Sv: Här postar vi allt möjligt
HAIWAN! Jag tittar ut bland jutesäckarna och cumstaterar att fitta vad det har "kommit" snö... En ovilja att behöva rattrunka hela natten infinner sig.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 730 731 732 733 734 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
HAIWAN! Jag tittar ut bland jutesäckarna och cumstaterar att fitta vad det har "kommit" snö... En ovilja att behöva rattrunka hela natten infinner sig.
Underhåll dig genom att spermobilsladda run(k)t i snön och gör kukbromssvängningar vet ja!
Jaah och det "gick" brett ute på de Bögötska oplogade skogsvägarna. Runkt 2-3 dm fittsnö att kämpfa sig genom i trakterna kring Bögsonstorp, Heilestad, Ljus-hammerfall, Grytbög m.fl inavelsmetropoler. Min ambition var att inte sätta sig i diket som en haiwan som en tungspermobilist gjort med sin DB-truck. Fast å andra sidan hade jag åkt av vägen där så hade vi kunnat idka gemytligt samkväm för att hålla värmen. Här var det btw: https://www.google.com/maps/@58.7194533 … FQAw%3D%3D
Jaa-hopp snuskgubbar... Då var man tillbaka...
Välkommen in i värmen!
*Visar upp ett sargat rövhål.*
Jo man tackar ja. 
2025 inleds med ordbrist i fittkramps ordförråd!
Endast tre godkända ord står i kö(n) för tillfället! 
2025 inleds med ordbrist i fittkramps ordförråd!
Endast tre godkända ord står i kö(n) för tillfället!
Huga, hoppla! 
Bara ett godkänt ord i kö(n) nu! Gaah! Måste hitta på några!
Det ska jag också göra. Det var länge sädan jag skickade in något.
Och i afton efter DV:n blir'e............. *KRA* .............. *LACK*! 
Flaffa!
Så, nu har vi åtminstone 5 ord som står på kö. Hoppas att det skickas in fler under helgen.
B-b-bärsa! 
Bra bra! Bärsa å Tallis min perverse vän! 
www.blepp.se har utgått. Alla runkvänliga bilder i mina inlägg är nu borta. Ska k(n)olla om det går att få tillbaka den...
Aj aj aj.
Har också blivit av med många runkvänliga bilder i mina inlägg som t.ex. var sparade på xam.nu.
Det mesta är är lyckligtvis sparat på min IBM 5150.
Bra! Mången 5¼" floppydiskar blir'e...
Mums!
https://youtu.be/oZKV-PEHa9U?si=g4qs1QGCBW3d4Cuo
Mums!
https://youtu.be/oZKV-PEHa9U?si=g4qs1QGCBW3d4Cuo
Man undrar ju lite hur det "gick" för Boråsarna och deras rondellpenis denna vinter? Jag misstänker att det är DB-knegare på Trafikvärket som tagit den i beslag för att själva kunna förlusta sig på den. https://www.bt.se/artikel/rondellpenise … n%20borta.
HAIWAN!!!
Sharing is caring.
Sabotage! HAIWAN! SHARMOTA! 
Vi borde bygga en jättedrule i Ingelsta! 
Nu så hamnade Bussis i topp 5 på FHoF, grattis!
Lyssna inte när ropen på hjälp hörs eka, undvik tvångsintagning!

En får tacka och böga herr Mus!
18:37, Glasis i Äggballebyn. Bussis anländer med ett fett bredställ utanför. 18:38 traskar jag in mycket målmedvetet och vid birabärsan står en Edward Blom kopia om än yngre och doftar mysk och sur rövsvett vilket var upphetsande. Bussis roffar åt sig totalt 20 birabärsor (Piss Blå och Knug) då han hör tre stycken frammisar med lösbögonfransar som planerar "tjejkvällen"... URK! Jag sliter åt mig en kvarting Bläckan och hamnar i kassan bakom Edwards yngre tvillingbror så jag får känna den härliga doften av otvagad stjärtskåra ännu en gång. Men det som nu skall utspela sig är chockerande, kassörskan säder något om 511kr reichsdaler varpå Edward den yngre säder: "Nej men vet du vad? Det räcker nog med 10 Norrlands Gul" och han returnerar två långhylsor i den där padelkartongen vid kassan... HAIWAN! Då dog drömmen om att få bögah med den korpulente och väldoftande ynglingen. Under tiden har de tre "självständiga" hamnat bakom Bussis varpå jag noterar deras inköp. 4-5 ZOE-cider var inför sin "tjejkväll"... SHARMOTA!!! Säkert groggluder eller något åt det hållet. Omringad av normisar så grät jag nästan en skvätt i Vulvon på vägen hem.
Nu väl hemma med allt gottis att dricka inser jag att om drygt 5 timmar är det NV... Utanför plyfaskivorna och jutesäckarna blåser det utaf hilvede. VITTUUUUUUUU!!!
Fy fäen!
Och hur ska du klara dig i 5 timmar + NV utan att ens få lukta på dina snat-... Öh, "införskaffade" Piss Blå eller Knug?
Ååh fy bögulen vilken upplevelse!
Och här är det också kallt, trots fodrad lång-vb. HAIWAN!!!
Sidor Föregående 1 … 730 731 732 733 734 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt