Sv: Här postar vi allt möjligt
Här får ni en tocken däringa serje om hur "Gettysburg" hade sett ut som stenhård bögporrfilm förresten:

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 905 906 907 908 909 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Här får ni en tocken däringa serje om hur "Gettysburg" hade sett ut som stenhård bögporrfilm förresten:

Rähähä! Den var allt braer den du Mortis! Fick en fin BU i VB:n utav den.
Någon mer än jag som fick sådana därninga monopolpängah med döingar på idag från Scattevärket? Dessa byttes snabbt mot vettigare saker så som fnalkohol.
Nu så!

Råkade visst få med mig någon padeldricka också. (Var den klassiska glasflaskan med riktigt kapsyl som lockade)
Mmmh! Det lilla Sju"komma"tvåan-artilleriet minsann!
Scattevärket? Njet, inte den minsta kapsyl fitt man därifrån. Fnö!
Då får man anta att du "skött" dig Mortis...
Hoppas att du slet in honom i lyan för lite tyskt källarmys! 
Har visst söpith mig till framtiden... Var helt bögertygad om att det var torsdag idag. Sprit är bra!
”Tillbaka till homotiden” skulle kunna bli en cockbuster till gayfilm. En herre i Småland super sig till olika tidsepoker och rattrunkar i en Delåårian med spermaindränkt klädsel.
Vilken otroligt bögig idé kära pervobroder där! Och bilen drivs av ens runkrörelser som alstrar energi via en manick. Och man måste runka i ett visst tempo för att kunna färdas i tid och rum.
Och idag är det särskoleavslutning märkte jag under min färd till Bangatan 9. Tyvärr kan ju dagens ungdom inte supah ordentligt, så det blir nog väldigt lugnt i Badhusparken jämfört med 1990-1993, rähähä!
Och själva målet med alla tidsresor är att skapa en megabögig framtid. Typ som att ändra på alla gamla heliga skrifter/religioner genom att ta bort allt som har med heterosexualitet att göra och lägga till att bögsex är det enda rätta.
Vilken pangrulle!
Hmm… jo samhället har misslyckats då padelbarnen dricker Fitt-Nocco istället för finkel och Hansa smuggelöl. Jevfla snorvalpar! Dom skulle varit mä på den gamla håmotiden då man söph och bögah som rediga daddybears! HAIWAN!!!
Vad ska Bussis sysselsätta sig med resten av dagen då?
Han skall snart bege sig downis-town och till en adress som av en slump också har nummer 9 ti-hi! Snatterirunda inför helgen du vet. Men resten av eftermiddagen blir det troligtvis till att joppa sig svettig som den bear man är. Birabärsan hinner också bli kall i ”kylen”.
Åååhå. Lite redigt karlgöra alltså! Svettig blank, bar överkropp... Mmmm...
Jah varvat med gubbbögstön och svettig stjärtskåra. Bögbusigt va? Är ju relativt fitt-kvavt så det får bli Borat-dräkten kanske… Mankini!
Ja det är värkligen mankiniväder nu.
Och för att tvätta bort den gulnande hyn så försöker jag variera mitt födointag.

Mhm! Donken hade vi i sikte härom dagen men då det är Svärjes kanske sämsta ”restaurang” Äggskallebyn begåvats med så blevf det istället ett bebög på ”Grillen” på torget i byhålan. Där lät det smaka med en Hawaiiskjorte-rulle. Ananas var inte helt fel ihop med indisk kissgul currysås. Som dryck blevf det en Tracka-dero. Satt som en buttplugg hela rasket!
Mmmm så gott det lät. Kiss... *Slurple!* Donkens currysås som jag valde är mera bajsbrun dock.
Sidor Föregående 1 … 905 906 907 908 909 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt