Sv: Här postar vi allt möjligt
Etiketten kan jak böga (s)kissa på när jag "kommer" hem om cirka 3,5 timmar och bögaht halsa bärsabiror!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 619 620 621 622 623 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Etiketten kan jak böga (s)kissa på när jag "kommer" hem om cirka 3,5 timmar och bögaht halsa bärsabiror!
Jaah "Leatherchaps" när han sprang efter volk med sin motorsäd. Remaken var inte lika ToF tyvärr.
Den enda Motorbögsmassakern-uppföljaren som kanske kan mäta sig med originalet är "The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning" (2006) med självaste R. Lee Ermey.
Det finns en scen där Ermey har trevligt umgänge med familjen genom att heja på när Leatherchaps sågar upp ryggen på en ToF-biker som Ermey håller fast. Samma biker som enligt Ermey mobbade Leatherchaps som barn! 
Jaha ni håmos, det vart ju en kväll idag igen... Sjukaste genom tiderna, Urin Exploration på halvfyllan. Nedlagt sjukhus besöktes ihop med några Vinska cumrater. Runkt 8 promille och Bussis traskade runkt ensam därinne, finnar gapar och härjar så förbannat men fi fäeen. Tror man inte på bögspöken så är man en ZOE-förare helt klart. Bussis har i flera år äcklat sig i diverse bögehus och övergivna brunkar m.m. Men denna gång vart det mera allvar. Vi var 4 homon till antalet och vid flertalet tillfällen hördes bögsteg i cummidorer/rövervåningen osv. Dörrar till gloryholes som slog igen m.m. Hilvede en sädan afton.
Flaffa! Kanske några nysvenskar eller några tjackisar som sprang runkt på övervåningen där de bodde?
Sjukhus? Kan det ha varit Bona som besöktes igen?
Ej Bona denna gång. Tjackisar mja.. Tecken fanns ju på den sortens individer på platzen. Åter"kommer" i just det här ärendet då vi inte äro klara så att säda. Men pervigt är det, tro mig Mortis.
Hmm. Då gissar jag på "Äggskallebyns" gamla lasarett. 
Åååhå så spännande! Ingen kladdig ektoplasma du råkade trampa i?
Hur ska etiketten på drickat se ut?
Lite zöta förzlag:

Jaah! Vi måste slå oss in på alla marknaderna! *flaffaaaa*
Plastdunk känns mest sextravagant tycker jag även om alla förpackningarna var så sööööta!
Tack kära homos!
Stör mig som faan på Östbögatrafikens reklamer när jag lyssnar på någon smaskig dödsknullarpodd samtidigt som jag ritar kukar.
"Vi vill få fler daddybears att åka cummunalt!"
Ja det är ju jävligt enkelt när ni har lagt ner både hållplatser och linjer! Fnö! Tur att man kan köra spermobil istället.
Spermobil rulääääs!
Instämmer i din kritik Mortis, ett jevfla otyg den där reklamen. Hörde den tre gånger idag då jag for in till storstaden på DV-intervjun. En sak kan jag säda är att Östbögatrafiken kan "soooga min kladdiga koook". Så befriande att kunna säda det bara så där numera. Mer padelaktig uppdragsgivare finns fääen inte, en hög med sharmotas och haiwans är vad det är. Fullcumliga idioter i vanstyret.
Så sant. Tänk alla timmar som man har stått och fickrunkat vid hållplatser när man gick i sär-särskolan.
Hujeda gay, en sädan kväll det blevf. På promenad genom byhålan sitter bl.a en cp-full polack på en innergård och super varpå jag och några till blir inbjudna till denna fist. Hemkört bjuds det på och det måste varit läkarsprit för så här en 12 timmar senare snurrar det fortfarande i hjärnbögen. Det var birabärsa och mera av hans s.k sprit som han blandade ut med flädersaft.
Så gemytligt det lät.
Fucktiskt var det ganska gemytligt, vi satt där någon timma då polacken bögade reta sig på alla fittmygg. Resolut tog han fram en kniv och bögade tälja brasved till en klotgrill som han dränkte i tändvätska och fjutta på.
Låter skoj! Fungerar synen fortfarande?
Jaaah då alla tre ögonen är intakta märkligt nog!
Nu kör jag till KV/NV:n. Önska mig lycka till! (Vill ju supah och äckla mig istället jö)
Låter nästan som den slags fist som min släkting (före detta ToF-polis) en gång åkte på utryckning till för länge sädan någonstans i Dunderbacken, Finspång. Där möttes han av finnar som blandade t-sprit med mjölk! 
Lycka till med rattrunkeriet Bleppe! Har 6 (jaah sex) långburk kvar som jag tänkte smälla i mig för att lindra den polska bakfyllan.
Låter nästan som den slags fist som min släkting (före detta ToF-polis) en gång åkte på utryckning till för länge sädan någonstans i Dunderbacken, Finspång. Där möttes han av finnar som blandade t-sprit med mjölk!
Det lät ju ännu trevligare! Jaah finnar kan supah dom med!
Sidor Föregående 1 … 619 620 621 622 623 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt