Sv: Här postar vi allt möjligt

Ti-hi! Jag minns aldrig namnet på en grå klump typ modell-lera vi sno... ehh lånade och kastade i Nypökings-ån brevid särskolan vi "gick" i. Den massan reagerade kraftigt på just vanligt vatten, helt livsfarligt att bära på sig ifall det skulle bögat regna men det var under det mindre padliga 90-talet det. Small på förbannat bra kan jag säda.

Tjillepitten

20,752

Rätta takter! En nyårsafton när jag var 14-15 så hade jag och några andra partners in crime samlat på oss/köpt/stulit en jefvla massa strösocker och salpeter under en längre period som vi nu blandade hemma i vårat (mitt) garage och hällde sädan ut på en spånskiva ute på gatan utanför garaget och tände på. Rök så fint så och blev även ett fint hål i asfalten också. Var flera vuxna runt omkring, bl.a. mina vårdare som hade mindre positiva åsikter om vårat nyårsfirande. Men gjort var gjort. Inget man bara kan släcka så där. Var ju aldrig någon fara för någon eller något (förutom asfalten då). Var säkert 20 kilo... Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Hade du blandat i lite kolpulver, mixat runt hela sörjan lite och förslutit det hela i säd ett par varv tidningspapper och eltejp. Anordnat en stubin med längre fördröjning så hade det skapat mer uppträcksamhet. Samma typ af blandning men i en behållare af aluminum typ en burk, yttre lager med glaskross, luftgevärkulor osv... Bara något jag hört av en "vän" från den tiden. "Terroristens handbok"...

Tjillepitten

20,754

Tjobööög så fistligt det lät! Så blevf det ju aldrig. Sen kan man ju undra varför vi "trodde" spånskivan skulle vara som något skydd, haha. Som att ha på sig skyddsglasögon när man sitter bredvid när Tsar Bomba går av. Vet att jag köpte CD-R skivor på nätet med sådant innehåll runkt -95, samt en massa annat elektroniskt fiffel. Aaaah! Härliga tider!

Jag skulle nästan kunna peka ut en platz i skogen där vi använde denna tingest. Fördröjningen var en cigarrett som på den tiden saknade flamskyddsmedel, kopplad till ett tomtebloss. Vi antände anordningen och det kan finnas spillvirke kvar än idag. Sjukaste är att vi tog det liiite längre sädan. NYGE-fabriken, ett ställe för våra andra tester... Kan finnas kvar något mediasperma-spår av våran framfart men den omfittar en bögnad vars vägg blev hur skall vi säda?.. Berikad... Slutade med att ödehuset rasade in...

Tjillepitten

20,756

https://www.blepp.se/f/hy.gif--- MMM-MMMMHM!!!

Jaah vi laddade på lite för mycket varpå halva sidan af ett garage (öde) rasade ihop. Det dröjde inte länge innan sheriffen kom och yes "Klockstapeln" var dit vi flydde och smygrökte på. På den tiden var inte tobak olagligt att inneha som miniperv. Men jaah våran bomb hade "bra verkan i målet". Kanske för bra. Smäller för mycket nu för tiden men "nyheten" finns där ute i etern, trust me.

Tjillepitten

20,758

AAAHAHHAHAAAAHHHAAAH!!! Du är bäst sötiz! Gar bög mig du öänkat denna artikel från några... *hrmpgh...* "journalister".

Mhm... Men fittade denna här. Något som Överste Burak hade runkat till, mycket ToF jaah: https://x.com/Birkhaga/status/1515470594485231618

Tjillepitten

Det var ToF, jaah! En tid då "offerkortet" aldrig fungerade.

Skaparen av Mortiscism.

Mmm, föreställ dig dagens ZOE-samhälle och någon mera ToF-ig snut drar fram en värja mot 30-40 stenkastande Haiwaneser. Oj så SVT och padelmedia skulle vinkla det hela. "Dödsknarkande polis med kopplingar till exkrembögern hotar barn med svärd!" Efter det så kommer morgonsofforna att fyllas med batikhäxor, miljöpartister och annat bös som får gråta ut om "hatet" inom poliskåren.

Anders Lindbög på Aftonhoran drar paraleller till nazi-Tyskland. Sigge Bögholm återuppstår som bög-zombie och berättar om hur videovåldet och "VASP" på 80-talet har skapat denna häxbrygd av nazism, kvinnoförtryck och en känsla av otrygghet. Den där snuten på bilden är i min mening definitionen av en sann bear. Snubben drar en sabel mot den där skaran av 30-40 pervsoner. Hade dom angripit i flock kanske snuten hunnit hugga ner två till tre pervs. Sädan hade han knollats av horden mongon. Men det var då det, en annan tid då kanske vi inte hade apflockar som härjade runkt? Tänker osökt på en scen ur "Blattehawk down": https://www.youtube.com/watch?v=K47VXTNkE_8&t=163s

Tjillepitten

Har andra klarat er undan bögulvar och bögspöken denna kväll?

Tjillepitten

20,763

Nej. Och inte igår heller. Var några utklädda glin och knackade på och störde mitt suphande. Men när jag öppnade så sprang dom genast skrikandes iväg. Aivan/neutral ?

Där ser man! Var du naken? Kan du kvala in till Dumpen nu? Här har det "gått" bra då jag låg utslagen hela jävla dagen, har visst retat upp två pervsoner i min bekanskapskrets. 13 missade samlag på Nokian varvat med ett antal kryptiska meddelanden osv.

Tjillepitten

20,765

Kommer inte ihåg riktigt. Tror jag bara var mig själv. Och di därninga samtalen och meddelandena är bara att ignorera. Det man inte "kommer" ihåg har inte hänt.

Så sant så sant. Bevisbögan "ligger" på de andra helt klart.

Tjillepitten

20,767

Jaah!

Fitta också, rökat är slut, drickat likaså. Så det kan "gå" när man super på udda tider. Nu får jag förlita mig på kaffrer (vilket brygges nu) och en dosa LD-snus mä salmiaksmak.

Tjillepitten

20,769

Fitta jah! Här har jag precis påbögat långhylsa 1/8 och är på väg att hämta en ny just nu. Tar med en och langar över till dig digitalt. *lang*

ÅH TACKAR HÅMO! *Med skakiga händer tar jag emot långhylsan*

Tjillepitten

20,771

Inga pråbz, håmopervocumrat där! Berätta gärna om du känner någon speciell smak när du sätter dina sexiga strama getläppar mot öppningen. Aivan/smile

Jaah nu när du säder det så tyckte jag att det smakade lite... Vänta ska ta en slurk till... Ahhh, jaah någon salt smak är det allt.

Tjillepitten

20,773

Ti-hi! Präxiiiis! Aivan/wink

*Slickar glatt på burken*

Tjillepitten

20,775

Bra. Braaaa! https://www.blepp.se/f/ohyeah.gif