Sv: Här postar vi allt möjligt
Nu ska jag fylla i mina timmar på värksamheten innan jag fyllnar till. Annars får jag garanterat jetemycket kottar och kapsyler nästa bidrag. Hi-hi!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 826 827 828 829 830 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu ska jag fylla i mina timmar på värksamheten innan jag fyllnar till. Annars får jag garanterat jetemycket kottar och kapsyler nästa bidrag. Hi-hi!
Och det vill man ju inte... Ti-hi!
Neee! Lika pra att få dricka direkt då dessa monopolpängah ändå byts mot detta illa kvickt.
Jaah, på så vis var det bättre förr när knegare fitt betalt i sprit! Borde införas igen.
Sanna mina ord!
Så jah! Då var det ifyllt. *pust pes*
Tack pervocumrat Bussis!
Men det var då fan vad klockan "går" sakta! 50 minuter kvar... SHARMOTA!
Här! Ta en Sju"komma"tvåa digitalt så länge! *lang*
KRA-LACK! *Klunk, klunk, runk*... RAAAP!!!! Tack Bleppe!
Inga pråpp"lem" mitt lilla gosiga fögbyllo där!
Ti-hi!
"Kommer" du använda apostlaponyplayhästarna eller Vulvon för att ta dig till Glasis idag?
Det blir att "ta" Vulvon om padel-hyresvärden lagat fitt-porten. Annars blir det till att "gå" ner till byn i det gråmulna ZOE-vädret.
Aaah! Ok. Jah nu närmar det sig.
JAAAH!!! Äntligen, 20 minuter kvar bara.
Och räkna kan du! Lyxo dig! 
Mja, mina vårdare har ställt in Nokian med en massa bra finesser som gör att jag påminns om viktiga saker bara. Jag har fått någon konstig manick som jag skall öva på men vet inte riktigt om jag reder ut dess funktioner. https://www.ikea.com/se/sv/p/underhalla … rqEALw_wcB
Uj uj uj! Alldeles för många nuffror för mig. 
Mmm, och dessutom hela TVÅ! s.k visare vad det nu innebär? Men jag har lärt mig att när den lilla visaren pekar på 10 och den stora på 12 så öppnar Glasis. Fattar ingenting, jag räknar på tårna för att "komma" upp i 12.
Du är så finurlig du...
Ett helrör "Håmo Cummissioner" och 8 långhylsor Knug blevf kapet.
Pra val, håmo! Skål!
Skål pervobroder! *Digitalt klirr*
Yrkesrattrunkarbögutbildning.
Hade varit helt ogay OM det varit mera sånt här på dessa kurser: https://www.youtube.com/watch?v=KOXALOErW3U
Sidor Föregående 1 … 826 827 828 829 830 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt