Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaah, George Porrwell var inte ute och CP-cyklade när han "skrev" den boken.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 831 832 833 834 835 … 911 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah, George Porrwell var inte ute och CP-cyklade när han "skrev" den boken.
Denna öl borde finnas på Glasis: https://untappd.com/b/eggenberger-inter … e_vignette
Den är säkert extra skummig!
Nu ni snuskgubbar så åker Bleppis och knollar på Spermobilkåsan. Ryggan full-laddad med grillkörv, Sju"komma"tvåor, Jäger och vaselin. WROOOOM!!!
Ska du inte delta själv någon gång och bli alldeles härligt bajskladdig tillsammans med andra daddybears? 
Nu är man hemma i LSS-kvarten igen och luktar även brandrök och tvitaktsavgaser utöver sin sädvanliga härliga doft. Rajdiraaaj... 3,4 promille nu.
Ska du inte delta själv någon gång och bli alldeles härligt bajskladdig tillsammans med andra daddybears?
Det är ju drömmen det Mortis. Det är ju drömmen det... Ska banne mig lägga mig i träning nu!
Träna? Äh, det är bara att hoppa upp på tvåhjulsspermon och dra i runkgasen!
Ålraajt! Då gör jag det.
Dock är min sexhjulig.
Sexhjuling? Trodde att du "kom" dit i din Tyska Kettenkrad? https://www.youtube.com/shorts/awkC3ptetBM
Vad fint! Herrn längst bak sitter och bajsar. Männen mittemot sitter och hejar på!
Bussis: Ååh! *flaffa* Sådan får det bli!
Mortis: Så mysigt. Kan du och Bussis sitta där bak sen när jag skaffat detta åkdon?
Kan du och Bussis sitta där bak sen när jag skaffat detta åkdon?
Jaa!
Du bajsar och... Men...
...Men vem kör? 
Och vilket jefvla fittväder dä ska va då! HAIWAN!!!
Grått, småregnigt, blåsigt, kallt.
Vill hellre vara hemma bakom plyfaskivorna och dom begagnade uppklippta hundbajspåsarna i den tiogradiga värmen och müsa med er digitalt under påverkan av Klockis, Polsk Homovodka, Seglis och Sju"komma"tvåor istället jöe!
Nog sitter man hemma å myser, men varken Klockis, Polsk Homovodka, Seglis eller Sju"komma"tvåor finns tillhands, så man får kika på bögporr och dricka läsk istället.
Nu är jag hem"kommen" från alla våra pervons favoritbutik. 10 långburk blevf kapet, men fittan vad dimmigt och bögspökigt det var ute!
Bra kap Bussis. Och ja, visst ä dä leskit. Ska själv förära Glasis på Bög-Giraffen en liten visit senare idag för att vara redo inför morgondagen. *flaffa*
Lite senare efter Bleppes räd på Giraffen, Kalmar:

Vad nu? Är du ÄNTLIGEN i rätt takt och har fredagsmüs på en FREDAG?! 
JAAAAAH! Har haft två dagars specialuppdrag på värksamheten som jag ansågs vara rätt hom... man att lösa. Så nu måste jag cumpensera detta.

Så här!
Och åh förlåt... Glömde cummentera din fina bild. Jaah! Rätt så likt fucktiskt. Var lite bajsigare irl bara.
Synd att jag missade di därna två nykteristerna!
GRRRR!!!
Sidor Föregående 1 … 831 832 833 834 835 … 911 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt