Sv: Här postar vi allt möjligt
Då var man hemma i den elvagradiga LSS-kvarten igen efter dagens utflykt till spermobilmässan i bibelbältet.

Här ser vi Kronans nya spermonnans.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 852 853 854 855 856 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Då var man hemma i den elvagradiga LSS-kvarten igen efter dagens utflykt till spermobilmässan i bibelbältet.

Här ser vi Kronans nya spermonnans.
ToF-ig hoj! Jag gissar på att du "lånade" hem den?
Gifvetvis! Provköra? 
Jaah hjärna! Fi fääeen vad roligt det vore!
Ooh jaah! Jag sitter där bak och håller om dig mellan dom välfyllda sidoväskorna.
MMM!!! Sätt dig närmare så håller vi värmen cumpis! https://www.youtube.com/watch?v=7uM5puvES98
Jaaah! Justsåjaah! Och kiss-scenen på scootern icke att förglömma!
Jaah eller fjollpolisen som INTE gillade kiss? https://www.youtube.com/watch?v=YNZblixPejs
Ti-hi!
Snart är det dags homograbbar! https://bearworldmag.com/hcb-celebratin … ardi-gras/
JAH JAH JJJJAAAAAAAAH!!!
Nej fääeen! Nu är det dags att lägga sig på EUR-pallarna och dra i snoppen, igen dvs. SIM HALL! och akta er för bögspöken!
Sov sött, vakna blött, håmo! Och jaah, det ska jag. Dom håller mest till på vinden och vid brevlådan ändå så.
*Plask plask* Vaknar, öppnar mina bögon, rullar av lastpallarna, ligger kvar en stund och drar i snoppen, "går" på dass för att tömma pungen (igen) och blåsan, ser att det genom springorna i jutesäckarna kommer mera... FITTSNÖ! HAIWAN!
Jaah fifääen! Här har (BD)SMHI "gått" ut med en kissgul varning. Och det ska man ut i imörra. HAIWAN! (Drar upp det kissblöta termotäcket över huvudet och börjar brunka)
Brrr! Snoppas Fittknug Horbore "går" och dör den jevflen!
Och som om inte det räckte så har jag ont i käften också, SHARMOTA!!! En sädan slidig satans fisdomstandjävel som bögspökar. Det "går" bra nu Bussis...
Åh fypadel va dä gör ont! Fitt så där riktigt CP-ont i en tand en gång på fredag eftermiddag/kväll, och då fanns det inte en enda jävla Borr-Jesus att tillgå. Ringde även plåsterhusen i Käälmah, Västervik och Oskarshamn om dom hade någon jour. Men nä. Bara vid allvarliga olyckor fitt jag till svar. Hade någon vecka tidigare varit i det tyska landet och bunkrat gottis, så jag beslutade mig för att bedöva mig med Zaranoff hela helgen vilket runkerade rätt bra.
Passar övfer en flarra "bedövningmedel" digitalt till dig Bussis! *swoooooosch!*
Jaah fy fääeeen det är inte att leka mä! Finns tandplågare men i Linpöking då detta är ett u-land och så tar dom hutlösa röverpriser de små frammisarna. Men jag fitt begagna mig av dessa för en mången år sädan då jag vaknade och såg ut som jag tagit en megasats sperma i truten. Ena kinden jaah där såg man ut som en bög-hamster så det blevf att ta Vulvon till det mysiga Skäggetorp först. Hann knappt sätta mig i gynstolen innan "käftis" skickade mig vidare till US (inte Amerikat) utan Unipervitets Kukhuset och KK, (Kuk-kirurgen). Där tog man blodprover som fisade på nån infittion varpå jag fitt någon medicin då jag var nära bögförgiftning. Jag fitt "ligga" kvar till nästa dag då tandfan skulle snoppereras ut... HAIWAN! Trots en massa stjärtstillande och annat skojigt så gjorde det ont som fittan. Det skulle borras, säära i tandsöttet osv... SHARMOTA så förbannat ont det gjorde. Men tackar! Tar glatt emot flarran jag fått, intar vätskan analt!
Där ger den bäst effekt.
Mhm, korkade upp och tröck in hela pavan så får man långtidsverkan! Det var bättre förr när allt botades med ToF-dricka!
Det var bättre förr. Tänk om man kunde få sån flytande "medicin" vi tycker om förskrivet och hemlevererat på en EUR-pall utanför plyfaskivan! Mmmm!
*dröm*
Så bekvämt det vore! En cumbination av pissky och morfin hade suttit fint! Borde finnas färdigblandat på Glasis kan jag tycka? Exempelvis när man får fitthosta jaah då tar man en 75:a Cucilana/Grants eller så. Två paket John Bögsilver utan filter ingår givetvis.
Mmm så gott du pratar.
Gurglade "Kvacksalvare" då jag "kom" att tänka på såna herrar under "Vilda västern" som åkte runkt med häst och vagn. Dom krängde sina "mediciner", jaah du vet vilka jag tänker på. Men bland det första som dök upp så var det en Edward-liknande figur jag fann: https://rollspelsklubben.fandom.com/sv/ … acksalvare
Sidor Föregående 1 … 852 853 854 855 856 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt