Sv: Här postar vi allt möjligt

Toppen! Dom har ju en tendens att bara bli större och större!

Tjillepitten

21,277

Har en kasse Sju"komma"tvåor här i LSS-kvarten nu. Frestande, men ska rattrunka till bibelbältet om 13 timmar, så dom får förtäras om 27 timmar istället. *gnyyyyyyl*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Mhm! En slags form av självtortyr är vad det är. Mången gånger har man haft dricka hemma men hindrats av DV eller NV. Fruktansvärt!

Tjillepitten

21,279

Jaah. Fast nu ska jag iofs. på Spermobilmässa. MMM-MHM!

Nämen! Har ni sädant spermande där nere? Blir lite avis fucktiskt!

Tjillepitten

21,281

I Jönsköping.

Mhm! På Bög-Elmia eller? Det mest ToF-iga jag sett idag var DB-truckers i militära lastbilar med släp som åkte genom Äggskallebyn. Lasten gjorde mig förbryllad, det var några slags betongfundament som jag inte sett förut. Jag måste få veta vad fan det var för något. Kanske till ett splitterskyddat Gloryhole-skjul som kan användas i fronten? 5 X 2 meter cirka och såg ut som jättestora Duplo-block. Färden "gick" mot Örebög så troligen skall dom till Kvarn.

Tjillepitten

21,283

Bög-Elmia jah! Lät både DB och spännande. Kanske skulle bygga en LSS-kvart som tål hårda tag? Hur som behöver dom en 'motståndsman'. (Ord finns här)

Jaah, titta på fina spermobiler blir aldrig tråkigt. Sädan brunkar det ju vara minimalt med störiga frammisar på dessa event också. Jag tror dom behöver både en motståndsman och ett par snuskbyggare.

Tjillepitten

21,285

Så sant så sant. Och idag stod det tre frammisar i likadana jackor med någon jävla bricka runkt halsen och ofredande volk utanför det lokala glasis. Tittade åt andra hållet och då hör man "Hallå!", "Hej!", "Du där!" och jag går vidare och hon säger då glatt "Lycka till med shoppingen". Går in, roffar åt mig det jag ska ha och "kommer" ut 32 sekunder senare och hon säger då glatt "Hoppas shoppingen gick bra" och jag bara går vidare. Hade det inte varit för alla vittnen så...

Yes! Såna är roliga tycker Bussis. Dom brunkar hållas här också. "Vet du hur många Biafra-barn som svälter i Hottentottland?" I regel ställer dom frågor och vill värva dig till något piss-projekt i något shithole-country. Jag brunkar stanna och prata skit med dessa, ifrågasätta och vara allmänt jevflig. Allt för att uppehålla dessa så att andra slipper utsättas för deras terror. Jag ser mig som ett helgon i dessa situationer.

Tjillepitten

21,287

Smart! Jag tackar dig pervobroder å det stjärtdjupaste för detta! Nu vet jag inte ens vad dom ville då jag inte ens bemödade mig att ändra riktning på bögonen.

I regel så får man någon fråga som är helt omöjlig att svara på så då skall man cumtra med motfrågor som exempelvis: "Vet du hur mycket SIDA och Sverige ger i bistånd varje år?" osv. 50 miljarder cirka... Man an också fråga dessa hur mycket dom själva donerar varje månad för det handlar ju om "bara" 100kr per månad typ. Man ska också passa på att fråga dessa exakt HUR dessa 100kr fördelas, dvs får verkligen en utsatt person/familj whatever verkligen den stora kakan av hundralappen? Vad tjänar dessa själva i timmen på sitt tjatande? Vad tjänar deras chefer? Hur ser företagets omsättning ut m.m. Man kan hålla på ganska länge om man orkar.

Tjillepitten

21,289

Kung Bussis!

Ti-hi! Tackar. Orkar man inte prata så länge kan man ställa frågor om varför man inte bögar att städa utanför eget gloryhole genom att hjälpa hemlösa här? Varför det finns fattig pangsionärer. Och vill man värkligen döda diskutionen så pratar man om "mångknullturen" och dess effekter.

Tjillepitten

21,291

Skall anamma detta. Nu vill jag bara vara inne i bögvärmen och ronka efter att ha varit ute i fittblåsten två nätter i rad.

Kan tro det håmobroder. Det är fan inte nådigt fittkallt ute, fittigt hagel har det varit här under dagen. Halt som fääeen och allmänt ZOE.

Tjillepitten

21,293

Som här.

Man undrar ju varför vår förhomofäder skulle envisas med att bosätta sig här för? Måste varit något med att krypa tätt inpå varandra för att hålla värmen?

Tjillepitten

21,295

A p'sis! Varför inte på Honolulu istället?

Jaah Håmolulu vore fn något dä! Men Grekland "går" lika bra: https://www.youtube.com/shorts/D6ZAHPMz0xE

Tjillepitten

21,297

Jaaah! Värkligen!

Litervis med Ouzo och mys med den dansante Gino... RONKAH!

Tjillepitten

21,299

Mmm jaah! Han har säkert hemlagad tzatziki vi kan få smaka på också!

MMM!!! Vad gott det vore, extra krämig! Åh vad vi skulle lukta turk efter en sådan middag! Vitlöks-pungsvett...

Tjillepitten