Sv: Här postar vi allt möjligt
Nein, då är (under)livet slut. Hetero, Mellomys, parmiddagar och IKEA-besök... TVI SHARMOTA! Men nog fan suger det i sprit-tarmen...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 849 850 851 852 853 … 892 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nein, då är (under)livet slut. Hetero, Mellomys, parmiddagar och IKEA-besök... TVI SHARMOTA! Men nog fan suger det i sprit-tarmen...
Hua! Passar över en hela pissky digitalt! *swooooosch*
ÅHHH! Man får tacka och böga pervocumrat! Inte nog med att hålla sig nykter så är det en sak till, det förbannade pöksuget som fitt som tätt driver mig till vansinne... Nu har jag iofs bögsnus som subb-stitut men det är fán inte samma sak. Nikotinblöjor i form av KNOX stark porr-tion. Tre cigg på snart två slid-veckor...
Jaah värkligen! Men det ska fäääen "gå" bara. Men det vore smidigt att ha en neger här just nu att ta ut sin frustration på.
Dags att masa sig iväg till värksamheten... Åter"kommer" senare.
Lycka till! Jaah trots omständigheterna som väntar... Lider med dig håmo!
Tack gulliz! Nu är man på pladz iaf. och trycker i sig en Gayclub Sandhäxa från Circle Gay och som sköljs ner med automatkaffrer. *burp*
Dä gör du alldeles rätt i. Man ska inte rattrunka på tom ölmage!
Trotsade fittvinden och slidkylan för att knata bort till CÖÖP för att snatta snus. Inne i butiken så "gick" jag ett varv i jakt på något mer att snatta när jag fitt syn på en frammis som packade upp kaffrer. Hon plockade bort ett paket Gayvalia Ebögny där vacuumförpackningen kukat ur och då frågade jag om jag fitt köpa paketet mot en billig pfenning då det skulle kastas. Det slutade med att hon gav mig paketet till min stora lycka. Få se hur javat smakar dock.
Tjoböööögh! Så snelt. Kanske flera varor "råkar" vara skadade nästa gång du är där. 
Fitt själv en brun påse med två swienerbröö' och två runkar på Circle Gay i Käälmah för några månader sädan då jag var där inne i tjänsten för att sna... köpa en sandhäxa. Dessa skulle bara ha slängts annars.
MHM! Det är också ett kap du håmo! Tänk om Glasis hade samma generösa syn på varor som skall kasseras.
Dumpster-diving utanför Glasis!
Jaah eller bosätta sig i cumtainern? Så praktiskt det vore. Naturligtvis i Ingelsta.
Här följer några tipz om hur man kan få kuken att lukta mera kuk. https://passionerad.se/kuk-luktar-ackligt/
Mhm, kan tänka mig att drar man ett par varv gaffatejp runt VB:n så den sluter tätt så kan man odla fram spännande nya arter?
Det gör jag ofta. Och ja; många nya arter blir det.
Kan tro det! Vilket kreatur är du mest stolt över?
Det där runda fotbollsstora med luden grön päls, långa huggtänder och ett jävla humör.
Jaah så heter dom jaah! Jag vill ha en "The Blob" dock.
Hmmm... Tror jag fucktiskt såg en sådan i VB:ns nordvästra hörn senast. Ett brunögonblick så ska jag kolla! *fippel fippel gräva gräva* Jo men se där! Här har vi en sådan.
Sidor Föregående 1 … 849 850 851 852 853 … 892 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt