22,726

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mmmmhm, spännande!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

22,727

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaah! Själv så hade man bara uringult bälte vid den tidpunkten, men graderade till agent-orange ett par månader senare.

På kvällen fick man äfven reda på vilka som var DB och vilka som inte var det. Då var det nämligen final i mello, så man kunde välja på att antingen stanna kvar i hallen å glo på mello på TV eller traska genom Nybbet bort till biosalongen. Självfallet så valde jag och cumraterna det sistnämnda.

Tyvärr så visades någon färgkaskadspya från Pissney istället för någon käck Åsa-Nisserulle.

Skaparen av Mortiscism.

22,728

Sv: Här postar vi allt möjligt

Ååååhå... "Folkan". Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

22,729

Sv: Här postar vi allt möjligt

Det hade varit passande om man hade visat någon gammal Bruce Lee-rulle eller liknande, men tyfvärr.

Skaparen av Mortiscism.