Sv: Här postar vi allt möjligt

Äggsagt, förr om åren var det andra runkbullar vad gällde DV. Såg att det var någon marknad i din by, bland annat såg jag att en "Körvbil" skulle "komma" dit. Det lät spermande!

Tjillepitten

14,977

Mmmhm! Alltid 'fössta fredagen i maj så arrangeras den!

Var dock roligare runkt 1990 då det såldes butterfly-knivar, vilket blefv ett smått "problem"...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

14,978

...alltså "Nybro Marknad"...

Mmm, marknader var mycket bättre förr, framför allt utbudet av di föremål du beskriver.

Tjillepitten

14,980

Man satt i bögstadiet och kollade att klockan skulle bli 12:00, d.v.s. långrast. Då smet man ner på torget från Paradisskolan och tjackade en kromad butterfly för 150 reichdaler av den pålitlige brunmuskige herrn!

Ahhh jaaah! Så pervigt det var! Redan som litet cp-barn minns man ju alla såna plastsoldater och annat krigiskt i en påse. Plastwaffen i olika modeller m.m. Mmm...

Tjillepitten

14,982

SKÅL!!!

14,983

Så jah! Då har Bleppis varit pysslig och arbetat i "trädgården" halva dagen iförd stråhatt och rosa/blommiga trädgårdshandskar (enbart) och fått jord under såväl naglar som förhud. *pust pes* Men nu är jag färdig... för idag iaf.

Så nu mina vännerrrrrrr... *KRA-LACK* Aivan/cool

Åh, tänk att bo granne med Bleppe. Man kikar ut genom fönstret och får se en herre iförd endast stråhatt och handskar som gräver ned likdelar, gamla granater och annat spännande. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

14,985

Mmmhm! Aivan/smile *ler glatt*

"...Hmm. Och där gräver han opp di gamla sexleksakerna, bytet från 2014. Preskriptionstiden för rånet mot sexbutiken har ju gått ut nu, jaah. Hoppas att det är rejäla doningar, inte några Kinadildos... Och nu gräver han ner granathylsan, den lilla festliga Första maj-smällaren som han brände av. Ja, nu kan inte hästsvansarna bevisa att det var han som fyrade av den." O.s.v, o.s.v... Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

Åh, tänk att bo granne med Bleppe. Man kikar ut genom fönstret och får se en herre iförd endast stråhatt och handskar som gräver ned likdelar, gamla granater och annat spännande. Aivan/smile

Eller Bleppe som tittar in lite spontant genom revorna i sopsäckarna och den väderbitna jutesäcken! Lite lätt salongs så klart! Nu bor jag ett par våningar upp men med lite kreativitet så kan man ta sig upp. Typ genom att "låna" en stegbil från ToF-bandmännen.

Tjillepitten

Jaa! Jag hade ju prao som liten twink hos en släkting som joppade som ToF-brandman i Finspång, det var i den gamla stationen (numera riven) som inte riktigt följde arbetsmiljöverkets stadgar. (Gamla porrbilder lite här å där, dunkel belysning i källaren, fuktskador och lite annat skoj!) Kan säkert snat-... Öh, "låna" en stegbil på något sätt från den nya stationen med lite hjälp av hans inflytande:

Nattetid:
*DUNK, DUNK, DUNK!*
"Zzz... Hm? Vem i helvete kan det vara såhär sent?"
"Öppnaah!!! Vi ska sno en brannbiil å smygkika på Bussis snåpp genom fönsträä!!! Dä ä bråttoom!!! Dä brinneeer!!!"
"Mmh? Mortis? Gå hem."
"Jaa haar whisky mä mäj!!!"
"Öh? Nämen! Vad väntar vi på?!" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

IHHHH!!!! En sädan upphetsande ståry att läsa Mortis! Om den bara varit sann. Jaah ToF-brandmännen höll till i cp-centrum förr i byn. Sädan tog Cummunens Fjärt-tjänst över lokalerna, bög-naderna brevid innan hela rasket revs beboddes av "det fina volket". Idag "står" där Vanvårds-Centrum, exakt på samma platz som ettt bögbergrum man fick spränga bort.

Tjillepitten

Präxis!
Det var en rejäl ToF-arbeitzplatz, jaah! Minns att jag bl.a. fick åka brandbil iförd en alldeles för stor ToF-brandmansuniform och hjälm, fick även åka upp i brandstegen. Minns att vi knackade på fönstret till något kontor på andra våningen.
Och kanske bäst av allt: Inte en enda frammis i sikte! Aivan/biggrin

Jisses, tänka sig att det var för 20 år sedan.

Skaparen av Mortiscism.

Ahhh jaaah det måste varit upphetsande må jag tro! En tid utan frammisar... FLAFFA!

Tjillepitten

Tänk allt skoj och gemytligt samkväm som dessa herrar har spenderat i duschrummet tillsammans genom åren. De kände bergis till varenda kvadratcentimeter på varandras kroppar! Flaffa!

Skaparen av Mortiscism.

14,993

Men tänk er framtid där kissåbajsbögarna härskar på jorden då! Aivan/blum

Jaah tänk om man fått vara en flatlus på duschväggen i vissa maskulina miljöer!

Tjillepitten

14,995

Den tanken var så upphetsande att jag precis fick oral bajsutlösning Bussis!

Mhm... MHM!!! Man blir stjärtkåt Bleppe!

Tjillepitten

14,997

JAAAH! Och ur stjärten kommer... https://www.blepp.se/f/bice.gif

Jahopp, vad skall ni hitta på för bögbus idag förresten?

Här blir det mest att småpyssla med lite ToF-saker. Såga å rita å greja. Kanske hjälpa en bögpolare att dumpa lite skräp, vilket bl.a. innefattar å backa mä släp, äta Biltemakörv å lite annat.

Skaparen av Mortiscism.

"Id like to bust your ass"... JAAAH: https://www.youtube.com/watch?v=qyY5WKOFc5Q

Tjillepitten

15,000

Låter som en bra plan dä Mortis!

Har pysslat ute i "trädgården" idag igen. Sen åkte jag härifrån till Bangatan 9 klockan 09:55 och gjorde ett ärende. Sädan ett till Fjantum. Hemma igen och har spolat ur badrummet med vattenslangen och anser mig nu färdig med dagens hemmasysslor av mindre ToF:ig karaktär.

Så nu... *KRA-LACK* (Klockis)