Sv: Här postar vi allt möjligt
"Vad händer om en homofob polis gifter sig med ett homosexuellt spöke? Det blir så klart förväxlingar."? Hmm, som upptakten till en storsperma-produktion!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 614 615 616 617 618 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
"Vad händer om en homofob polis gifter sig med ett homosexuellt spöke? Det blir så klart förväxlingar."? Hmm, som upptakten till en storsperma-produktion!
Jaaah! Tänk Styyven Spermaspillberg som regissör och du, jag och Mortis som (m)anuskribenter! 
Jaah det låter brah, vem skall spela bögspöket då kontra snuten?
Hmmm?
Molgan och Elake Polisen.
Brah där! Mikket brah! Men lite statister skall väl få vara med också? Pontiak får åtminstone ett nytt gig här, han kör introt till rullen.
P'sis! Sen "kommer" Morgan & Ola-Conny in från sidan liksom...
Iförda Magnum PenIs och Tom Spermecks korta shorts samt spermabroms under näsan.
Åååååhåååh! FAN! Vet att du är sjuttis när du slänger dig med sådana fina ord, min pervige vän!
Bara den kukhårda sanningen min homovän. Vem har inte sett Magnum PenIs, Gaywolf, A-lag-team, Miami Bice osv som litet cp-barn? Även detta runkvänliga visade ju då också, män i spandex: https://www.youtube.com/watch?v=XjIEBCVFaGM
Faaan så bra reklam!
Men det finns nyare superhomon: https://www.youtube.com/watch?v=jCEtO0qsexA
Haha! Mums!
Nu ska jag sova som en twink, jaaah! Ses om några timmar... Fullare än någonsin...
Vi höres homo-cumrat! Full skall man va jaah!
Ååh så bra. Dig kan man minsann lita på Mortis! Jefvla särringar att tro att dom kan komma här och förstöra! Blää blä blä bläää-äääh! *PRRRRRRTH!* (Gör pruttljud med munnen och vinkar med händerna hållandes tummarna mot tinningarna)
Vad ska dom göra liksom? *pfffh* Haha!
Tidig morgon. Det plingar på dörren till Bleppes soprum. Han ålar sig yrvaket vrålbakis till dörren, nedbajsad och naken.
Han öppnar dörren och begick därmed dagens första misstag. Han möts av en illaluktande armé av kladdiga tanter. Attans. 
NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! 
Det här var intressant: https://youtu.be/Hm66eZWxJ8s?si=aUR04Pr8amPplBAJ
Så fint ni har det!
Hähäh! Vid 1:25 "kommer" Jukka gåendes barbröstad. Välkänd parkbänksalkis som gillar hårdrock. Rätta takter!
Flaffa! Vilken fullträff! Han såg ju riktigt sexig ut.
Jaah och vid 4:40 ser du Horsals-porrken som var a-lagets tillhåll förr. Idag är det padel.
Måste kolla... *fippel fippel*
Sexyyyyyy!
Mhm, men var bättre förr eftersom Glasis låg där brevid Sexpresso House (som f.ö var en Swettbank). Det lockade till sig kissluktande och törstiga herrar må jag lova. Sädan satte dom sig i porrken och skråla. Samma visa varje dag men Hästsvansarna hade att göra åtminstone.
Jaaah! Rätta takter! Men nu är ju Norrpöking större än Nybbet, vilket innebär mer utav allt, men har ni några stadiga parkbänksalkisar som skrålar å har sig? Vi hade det här för tyfvärr +25 år sädan som satt på torget, så glasis låg där 'Apotek Stjärtat' ligger nu.
...med "tyfvärr" menar jag att det var alldeles för länge sädan...
Sidor Föregående 1 … 614 615 616 617 618 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt