Sv: Här postar vi allt möjligt

Äsch! För många sittkissartankar på negativt skräp idag! Aivan/sad
Det löses med några bärsabira en spontan tisdag som denna till ett afvsnitt från gemytliga "Generation War"! Aivan/smile
*KRACKETI-KLACK!*
Schkål!

Skaparen av Mortiscism.

Rätta takter herr Mus! Här i byn har berikningen äntligen slagit rot, en trapphusknollning ägde rum strax bakom Glasis. En stressad och orolig Bussis begav sig till fots dit för att se om Glasis hade tagit skada. Glasis var intakt men ToF-polisen hade spermat av större delarna runkt omkring. Har nog aldrig sett så många DB-snutar i den här byn någonsin. Vissa av snutarna var rejält ToF och bar kåt-pisstar även. Trist nog "kom" man inte nära nog för att se själva porten som knollats men det rör Stationsvägen.

Tjillepitten

Ja där ser man!
Undrar när den där "vinsten" som Röfvén lovade oss kommer förresten?

Skaparen av Mortiscism.

Jaah vilken dag som helst nu kan vi skörda frukterna av cumpetensregnet. Raketforskare börjar ligga i tiden med tanke på Pruttins påfund med sina CP-soniska missiler osv. Jag har "kommit" hem från Glasis men kunde inspektera nattens sprängning. DB-snickare hade fått på plats en provisorisk dörr och Cummunen hade satt upp informationslappar på dörrar osv. På lapparna stod det att om  man kände oro så kunde man vända sig till Cummunens krisstödsgrupp "POSOM" och dessa var tillgängliga mellan 10-20 idag... På Bögslagstorget stod typiska Cummunkärringar som verkade trygghetsvandra, typiskt beteende från vaniljolandet nummer ett! HAIWAN! Fan sätt in ToF-militärer och DB-snutar, gå full Bukkake Bukele för hilvede!

Tjillepitten

Fi fäen!
Cummunkärringar som "trygghetsvandrar" är ett totalt skämt. Om man blir rånbögmördad av en tjackad tvåmetershaiwanes mitt framför en sådan kärring, vad ska hon lyckas åstadkomma för trygghet då? Bjuda hem den stackars rånbögmördaren på saft och bullar?

Nå, här "kommer" ett litet ljus i mörkret för alla pervs i alla fall: Den 24:e så smäller det!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

17,981 Senaste redigerad av Bussföraren (2024-11-27 20:11:51)

IIIIIHHHH!!! *CP-säl klappar* Härligt, då har vi något nytt att runka till även denna hjul! Men jaah, skulle man bli bögrånmördad så måste man tänka sig in i hur haiwanesen känner det hela. Han är ett offer han också, ett offer för strukturella dödsknarkar-nazister som finns i hela samhället. Det är våra vithetsnormer som tvingat stackars Alibaba att kniva folk, åldringsråna och våldta. Lägg då till att det kanske inte fanns en fritidsgård i närheten där han kunde sälja sina droger osv.

Tjillepitten

17,982

Mortimer Mus skrev:

Nå, här "kommer" ett litet ljus i mörkret för alla pervs i alla fall: Den 24:e så smäller det!

MMM-MHM!!! https://www.blepp.se/f/threesome.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Märkligt, igår hade jag 16 långhylsor... Idag återstår endast 5? HAIWAN!

Tjillepitten

17,984

Det måste vara bögspökena som snott dom! Default/ai

Jaah! Läskit!

Tjillepitten

Tänk om man hade sädan disciplin så att man kunde spara lite dricka till nästa dag. Nu är jag i padel-limbo där jag vill ta mig till Glasis för att shoppa men körförmågan kan kraftigt ifrågasättas av hästsvansar m.fl. Jag vill ohjärna "gå" till butiken i detta fitt-väder också... Hmm...

Tjillepitten

17,987

Åååh fy faaan! Jag vet Preciiiis vad du pratar om, håmobroder där! Här fitt-regnar det som saaatana nu!

Beställa hem en pissa och erbjuda haiwanesen några kapsyler om denne även åker till Glasis och handlar? Då får det nog bara bli en sort för att det ska bli rätt iofs. Men bara en tanke...

Det vore fucktiskt en bra idé men jag har vissa tillitsproblem med dessa haiwaneser. Här regnar det inte just nu men det lockar inte att ge sig ut i snålfittblåsten och jag vet att jag inte lär nyktra till innan 18:00. Eller snarare är det på det berömda punghåret vad gäller nykterhet. HAIWAN!

Tjillepitten

17,989

Jaaah! Och är det kallt blir man ju nyktrare fortare. *darrrrrrrr* Hua!

Burr! Jaah och nykter vill man ju helst inte vara.

Tjillepitten

17,991

Näää. Inte i det här landet...

Så sant min pervobroder!

Tjillepitten

17,993

Skulle haft KV/NV idag, men var helt CP-dålig när jag "kom" hem i morse. Feber, kallsvettning, igentäppt hals m.m. så jag sjukanmälde mig. Men nu har halva Klockisen "gått" ner och jag känner mig bra mycket friskare! Aivan/smile

Bra där håmo! Och så säger volk att man inte kan tillfriskna med hjälp av rejält dricka?! Padel!!!

Tjillepitten

17,995

P'sis!!! Redig "meducin" jaaaah...

Rätta takter! Man har många gånger botat sig med DB-dricka, pissky, homovodka och även Gay-Jäger. Sånt ger en bög hår på pungen!

Tjillepitten

17,997

Så sant! Var fucktiskt på väg att sna... eeh... köpa Gay-Jäger idag, men det blev ju som sagt Klockis. Är ju dock en dag i morgon också, min lille busbög där. Aivan/wink Hi-hi!

Jaah men precis, man måste ju inte dricka sååå mycket. Ti-hi!

Tjillepitten

17,999

Aivan/rofl

18,000

Nu kan du nog köra till Glasis serr'ö!