Sv: Här postar vi allt möjligt

Då var man tillbaks efter en snabbtripp till Dvärglandet (Småland) eftersom en familjemed"lem" köpte en bil.
Nu kanske ni undrar vad det blev för vrålåk? En Chevrosperm? Kanske en Porrshe? Eeh... Låt mig säga såhär: Det blev i alla fall ingen ZOE, men något vaniljoåk blev det tyfvärr. Aivan/neutral

...Och ännu en gång så går vi miste om nobelpriset i litteratur! Fnö!

Skaparen av Mortiscism.

En hederlig gammal Vulvo "går" lika bra det. Men ingen jevfla ZOE bara!

Tjillepitten

Tyfvärr så blev det inte ens någon Vulvo.
Snarare något i samma kategori som ZOE. En eldriven, sydkoreansk doning. Kim Ljung hade varit rasande. Aivan/hmm

Skaparen av Mortiscism.

Men va fan?.. Nu "kommer" även Herkko att bli arg ju!

Tjillepitten

Yepp! Är inne på blocket och kollar vilka ToF-åkdon som man kan få för samma pris. Jisses vilket bakslag!

Skaparen av Mortiscism.

Finns en annan s(l)ida med på Fistbbok. För några timmar sädan såldes en "Vulvo Pvpjtgbil 9031" i skitfint skick. 210.000 reichsdaler "gick" den på. Då ingick även ett mindre CP-släp.

Tjillepitten

20,557 Senaste redigerad av Bussföraren (2025-10-09 18:33:05)

Glömde att "kränka" till åkdonet i fråga för den som inte vet: https://sv.wikipedia.org/wiki/Pansarv%C … ngbil_9031 samt https://www.youtube.com/watch?v=Qb308_3_gyc

Tjillepitten

Ja jefvlar. Man hade kunnat köpa en sådan eller en Tgb 11 Vulvo C303 i nyrenoverat toppskick.
Eller en Cladillac. Eller en Porr-she. Eller ta bussen eller cykeln överallt och investera stålarna i sprit och bögporr.
...Men neej då! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

TGB 13 som Bussis har rattrunkat i bl.a. Platz för 7 pervon och gott om platz för Seglis m.m. Med en KSP 58-skytt på taket "går" shoppingen fortare och ingen hästsvans törs "komma" nära. TGB 20 har platz för än fler håmon eller last av joddlarvatten. Båda typerna är SEX-hjulsdrivna och tar sig väldigt bra fram i bögskogar och uppför bögberg. Såna platzer ingen av sheriffens automobiler kan nå. Skulle man fastna i fitt-terrängen är det bara att vrida om så att diff-sperman sätter i och sädan kör man vidare. Och nu när Bögkungen Bore snart är här finns där snökedjor (i det pervomilitära kallade slirskydd) att hänga på hjulen. Båda åkdon har taklucka och utrustade med kedjor som man annars kan ha till att fjättra gimpar i. Däremot så saknas spermo-styrning i dessa så det blir till att använda runkmusklerna till att framföra maskinerna. Och i fitt-terräng skall du INTE hålla de bajskladdiga tummarna innanför ratten eftersom ratt-helvetet slår tillbaka när du kör röver stock och sten.

Tjillepitten

Det vore något att rattrunka runt i!
Tänk att fastna i Fjollträsk-trafiken med en sådan, då är det bara för KSP 58-skytten att visa sig på taket så skingrar sig trafiken automatiskt. Alternativt i takt med eldgivning.

Skaparen av Mortiscism.

Mhm, räckte bra med att skytten i takluckan vred runkt KSP:n och siktade mot ZOE-förare som envetet ville köra om eller bryta våran cumvoj en fittig höstdag 2017. Detta skedde på Arkörunksvägen. Dock var detta på övning (Aurora 17) så det var lösplugg endast. Tyvärr uteblevf eldgivningen vilket störde mig som führer av en 20-bil. Jag tyckte att man kunde klämt av en salva för att riktigt markera men icke då... HAIWAN! På tal om cumvojer så åkte jag någon dag under 2000-talet från Arlanda. Det var mitt på dagen och jag förväntade mig att det skulle vara långa fitt-köer in mot Fjollträsk som det brunkar vara. Men trafiken flöt på utan problem tills jag "kom" ikapp två pålisbilar som körde i bredd. Säg att det var 70-80 på den sträckan men dessa snutar körde i kanske 60 knutar. Jag ville köra om dessa men det visade dom tydligt att jag inte fitt. Hade jag inte lyssnat på "VASP" istället för P1 så hade jag förstått varför. Det var en dag då negerpresidenten Obama "kom" på besök i Svärje och jag hade hamnat bakom hans cumvoj.

Tjillepitten

Runkvänliga stårys!

Skaparen av Mortiscism.

20,563

Jag har alltid gillat Vulvo TP21. En svensk "Håmovee". Men man måste ju slänga in en Cheva 350 under huven.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Jaah TP21 är en ToF-ig bil det. Men det finns ju numera Bög-Galten och det torde väl tilltala? https://www.forsvarsmakten.se/sv/inform … angbil-16/

Tjillepitten

20,565

En sån tar vi också!

Mkt DB jaah!

Skaparen av Mortiscism.

Och mer DB blir det, trodde fucktiskt att det var Division Viking men jag hade fel: https://www.youtube.com/shorts/yxpws18EzVI

Tjillepitten

20,568

Rediga karlar dä!

Mmh. Tänk om man hade en t-shirt med texten: "Skyll inte på mig - jag röstade på Hitler!"
Oj, så enkelt det hade blivit att skilja på vänner och fiender då när man är ute och går på stan! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

20,570

Rähähä! Du vet du!

Jevfla HAIWAN! Bläckan var slut på Glasis så jag fitt snatta en "Homo Cummissioner" istället. https://www.systembolaget.se/produkt/sp … r-2044422/

Tjillepitten

Men fan den var inte dum trots allt. PET(ting) flaskan kan ju återbrukas för att inhandla mer dricka.

Tjillepitten

20,573

Då får det nog bli en sådan på freitag. Pra tips!

Jaah det bög du unna dig. Helt klart värt sitt pris.

Tjillepitten

20,575

Pilligare än Bläckan också...