Sv: Här postar vi allt möjligt
Nämen hejjeguu' så majsigt! Får man vara med?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 910 911 912 913 914 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nämen hejjeguu' så majsigt! Får man vara med?
Bajs bajs bajs bajs bajs!
Jah som pungsvetten lackar! Ligger här utslagen på ”soffan” och äcklar mig. Återupptäckt GTA4 på mitt gamla GayStation som jag förstrött ligger och runkar till.
Åh, fyran som är så ToF på många sätt. Speciellt ragdoll-fysiken som gör att man flyger runt som en vante!
Bajs bajs bajs bajs bajs!
*Smask, glufs, tugg!*
Idag blir det müs efter värksamheten runkt 15:30. Flaffa! Fiffade allt gotti-gott i freitags som står inne på fönsterkarmen i solgasset och väntar på att jag ska få förvandla det till promille, kiss och bajs. MMM-MHM!!! 
"Går" bra som faan nu. Tror vi kan tidigarelägga müset med 60 minuter en timme. 
Blefv dock bara tie minoter tidigare...
Idag blir det müs efter värksamheten runkt 15:30. Flaffa! Fiffade allt gotti-gott i freitags som står inne på fönsterkarmen i solgasset och väntar på att jag ska få förvandla det till promille, kiss och bajs. MMM-MHM!!!
Nämen! ...Lyckades du verkligen att låta bli att pilla på godsakerna igår och i fredags kväll?
Blefv dock bara tie minoter tidigare...
Flaffa!
Jaaah! Måste då alltid tvinga något annat slan att blåsa igång tungspermon åt mig om jag hade nallat på't. Brunkar sluta med samtal på cuntoret... 
Äsch, vaniljon och deras "samtal"... Kan man inte få en omgång smisk istället så att det svider när man sitter och rattrunkar?
Precis!
Jah så mången gånger man förväntat sig en uppsträckning på bondage-korset efter sina illdåd på div. värksamheter men så slutar det mä… samtal! Fi fääeen! Inte ens ett vaniljo-samlag har uppbringats.
Ja, visst är det konstigt.
Mot DV:n! 
Mot Glasis! Jag skola stödsupah till din ära min lille håmotrucker där! Birabärsa here I cum!
Tack pervocumrat Bussis! Blir en sväng dit efter DV:n idag så att allt är redo tills imörra och man kan vansinnesköra raka vägen hem. MMM-MHM!!!
Då var det fiffat! Polsk håmovodka och Sju"komma"tvåor.
Nu är det bara tolv timmar kvar till... *KRA-LACK!* 

Pra, pra håmo! Här skall det inmundigas svettiga flensostmackor och lite kaffrer innan jag ska vandra ner till porrken via Glasis.
Rätta taker ditt fögbyllo! Har du någon favoritbänk? Jag "ligger" före mitt supah-schema, så här "går" det bajsbra.
Pra, pra håmo! Här skall det inmundigas svettiga flensostmackor och lite kaffrer innan jag ska vandra ner till porrken via Glasis.
Låter som början på en redig ToF-dag!
Hemma!!!
Rajdiraaaaj...

Kan langa över en digitalt. Åååååh, hej! *lang*
Sidor Föregående 1 … 910 911 912 913 914 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt