Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaah så mysigt vi skulle ha det. Men vi får överge Seglardrickan men till förmån för en annan rusdryck, "Pervak": https://globalspirits.com/en/brend/pervak/
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 840 841 842 843 844 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah så mysigt vi skulle ha det. Men vi får överge Seglardrickan men till förmån för en annan rusdryck, "Pervak": https://globalspirits.com/en/brend/pervak/
Ser att Pervalka har en butik men något oklart om man kränger starkvaror där. Men man kanske bränner hemma i dessa trakter. Käck bild på kassörskan btw... https://www.google.com/maps/place/Perva … OUgBUAM%3D
Pervak får dä bli! Och kassörskan stod och spydde såg det ut som.
Haha jaah det var en märklig bild det där. Hon kanske dragit i sig för mycket Pervak dagen innan och mår nu lite risigt. Genom sig själv känner man andra liksom ti-hi!
Präxiiis!
Undra hur Mortis har det nu?
Pervopati igen! Ställde mig den frågan precis i den andra länken.
MEN när jag var i Cummunhuset i väntan på en batikhäxa så visades jag till ett mötesrum. Jag "gick" in där och det luktade bajs, japp du såg rätt det luktade avföring nåt så förbannat. Bakom ett större bord i det här rummet ligger en av byns "finest" halvt medvetslös på golvet och sussar så sött. Mattan i rummet bar spår av herrens bajs och då får jag se att han hasat sig fram till sin "sovplats" där bakom/under bordet. Halvt neddragna bajskladdiga jeans på det. Jag harklar mig lite och herren i fråga vaknar till liv. Han ursäktar sig, drar upp brallorna som inget hänt varpå jag går ut ur rummet med den här något påstrukna herren efter mig.
Vilken man! 
Jaah och om jag bara varit snabbare med Nokian hade jag ducumenterat detta ögonblick! Finspångs egna Gruvis ungefär med skillnaden att han var "lerig" om sitt bleka arsle och gnott ut avföringen på matta och golv.
Hann han avvika innan uniformerade pervsoner dök upp?
Japp, han vinglade ut ur rummet efter mig med sin ICA-kasse och försvann ut genom huvudentrén. En sann mästerbajsare!
Jaah! Redig bajsninja.
Tjobööögh! Nu är det "Disco På Finska" i P4. 
MHM! Hyvää! Då blir det finsk polka-afton i tungspermon då?
Det blir det!
Näbbstövlar, sinnpaj och terylenbyxorna på! Och så klart ska niiven med!
Tänk er krappar vilken hejdundrande fyllefest vi kunde ha på julen. naturligtvis på finskt manér. Flak med Karhu, Olvi osv. Kosken så klart. Bastubad och mera bira, granris och hela köret. Tyvärr uteblir isvaksbadet men vi kan väl snärta varandra med handdukar för det? Käka finsk rökt bögkorv som vi skär/säär med niiven och så liras det melankolisk finsk musik. Har vi riktigt tur kan jag dra dit en avlägsen släkting till mig som lirar dragspel (yes true story) och är CP. När vi tröttnat på honom åker han på spö då han är nykterist (ovanligt i finska kretsar) och kastar ut honom naken i kylan. Min tattarkusin här i byn bor granne med en tvättäkta mustalainen och han vill säkert vara med på ett hörn. Självklart blir det filmvisning, "Okänd bögsoldat" tänkte jag så vi kan elda upp en hätsk stämning under kvällen. Vad tror ni?
Det var det mest flaffaliciousa jag hört hittills idag. 
Jaah tänk vilket hålligång det skulle bli! Efterfist med Marinella och handgemäng med "Tre Lingon" och i bästa fall ToF-polisen. Vilket firande det skulle bli!
När vi tröttnat på honom åker han på spö då han är nykterist (ovanligt i finska kretsar) och kastar ut honom naken i kylan.
N-Ny-... Nykterist? Den jäveln!
(Nåja, då kanske han kan skryta med att bli den första finnen i världshistorien som får stryk av svennar på en finsk fyllefest. Hihi!)
Självklart blir det filmvisning, "Okänd bögsoldat" tänkte jag så vi kan elda upp en hätsk stämning under kvällen. Vad tror ni?
Jaah! Den svartvita tretimmarsversionen från 1955!
Det vore ju faan-tastiskt om vi kunde gå ut och leta upp några ryssar eller kommunister att slåss med på fyllan när filmen är slut. 
Jaah det borde vara skottpengar på nykterister och speciellt om man är finne! SATANA!!! Vad gäller ryssjävlar kan vi banka på hos min granne så är den saken löst också. Och yes vi ska se den svartvita rullen så klart!
Äntligen hemma!
Här inne på forumet var det kissvarmt och skönt må jag säda. En natt kvar... *pust pes*
Hmm, såg en upphetsande artikel från dina trakter Bleppe. Porrefors närmare bestämt: https://www.sverigesradio.se/artikel/or … kTnpGIwgbg
Porrefors, jah...
När man gick ut bögstadiet på min sär-särskola så fitt man enligt tradition en ljuslykta, eller en "glaspuck" av den typen som man har ett värmeljus ståendes i. Denna puck "kom" från Porrefors med skolans logga ingraverad och enligt ryktet skulle denna puck vara "värderad till 400 kronor" och "stiga i värde i framtiden".
Efter en snabb research så kan man tydligt se att att dessa tingestar brukar gå för mindre än en femtiolapp på tradera, d.v.s. mindre än fraktavgiften för att få skräpet hemskickat. Kanske kan man lyckas sälja en puck för det dubbla priset om det inte vore för den fula ingraverade loggan. 
Låter som något man skulle kunna få av såna dära snälla herrar från Nigeria som vill låna pengar? På tal om jevfla rip-offs från särskolan så samlade vi i lågstadiet en massa skräp runkt om i naturen och på så vis skulle vi få en "fotbollsplan" regnskog någonstans i Sydamerika... CP-klassen fitt ett jävla diplom minns jag och där det stod att vi kvalat in för denna landbit. HAIWAN!
Sidor Föregående 1 … 840 841 842 843 844 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt