Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaaah preciiiis!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 845 846 847 848 849 … 892 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har en gammal flamma på Fistbook från den tiden som jag sprängde brevlådan för... Var ju så där poppis då på 90-talets bögan ungefär, spermciellt då hennes far joppade som brevbögare hahaha! Den där böglådan for all världens väg i 4-5 bitar. En fnissig Bussis stod uppe på ett mindre bögberg och tjoade och sädan blevfd det jagis. Och så klart ovett väl hemma hos vårdbiträdena. Men yes idag är saken utagerad och jag förklarade det hela för kanske 10 år sädan med en sexuell frustration (på skämt) och så "gick" vi allah vidare hahaha! Platzen var Krikonbacken i Nypöking btw.
Aaaah, dessa brevlådesprängningar, ack jaaah! 
Ti-hi! Jaah, vill minnas att jag sulade ner en Kinapuff däri och sädan så "gick" det som det "gick". Men man hade mer spring i sina krumma ben då. Hennes farsa var ju en Postis på CP-cykel dessutom då fitt en ung Bussis springa. Finns ingen bättre vinkel/bild från den här platzen men det är låda 2 man kan se som "gick" åt i mitt attentat. Bögberget jag flinade ifrån innan det blev till att böglöpa ligger till böger i bilden. På denna platz så spelade vi även spelet "burken" under samma epok: https://www.google.com/maps/@58.7753626 … OUgBUAM%3D
Jaah vi tycks ju dela synen på mot-trafikanter via våra bögiga erfarenheter på de spermakladdiga vägarna. Mortis vill nog också åka med och det kan vara bra med en till skytt på taket. Han brunkar ju uppscatta Vietnam och ToF-M60 som satt på jänkarnas Huey-helisnopptrar: https://www.youtube.com/watch?v=S06nIz4scvI
DB-PORR!
De senaste dagarna har jag dels sett reklam för "Guldturné" men också sett deras åkdon i trakten. Hur skulle det vara om vi också skapade en "Bajsturné"? Vi köper upp andra människors bajs för en billig slant och säljer dyrt sädan. https://guldturne.se/start/?utm_source= … OkEALw_wcB
Bleppe skrev:
...och jag som just kommit loss ur tant-slemmet sen igår... GAAH!!!
MEN...
Bussiiis! Kan du ställa upp som chaffis? Ett större gäng damer med underlivsproblem från stadens seniorboenden vill åka på sajt-sijing till Kalmar. Du får själv välja vilken MAN-buss de ska åka. Blir väl en sisådär 40-50 stycken.
Jaah det kan vi göra men då måste du ta med oss hit. Jag tänker att du besitter cumskap om platzen då du bebögat Ängland förr osv: https://www.svt.se/nyheter/utrikes/ny-f … -bakterier
Då har man besökt en lop-piss lite spontant och... Ja, vad ska man säga?
Hittade prylar för 95 spänn totalt. Kassörskan sa dock "Det blir 45 kr, tack!" ...Jaha? Okay!
Jag betalade kontant med en femhundring och fick en femkrona tillbaks.
När hon frågar om jag ska ha påse så frågar jag istället var resten av min växel är.
"Oj, förlåt. Vi stänger snart, jag börjar nog bli lite övertrött." Så jag fick tillbaks 4 hundringar. ...Och femhundringen.
Tackade och gick. Det blev en tur till glasis efter det.
Vilken tur att jag påminde henne om växeln, tänk så fel det hade kunnat bli annars. 
Har själv varit med om en liknande grej. Var när någon av mina första hyror skulle betalas innan man skaffat autogiro och jag befann mig på Posten (!) för att utföra detta. Blir min tur och kommer fram till glasluckan och för in avin under den. Damen i kassan tar den, sätter ner den i en springa på deras stora datormackapär. Samtidigt har jag tagit upp plånboken och står redo med ena handen instucken i denna runt några sedlar redo att betala.
Då öppnar hon plötsligt kassaluckan och börjar plocka upp sedlar och mynt som hon langar över till mig, samt det lilla gula frimärksstora kvittot som bekräftar min betalning. Jag tar förvånat pengarna och skyndar mig snabbt ut på Storgatan (Där Nybro Kött nu ligger låg Posten) och tar vänster och börjar springa då jag hörde i huvudet hur en röst snart kommer höras bakom mig som säger: "HALLÅ? DU DÄR! STANNA!". Men det skedde aldrig och jag gick runt alla byggnaderna och hämtade bilen som stod utanför Posten på andra sidan. Tog andra hållet för att där var man snabbare ute och utom synhåll.
Tyvärr inget Glasis (Som då låg lägligt där Apoteket Hjärtat nu ligger) då Bleppis var 18. Men den månadens festande med utgång var ju då finansierad. Och någon påminnelse för hyran kom aldrig, så den Blev ju betald.
Hur mycket var det då? Jo, hela 2505 kronor. Minns det som igår. Ack ja vilka tider! *flaffa*

Blev så transpirerad av smällarsnacket med Bussis...
Jaah så där jaah! Spräng padelspelarna åt hilvede bara!
Fy faaan för vad det blåser fittkallt ute då! Känns som minus 10 för bögulen, äntligen hemma igen i pundarlyan.
Har själv varit med om en liknande grej. Var när någon av mina första hyror skulle betalas innan man skaffat autogiro och jag befann mig på Posten (!) för att utföra detta. Blir min tur och kommer fram till glasluckan och för in avin under den. Damen i kassan tar den, sätter ner den i en springa på deras stora datormackapär. Samtidigt har jag tagit upp plånboken och står redo med ena handen instucken i denna runt några sedlar redo att betala.
Då öppnar hon plötsligt kassaluckan och börjar plocka upp sedlar och mynt som hon langar över till mig, samt det lilla gula frimärksstora kvittot som bekräftar min betalning. Jag tar förvånat pengarna och skyndar mig snabbt ut på Storgatan (Där Nybro Kött nu ligger låg Posten) och tar vänster och börjar springa då jag hörde i huvudet hur en röst snart kommer höras bakom mig som säger: "HALLÅ? DU DÄR! STANNA!". Men det skedde aldrig och jag gick runt alla byggnaderna och hämtade bilen som stod utanför Posten på andra sidan. Tog andra hållet för att där var man snabbare ute och utom synhåll.
Tyvärr inget Glasis (Som då låg lägligt där Apoteket Hjärtat nu ligger) då Bleppis var 18. Men den månadens festande med utgång var ju då finansierad. Och någon påminnelse för hyran kom aldrig, så den Blev ju betald.
Hur mycket var det då? Jo, hela 2505 kronor. Minns det som igår. Ack ja vilka tider! *flaffa*
Flaffa!
Måste börja betala med cumtanter oftare.
Blev så transpirerad av smällarsnacket med Bussis...
Åh, rätta takter!
Äsch då, när jag läste "kabelbrott" så tänkte jag mig att de kåta sjömännen kapat ledningen till reningsverket eller något som omfattar bruna kablar. Sen får man läsa detta och iofs borde jag vetat bättre när fartyget heter "Fittburg". https://www.svt.se/nyheter/utrikes/tva- … kabelbrott
Pruttins skuggflotta slår till igen, minsann!
Tänk att sadla om till sjöbögare på Östersjön eller Svarta havet och borda ryska fartyg. Omhänderta sjöbusar och sno all deras smuggelcigg, vodka, fultjack och olja!
Och på tal om olika material och fartyg så:
"En blind man kommer in på en brädgård i den lilla staden och frågar om han kan få tala med förmannen. När förmannen kommer fram säger den blinde:
- Goddag, jag undrar om ni har något ledigt arbete åt mig?
- Men ni är ju blind, då kan ni ju inte arbeta åt mig?
- Jodå, säger mannen. Jag kan känna igen vilket trästycke som helst bara genom att lukta på det, och dessutom säga hur stort det är.
Förmannen ser tvivlande ut och säger att det måste han se innan han tror på det, så han hämtar en tvåmeters björk från en brädhög och håller upp under mannens näsa.
- Björk, två meter, säger den blinde direkt.
- Oj! Det var inte illa, säger förmannen och hämtar en bit ek, 8x8 tum, från en annan hög och håller upp framför mannens näsa.
- Ek, 8x8 tum, säger mannen.
Förmannen, som nu är väldigt imponerad tänker att nu skall jag sätta dit honom i alla fall, så han ber sin sekreterare komma ned till dem. När hon står där viskar förmannen att hon skall klä av sig och ställa sig framför den blinde. Den blinde luktar noga uppifrån och ned och säger sedan:
- Det här var en svår en, kan du vända på plankan?
- Förmannen vänder på sekreteraren och den blinde luktar noga på andra sidan också. Till sist säger han:
- Jaa, jag är inte helt säker, men kan det vara en skithusdörr på en räktrålare?"
Så bra!
Fan... Ingen berättar roliga historier för varandra nu för tiden irl... (?!?!)
Så sant. Jag tror det "kommit" med PK-tiden då man inte fitt skratta åt negrer m.fl. Ingen får bli kränkt du vet. Padel!
-15° här nu.
Fi fääen! Hade ju hellre varit hemma i LSS-kvartens müsiga +7°:iga värme och suphit och äcklat mig istället. Tur att man har fodrad lång-VB på sig.
Sidor Föregående 1 … 845 846 847 848 849 … 892 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt