fram o.s.v, o.s.v... 

*blir överuppspelt*
Vi ska ha husvagn.
Husvagn är olagligt, då det endast får vara enmannatält på campingen. I så fall får vi bygga en hemlig underjordisk bunker á la pervffen-SS! 
Nu drar jag! 

Festen är fortfarande i full gång...
Tjohooo, tjohiiiii... *dansar*
https://youtu.be/xc6FyFyM6qs?t=10
Varför står hjulen still på chevrospermen?
Vad i... Nu rör de sig på bilden i alla fall. Gissar att Bleppe har ett bögfinger med i leken?
Ti-hi...
Ett brunkladdigt finger kanske?
Mmhm.
*nickar glatt*
Vad är egentligen "The Bleppe Experience"? Missade det på spermobilblöjdiscot förra veckan.
Det går inte att förklara vare sig i fekalieskrift eller med bilder. Det måste upplevas!
2018-11-07 kommer garanterat syster Fekalia bjuda på något gott.
Meeh. Långt till höst ju 
(Antar att det goda ska lagras genom att ligga och jäsa i solen hela sommaren och halva hösten?)
Vad har ni för planer för midsommar då? Själv ska jag ut i skärgården.
Tänkte smyga runt i villaområden obemärkt för att sprida säd och fekalier i inte ont anande Svenssons snapsar, ryktet säger att man blir bajsbög om man blir full på bajsspermasnaps. Utöver det så har jag inga planer.
Det låter ju alldeles förträffligt det Mr. Mus.
Tur att jag dricker mycket seglardricka som gör mig till en säker och bra seglare då jag ska ta mig ut till ön. (tror jag iaf.?)
Har fått äran att avsluta alla tre kvällarna:
Dom fick visst göra en panikbokning p.g.a. avhopp och bokade mig i all hast. 
Det kommer dom inte att få ångra... tror jag... Var min vän och mångsysslaren Hederlige-Harry som smooth-talkade in mig inför dom bokningsansvariga som aldrig hört talas om mig. Han sa att jag är som en blandning av Rolandz, Joe Libero, Allsång på Skansen och Pervert Taube i ett.
Ohh, spännande!
Synd att man inte kan komma. Har själv ett hemligt nummer som jag ska utföra samma dag under augustifisten i Norrpöking.
Jahaa... Jag trodde du och Ostis satt på ett Krystatåg på väg till Kalmar C.
Skulle bjudit på saft och bullar ju.
Låter som en skön tillställning.
Sen är det ju Perv out West i Göteborg, men ska försöka komma till avslutningen om jag nu får permis av syster Märta vill säga.
Jag hade tänkt att avfyra några festliga fittraketer under fistivalen, eftersom fyrverkeri-SM inte blir av i år. Jag postar några stycken till dig som tröst. Alla har sånadär symboler på sig som finns inne i kärnkraftverken, kanske du kan skjuta upp några under din överraskningsfinal? 
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern