Sv: Här postar vi allt möjligt
Mmm, upp till 17cm här i trakten väntas "komma" på onsdag enligt BDSM-HI.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 847 848 849 850 851 … 892 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mmm, upp till 17cm här i trakten väntas "komma" på onsdag enligt BDSM-HI.
Jaah värkligen. Visst fittkylan dämpas av fittsnön men satan så jag hatar denna ZOE-årstid. SHARMOTA!
Jaah minst. Har inte fått intrycket av att Mortis heller uppscattar snö och kyla. Det är inte så konstigt eftersom vintern hämmar allt som är perverst.
Du har så rätt så Mortis. Om jag hade orkat hålla mina gimpar vid liv någon längre tid hade jag skickat ut dessa på sna... shoppingrunka. Allt enligt min egna färdplan, först Glasis och på hemvägen ett varv in till TL. Drickat "går" först! Kanske inte abstinens men jag tycks ha uppnått "alkohol-ketos" genom min ofrivilliga nykterhet på ett par dagar endast. Fi fääeen! Hur har det "gått" för dig sädan farbror doktorn plockat bort organ från dig? Jaah förutom könsrakningen då.
Jaah! Drickat först!
Har nått abstinens ett par gånger när jag inte har kunnat få tag i en medicin som jag tar för att kunna vistas bland alla normala vaniljon. Åh jisses, då drömde jag om att jag, Åsa-Nisse och Klabbis hade byggt en "James Bond-älgjaktbana" på en fotbollsplan i Arboga av alla jävla ställen. Drömmen kändes så realistisk att det dröjde en stund att "komma" tillbaks till verkligheten efter att ha vaknat.
Sedan så besökte jag Arboga för första gången för mindre än ett halvår sädan, blev besviken över att det inte alls var som i drömmen.
Det har funkat okej sedan gallan plockades, har bl.a. testat att supa lite och det fungerade som vanligt. Är fortfarande öm i stygnen, men det borde försvinna med tiden.
En sann mardröm i operationssammanhang vore ju att sövas, vakna upp flertalet timmar senare och så har fältskären tagit bort penis och pung. Till sin fasa så upptäcker man att doften av fisk är påtaglig, man känner försiktigt under täcket och upptäcker en... VULVA!!! Och inte bara det för när man kollar noga så har den jäveln opererat dit fitthår som han omsorgsfullt färgat rosa! Man skriker ut sin ångest, tittar in i närmaste spegel och inser att man ser ut som Caitlyn Jenner.
Huga!
Den behandlingen bör vi spara åt Putin om vi får tag i honom. Rähähäh!
Jaah minst. Har inte fått intrycket av att Mortis heller uppscattar snö och kyla. Det är inte så konstigt eftersom vintern hämmar allt som är perverst.
Nej, fi fäen för den här årstiden! Nu dröjer det ända fram till våren innan det händer något skoj.
Det enda som är bra är att man kan perva runkt i läder utan att svettas det minsta.
Pra att du är på bättringsvägen Mortis, det glädjer mig. Så även ditt hat mot Fitt-Knug Bore! Arboga yes, skulle väl vara den smaskiga Arbögan som lockar förutom Robotmuseumet. Men å andra sidan är allt bättre i de perversa drömmarna så klart. En fristad där man kan supah och leva jevfel hur mycket man vill.
Efter att ha varit ute i lappmöglet måndag, tisdag natt så är det dags att kurera sig med lite medicin känner jag.

Jäger...
Jisses jävlar, en av få grejer som jag inte dricker sädan tonåren.
Rähähää! Jaah, vet att du nämnt det tidigare. Bleppis bälgar dock hjärna i sig utav denna trolldryck.
Åh, smaken av tonårsångest och spya. Går inte ens att grogga på för min del. *Hulk!*
Hear ya hear ya...
Klassikern är väl dom som inte kan dricka Kuka-Cola då deras första fylla bestod utav just det och hembränt. Pfffh!
Hihihi, Kuka med hembränt har jag serverats på en svartklubb i Norrpöking för ett antal år sädan. "Grogg 50 kr", endast cash såklart.
Mmm hemkört! Som man saknar den tiden. HB blandat med Eldorados tattarjuice var en mördare och är säkert än idag. Har inte druckit hemkört på säkert 25år utan man gick över till de "finare" varorna som Slots öl och Jeltsin-vodka urk! Ah svartkrogar, det var grejor det också. Har ju berättat flertalet gånger om "Blå huset" och juggarnas "förening" och "slutna sällskap" i bögan av 2000-talet. *Drömmer mig tillbaka*
Jeltsin var ju rena findrickat jämfört med Coumaroff och Zaranoff. Dracks med tattarversionen av Red Bull, d.v.s. Power King från Willys.
HB hade man ju en stadig leverantör av på första värksamheten jag var på i bögan av 90-talet. Han körde runt i sin CP-truck och tog upp beställningar av alla intagna. Så här kunde hans anteckningsblock se ut:
Leffe 10.
Benke 10.
Larsa 20.
Biffen 20.
Bleppe 50.
Chrille 10.
Twinkis 5.
Gösta 15.
Britt-Leif 10.
Bonna-Olsson 25.
Sune 10.
o.s.v. o.s.v.
Siffran är liter och 5 var minimum. 100 kronor litern. Ingen inflation där inte genom åren. 
Drack det förr förra året på en crusing vet jag, och då hade man inte heller smakat det på säkert 25 år också. Ja det stället har du berättat om. Värkade trefvligt. Vet ju om negerincidenten...
En gedigen skara stamkunder ser jag, rätta takter! Jaah de sorterna du nämner har man ju också fuktat strupen med på det glada 90-talet, rediga drycker för alkade daddybears var det. Power King mmm, finns än idag att snatta ifall man vill uppleva gamla fyllminnen. Fanns även någon riktigt lodig Cola (ej Freeway från TL) utan det var någon annan sort jag fan inte "kommer" ihåg namnet på just nu. Det var en sädan cola man öppnar en gång och så är kolsyran väck, kuken att jag inte minns namnet bara.
Hahaha, ja Kunta Kinte. Vilken kväll, du skulle varit med!
Jaha mina små fögbyllon... Sitter ni inne i värmen och supher och äcklar er nu?
Jaah! Supah! Bögah!
Mmmm så müsigt dä låter käre pervocumrat Mus. Själv är jag långt ute på vischan i snålkuksblåsten nykter och påklädd. 
*Passar en digital bärsabira.*
--- MMM-MHM!!!
Tack snela Mortis! *GLUNK KLUNK KLUNK LUNK* BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRP!!! Aaah! Satt som en svettig lädersmäck den!
Har bara legat och äcklat mig på EUR-pallarna i närmare ett dygn, nykter dessutom. Bussis blir bara sämre och sämre. Hur fan kan man få ont i bögskelettet av att ligga och sova? Nåja, jag ska till farbror stjärtdoktorn om en dryg vecka så får vi väl se vad den fan har att säda...
Åh fyy! Stackars...
Då får vi hoppas pervocumrat Bussis kryar på sig inom kort. Skickar en digital pungklapp. *SSSSMMACK*
När Bussis är ledig, hemmaliggande och NYKTER, ja då är det illa. 
Hoppas också att pervocumrat Bussis kryar på sig och att farbror stjärtdoktorn kan göra allt för dig nästa vecka.
Sidor Föregående 1 … 847 848 849 850 851 … 892 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt