Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaah och lyssna på Tomas Ledin samt Summer of sextio-nian af Brunkar Adams.

Tjillepitten

15,877

...och vill man vara riktigt busig och lite snuskig kan man ju alltid lira Bög Trosenström.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

HA! Padelaktigt, nein för fääeen. Det skall vara tyska marschlåtar, Onkel Kånkel och dödsrunkarmuzik, annars är man ett padelspelande slan!

Tjillepitten

15,879

Jo p'sis! Men jag syftade på WT:na. Aivan/wink

Oh jaah det jag också åsyftade. Nein ett Gayted Cummunity är vad vi borde eftersträva så vi pervon slapp alla dessa orosmoment.

Tjillepitten

27+ här. Blir väl att släpa sig iväg till Ingelsta snart å "införskaffa" dryckeshjon, d.v.s. trängas med slan och deras ovälkomna avkommor på glasis mitt under fredagseftermiddagens rusning.

"Chevin! Kom nu! Vi ska köpa öl åt pappa!"
"Nee-eeeh!!!"
"Ska pappa inte få någon öl?"
"Nee-eeh."

Jisses.

Skaparen av Mortiscism.

Huuu jaah! Ett trauma utan dess like, tur att man slipper beböga Ingelsta (åtminstone idag). Det blir det lokala Glasis och jag hoppas på att "Torgets elit" sitter kvar där.

Tjillepitten

15,883

Jag önskar er båda ett försnoppningsvist trivsamt bebög på Glasis.

Bussis: Fråga eliten om något dryckestips vett'ja?

Då blir nog svaret: "Åbro 7,3 kortburk". Det tycks vara det eliten här "satsar" på och visst dom är ju inte att förringa.

Tjillepitten

15,885

Ok. Pra pra! Det är ju ett säkert kort då dom värkligen vet vad dom pratar om.

Undrar vad Finspång (söra pemve) -Pekkas favorit är?

Skaparen av Mortiscism.

15,887

Ooohoooo!?!?!?!?! Vem är detta?!?!?! Aivan/smile

Jah du, det var en tid sädan jag såg till honom men gissningsvis har han en torr period och håller sig i sin "pemve" eller i lyan på "Rööna väken" ti-hi! Får hålla utkik efter honom och se vad han shoppar för gottis. Åter"kommer" i så fall.

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Jah du, det var en tid sädan jag såg till honom men gissningsvis har han en torr period och håller sig i sin "pemve" eller i lyan på "Rööna väken" ti-hi! Får hålla utkik efter honom och se vad han shoppar för gottis. Åter"kommer" i så fall.

Mkt praa!

Bleppe skrev:

Ooohoooo!?!?!?!?! Vem är detta?!?!?! Aivan/smile

En periodare som mina morföräldrar bodde granne med i många år. Han bor med sin kärring i en lägenhet och kan ses köra run(k)t i sin BMW under sina torra perioder. Under sina blöta perioder så lämnar han bilen hemma och kan dyka upp lite varstans i Finspång. En gång så hittade en släkting honom liggandes däckad mitt i en rondell exempelvis. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

15,890

Aaaaah! Aivan/smile

Jag antar att Pekka är en mästare på "åttonde stadiet av fylla" när han väl är igång, d.v.s. när man teleporterar sig genom tid/rum och vaknar på en slumpmässig plats utan att veta hur man "kom" dit. Mycket spännande! Själv så har jag bara varit med om det två gånger.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah Pekka är ju en ikon för byn på sitt egna sätt, trist bara om han lagt birabärsan på hyllan för gott. Han och min resa "går" nästan 25 år tillbaka i tiden då jag joppade på en scattebefriad kväll/nattvärksamhet på det som kallades "Spyfiket". Det var en samlingsplatz för det fina volket kan man säda. Ahh vilka minnen...

Tjillepitten

Knappast troligt att han har lagt birabärsan på hyllan för gott, han kommer garanterat att hamna i en blöt period igen. Aivan/smile
Det andra alternativet, d.v.s. att leva resten av livet utan att få sig en sup låter alldeles för tråkigt!

Skaparen av Mortiscism.

Det hoppas jag värkligen att han gör. Det kanske är det fittiga regnet som håller honom inomhus bara. Så fort det blir lite sommarvärme så kanske han masar sig ut igen.

Tjillepitten

15,895

Vaknade nyss i ett kärl ute i soprummet och har nu masat mig in i LSS-kvarten mumsandes på några pissakanter jag hittade i ett fettveck på magen. Snurrigt igår... som vanligt...

Dä e rätta takter!

Skaparen av Mortiscism.

Att vakna på ett sådant sätt tyder på att man är ett sant alkat megapervo, rätta takter! SULO 4 life!

Tjillepitten

15,898

Jah dä ä müsigt! KV/NV här idag. Blää! Ska sna... köpa något gött att slabba i mig bakom ratten likt en kommodovaran som sliter sitt byte i stycken!

Vilken är den märkligaste "stadie 8-fylla" ni haft? (När man teleporterar sig genom tid/rum och vaknar på en slumpmässig plats utan att veta hur man "kom" dit.)

För mig så var det när jag vaknade i en skogsdunge, fortfarande dyngfull, en förmiddag några hundra meter från hemmet. Började då att ropa/leta efter min runkpolare som jag hade druckit med under natten, men utan resultat. Då ringde jag honom istället. Han låg hemma och slaggade och berättade att jag hade följt honom till första bussen som gick på morgonen, därefter måste jag helt enkelt ha gått ut i skogen och somnat till. Konstigt nog blev jag aldrig bakfull senare under dagen eller dagen efter, kanske för att jag var i tidiga 20-årsåldern(?).

Runkpolarens farsa hade några dagar senare fått höra om en sak från en arbetskamrat:
"Jag var ute i skogen mä hunden i helgen och fick syn på någon som låg däckad där, jag trodde först att det var någon som hade dött! Men när hunden kom fram å nosade på honom så vaknade han till liv, klappade hunden, skrattade och gick iväg. Skitfull!"
...Det var alltså mig han hade mött! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

15,900

Rähähä! Ska också berätta om en sådan i mörra efter NV:n då jag kan dricka birabärsa.