19,401

Sv: Här postar vi allt möjligt

*sniff sniff* Mmmmmmm! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vassego! Känner hur lunchen från tidigare idag bögar pocka på i stjärtisen, doftar wunderbart jaaah! Blir en tarm-evakuering innan NV:n ti-hi!

Tjillepitten

19,403

Tarm-yoga.

Hmm. Om man skulle ge sig iväg tidigt till glasis idag för en gångs skull?
Blypung eller Kromkuk?

Skaparen av Mortiscism.

Bussföraren skrev:

Jaah, runklam för ZR, bilder, intervju och hela skiten: https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/ar … m/l6g05dzj

"Jag började i branschen för att komma ifrån industrislitet och undvika att gå in i väggen." *Bild på gloryhole.* Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:
Bussföraren skrev:

Jaah, runklam för ZR, bilder, intervju och hela skiten: https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/ar … m/l6g05dzj

"Jag började i branschen för att komma ifrån industrislitet och undvika att gå in i väggen." *Bild på gloryhole.* Aivan/biggrin

Jaah men märkligt att inte anrätta just ett gloryhole på industrin? På frågan om vilket Glasis säder jag Kromkuk så kan du snatta något pervigt från Willys samtidigt.

Tjillepitten

19,407

Kromkuk säder utsocknes Bleppis också...

19,408

Fy bögulen vilket fitt-pissväder det blevf då. Skönt att ha obevakad frigång och sitta och kura här hemma bakom den mörkgröna presenningen med dubbla vb:s och mysa.

Jaah, hörde på radioapparaturen i spermon att det fitt-regnade där nere. Såg till min fasa att fittvädret drar sig uppåt till mina trakter lagom till NV:n... HAIWAN! Fucktum är att det viner utanför jutesäc... ehh fönstren redan. Men mysrunkah och suph du Bleppe, det är du värd pervocumrat!

Tjillepitten

19,410

Det gjorde jag också. Aivan/smile Med spermaråge...

Fitt-fylla. Vaknade nyligen lite bakis och finner inte mindre än två halvt urdruckna birabärsor... Det lär ha "gått" vilt till eftersom man hämtat nya biror som står oöppnade dessutom.

Tjillepitten

19,412

Rähähä! Klassiker!

Jaah, det har ju skett förr liksom ba. Nåjah, nu är det knappt 30 minuter kvar innan öppningsdags. Padelaktigt nog får jag "gå" till Glasbanken pga ZOE-regler kring rattrunkeri. SHARMOTA!

Tjillepitten

19,414

Kan inte Pekka mä Päemvään skjutsa dig?

Han bor på fel slida av byn och jag är tveksam till att han är nykter. Tar tillbaka det senare då jag inte sett honom på Glasis på flera månader, kanske har han blivit padelspelare och bytt PMV:n mot en ZOE?!!

Tjillepitten

19,416

Default/ai .......

Jaah, en hemsk tanke är det. Jag hoppas att jag och Pekka "gått" om varandra på Glasis bara.

Tjillepitten

Pekka kanske är i en nykter period, men han skulle antagligen hellre gå än att ratta en ZOE.

Och hade du nämnt "padel" så hade han säkert trott att du pratar om att paddla iväg och fiska i någon gammal båtjävel. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Troligtvis är han i en "fitt-torr" period bara, klart han inte skulle överge sin nazi-tyska kärra. Är fucktiskt lite roligt att han på sitt kreditkort har just PeeMVeen som motiv. Japp true ståry då jag sett kortet under FT-tiden.

Tjillepitten

19,420

Ti-hi! Hade en av mina tvåhjuliga spermos som motiv på det där plastkortet en gång i tiden.

Jaah just det. Du är ju ToF-biker. Har du varit ute med din skrevraket i år håmo?

Tjillepitten

19,422

Nein! Har ingen just nu. Men är allt pra sugen. Fan... Man har ju en värksamhet som genererar kottar och kapsyler, så då är det väl bara att handla? Kommer ju nya liksom...

Bussföraren skrev:

Troligtvis är han i en "fitt-torr" period bara, klart han inte skulle överge sin nazi-tyska kärra. Är fucktiskt lite roligt att han på sitt kreditkort har just PeeMVeen som motiv. Japp true ståry då jag sett kortet under FT-tiden.

Hähäh! Yepp!
När Pekka bodde granne med morfar så brukade Pekka ibland tigga om skjuts för att "åka och handla". Morfar körde ju också "Pemve". När han fick skjuts av morsan någon gång för länge sädan så satt han och klagade hela vägen på att hon körde en Saab, är ganska säker på att hon aldrig har skjutsat honom sedan dess.

Bleppe skrev:

Ti-hi! Hade en av mina tvåhjuliga spermos som motiv på det där plastkortet en gång i tiden.

Kan man ens ha det? Aivan/shok

Skaparen av Mortiscism.

19,424

Detta är ju typ 20 år sädan och då gick det. Har inte kollat nu om det "går".

Bleppe skrev:

Detta är ju typ 20 år sädan och då gick det. Har inte kollat nu om det "går".

FLAFFA! Aivan/shout
Jag ska ha Åsa-Nisse på mitt kort.

Skaparen av Mortiscism.