15,726

Sv: Här postar vi allt möjligt

Åhåmo! 7 minuter spermobil, 56 minuter gång här...

Men 20 minoter... Är inte det lite sent att åka?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Nein då, då "kommer" man lagom till det fina volket också. Och man hinner precis porrkera lagom till att dörrarna slås upp. Då det är lördagsmorgon så finns det en möjlighet att ToF-polisen håller till på torget för att övervaka rattrunkade fylle-as.

Tjillepitten

15,728

Aha. Okääj.

Åter"kommer" inom kort! *VRRRROOOOOOOOOOOOMMMM!!!*

Tjillepitten

15,730

*däckskrik* *gummirök*

Jaaah och samma sak på väg hem, mellanstopp på Sexpressbyrån för att sna... köpa cigga-letter också. Glömde ta med en påse så det fick bli en tomkartong istället. Knappt 20 minuter tog det hela.

Tjillepitten

15,732

Pra dä. Hoppas bara att du inte råkade ta en tomkartong av exempelvis art.nr. 11943. Default/ai

Nein, en kartong det "står" Starobögen på. Tom tyvärr. Men aldrig att jag som ZOE-föraren bakom mig kassan petalar för deras jevfla papperpåsar! NEIN! https://www.youtube.com/watch?v=6hxG_apfh7E

Tjillepitten

15,734

Rätta takter!

15,735

Idag har Bleppis tillgång till en tvåhjulig spermobil som det styr-runkats runt med i några timmar nu. Hemma på vätskekontroll a'la padel nu.

Du får nog pissa på att köra runkt på din skrevraket då det förutspås att bli padel-fittregn i möra. Så ta dig du en si.. sup till och runka dig tillbaka. Själv inväntar jag en homovän som utlovat mig pissa samt birabärsa efter han avfslutat sin hälg-DV på ett megapervigt ställe. Jag hoppas han "kommer" och lovar det han erbjudigt för annars blir det "knoll alá Äggskallebyn".

Tjillepitten

15,737

Det ska jag. Och oj vilken trefvlig lördag du har framför dig! Aivan/smile

Jaah om den där finska tattaren håller vad han lovat... Nu har jag försörjt finnjäveln i snart en månad så nu är det upp till "pevis". Finntrasan har utlovat det mesta men nu är det snart dags. "Öhh möt mig vid XXX-hållpaltz", jaaah Bussis "kommer" det kan jag lova och då skall det utlovade flaket Norrlands Gul "stå" där, sen kan vi ha en gemytlig kväll med pissa och bira på hans becumstnad. Vi får väl se hur det "går"... Jag åter"kommer" i det här ärendet.

Tjillepitten

15,739

Pra dä.

Huvvää! Bäst att finntrasan tagit med det han utlovat samt en annan sak han på Fistbook härom dagen uppvisade. En mysko cumsol från kanske 80-talet. Säd ett Niggendo men från Wish, idiotfan såg inte dess värde men det gör Bussis så om jag kan så skall jag avtvinga honom även den också bara för att jag är en DB vilket han inte är. Har han sålt den så blir det slak ölsnopp och "en snigel på brunögat".

Tjillepitten

15,741

Helt rätt!

Som jag säde, jag åter"kommer" i ärendet... Hörs jag inte av på en stund sitter jag hä(c)ktad hos hästsvansarna, hörs jag aldrig mer af så har Bussis kastat in sin runkhandkuk.

Tjillepitten

15,743

Då har man styr-runkat färdigt för idag. Nu:*PSSSSCHT* *KRA-KLOINK*

Bussis? ...Bussis?!

Nähepp, Finntrasan kunde förmodligen inte hålla vad han lovade och blev plöjd i brunögat, varpå Bussis plockades in av hästsvansarna. Aivan/neutral
Man kanske borde ta och bygga en "killdozer" så att Bussis "kommer ut" på ett snabbt och effektivt sätt? Aivan/smile

Förresten, en jewtuber som gillar att trasha diverse fordon håller på att bygga en replika av Marvin Heemeyers killdozer! Aivan/smile
https://youtu.be/oaXPYHpxKoE

Skaparen av Mortiscism.

15,745

En sån är pra å ha när man vill besöka Glasis mellan 20:01-09:59.

Hua! Nu är jag tillbaka, CP-bakfull efter gårdagens härjningar. Det "gick" ju som vanligt ungefär, ett flak Norrlands gul införskaffades, en megabögigt stark ToF-pissa käkandes och sedan vart till att supah som svin. Drack finnjäveln under bordet, sädan utbröt det som vanligt bråk och annat skit med rövriga fistdeltagare. Men innan finnhelvetet däckade så hade han fått för sig att vara så där padel och bögade städa på sin ball-kong? Han fyllde en påse med fimpar, snus, tomburkar m.m och beslöt sig för att "gå" till soprummet varpå han blir cumfronterad af två riktigt välkända pundare och handgemäng uppstod. Bussis som såg detta från ballen sprang då ut för att jämna ut oddsen lite. Knarkare nummer 1 tog till flykten, trodde vi. Han återvände inom någon minut med en jävla kofot... Jag hade kallt räknat med att nu blir det rejäl dolmgång men knarkare nummer 2 (påtänd som ett as) tog då mitt och finnjävelns parti och det hela avslutades på ett relativt brah sätt. Vaknade någon gång i morse hemma hos finn-aset i hans vardagsrum, sittandes i en fåtölj, 8,7 promille samt gamnacke... Jag vinglade runkt i hans LSS-lya, åt upp en burk senapsill, hörde att finnen låg och snarkade i sin säng, nerspydd och mysig. Då "gick" jag hemåt, väl hemma i mitt boende så gjorde sig ToF-pissan sig påmind och jag hade en enorm bajsutlösning innan jag kröp ner i min hög av fuktig wellpapp.

/Bussis, sole survivor pervo!

Tjillepitten

15,747

Du äro ett sant megahomoperv du Bussis! Aivan/happy Bugar mig så djupt av respekt att jag nästan kan suga av mig själv men trillar framstupa ur spermobilen istället... *DUNS*

Åh en får tacka! Mja det är då fan att det alltid skall "balla" ur så fort man umgås med sina helfinska tattarvänner.

Tjillepitten

15,749

Jaaah! Önskar att man kunde få vara med dig vid ett sådant tillfälle någon gång.

Mhm! Man borde göra en documetär om dessa fylleslag. Oftast finns någon typ af straffbelagda saker med som hästsvansarna hjärna hade reagerat på tyvärr.

Tjillepitten