Sv: Här postar vi allt möjligt
Lycka till med rattrunkeriet Bleppe! Har 6 (jaah sex) långburk kvar som jag tänkte smälla i mig för att lindra den polska bakfyllan.
Jaah! Själv har jag en halv platta långhylsor som står och tråkar. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 620 621 622 623 624 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Lycka till med rattrunkeriet Bleppe! Har 6 (jaah sex) långburk kvar som jag tänkte smälla i mig för att lindra den polska bakfyllan.
Jaah! Själv har jag en halv platta långhylsor som står och tråkar. 
Tack homos!
Fy padelen vilket fittväder det blev! 
Var ju helt ogay när jag bögade idag och valde då att bara ha på mig mitt linne och sommar-vb:n. Men nu blåser det och ZOE-regnar som fa-an! 
Nu har jag dock lyckats kravla mig in i tungspermobilens kissvarma hytt och jag tror minsann jag ska öka på värmen något... *FFFFSSSSSSSSSSSSSSSCH* Aaaah! 
Oh! Får jag "komma" och lukta?
Gifvetvis! Du får smaka också, sötiz! 
Som vanligt så misstog jag röstbåset för ett runkbås och började dra en brunk, trots att jag även hade med mig svetsutrustning ifall det skulle visa sig vara ett svetsbås där. Jag som har så svårt för att skilja på olika bås. När jag insåg att det fucktiskt var ett röstbås så klottrade jag ner mitt val i fekalieskrift. Ett enkelt val. Gör er redo att packa väskorna, förhoppningsvis så får ni snart en gratis resa till Bryssel! 

Åååh, vilken ära och att du har förtroende för mig! Tack!
Nåo pråbläms!
Men testa gärna mitt piss-quiz som jag lagt upp i "Fråga Fittkramp - Svar på allt"-tråden! 
Håkääj!
Dä sa ja kolla in!
ÅHOMO VILKET QUIZ!!! 
Vilket jopp! Det ska jag besvara i mörra på fyllan runkt 12:37.
Får se om man knåpar ihop ett nytt test någon annan gång när man har tråkigt. 
Var ett tag sädan man beställde härifrån: Bleppe's Pizzeria
Verkligen!
Minns hur jag i princip levde på "Den lille kuksugaren" under en hel sommar något år.
Smarrigt! 
Linpökingspissan *fniss*, så det låter som fler än Bussis som hatar den enklaven?
Tror att det "kommer" från KATSOTPB-serien som jag gjorde under användarnamnet "Iskenvov", men ja, Linpöking är ett rövahål bortsett från Malmens ToF-flygplatz/Flygwaffenmuseum.
Här ä serien ja, Peking-Bamse nitar en Linköpingsbo! 

Vilken underbar serie du skapat Mortis! Upphetsande! Men jaah Linpöking har en sak till, SAAB-bögberget som äro off homo limits iofs.
ÅÅååhåå! Ni har alltså tagit er tiden att fucktiskt läsa igenom menyn! 
Skälv-klart har jag gjort det, blir "sugen" på att besöka din inrättning till pisseria snarast! Ser den ut som anusrika Flenzos också?
Pisseria Flenzo! *Snyft!* Det var så vackert!

Jaah och idag har det blivit så padel tyvärr. https://www.google.com/maps/@58.6741536 … ;entry=ttu
Jag har samlat på mig ett bildgalleri av Flenzo, det visar hur det lilla haket såg ut från år 2008 till idag. Tanken är att göra en jewtube-video kallad "Pizzeria Flenzo's uppståndelse och förfall".
Så nu letar jag efter bilder därifrån som är från 2007 eller tidigare. 
Vilken pervers och upphetsande idé! Vilket mästervärk det skulle bli i homokretsar men samtidigt tragiskt när det bögade "gå" utför med haket. Undrar hur länge syltan legat där? Jag är rätt säker på att kåken stod där år 2000 när jag flyttade till Norrpöking, vad var det innan? Svenskt gatukök? Sexpressbyrå? ToF-ig bensinmack?
Det har alltid stått någon form av kiosk där vad jag kan minnas, min farmor å farfar bodde nämligen i Krokek. Här är en bild från 2008 som ska vara med i filmen:

Sidor Föregående 1 … 620 621 622 623 624 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt