Sv: Här postar vi allt möjligt

Bleppe skrev:

Jaah! Och intressant att han tydligen Vet hur avföring smakar.

Bergis att han är gammal rörmokare. Dra lite med fingret i ett välanvänt avloppsrör, smaka för att kontrollera daddybjörnarnas bs-resultat. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

14,952

Oj vad (extra) snurrig man vart igår då. Default/be

Har just svullat i mig en kebabblarpissa med vitröv/stark sås på. Sköljdes ner med en flaska Fjucko. Har nu kravlat över från spermobilen till den fuktiga soffan och dragit igång "Raw Deal" med Svartenneger på TV:n. Hederlig actionrökare a'la 80-tal! Aivan/cool

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Rätta takter, jaah.

Den där dagen när Ostfrallas "ostfralla" räddade dagen. Sicka minnen! https://youtu.be/f1_TlnsSUgI

Skaparen av Mortiscism.

Hem"kommen" från DV/KV, sikken jevfla dag. Bögade i ottan med ett PMS från tjefen: "Behöver prata med dig innan värksamheten, tar cirka 10 minuter... hör av dig när du är på platz". (Redan där så jaah...) Nå ja ett samtal utan samkväm ägde rum och värksamheten kunde påbögas. Under senare tid och sädan bögan på april så har min typ av DV varit lite mera omskriven än vanligt i media tack vare Östbögatrafikens nya "smarta" trafiksystem som jag tror "kommer" från Wish och någon sneögd framstjärt. Så från bögan till slut nu på kvällen har man fått fara som en vaselininsmord buttplugg runkt halva jefla länet. Trots min ToF-iga rattrunkarstil så har man "legat" cumstant försenad denna Valbögsmässoafton. Fi fääeen, och vad hästsvansar det varit på vägarna och fittat sig. Bara ett mirakel att man inte blivit "tagen" av dessa knäböjare! Pga arbeitsbelastningen hade man flytta fram min rast så jag hann knappt till Glasis?!! Nåja över 40 mil senare och 62 liter Homo-HVO uppkört så sitter jag i min väl inrökta lya och skall supah då det är frigång i möra. Skål på er homos och glad valbög på er, glöm inte att gå ut och heila i morgon ihop med den rödvita fanan som har ett konstigt svart kors på sieg!

Tjillepitten

14,955

Åhfybögulen!

#rymdrunkstyrkekladdkram

Själv har man DV idag och i mörra. Får tydligen mera monopolpängah/kottar/kapsyler idag var det något slan som sa, samt så är det färre ZOE's ute på vägarna, vilket jag tycker är viktigare.

Fy fäen. Östbögatrafiken har bara blivit sämre och sämre för alla, både för pervsonal och passagerare. Varje gång som något är åt helvete så dyker den här jävla clownen upp i tidningen och "beklagar situationen", sedan sker inga lösningar på problemen:
https://i.ibb.co/54Zy2gP/beklagar.png

Skaparen av Mortiscism.

14,957

Straffknull med slak öl-snopp direkt!

Jaaah Östbögatrafiken kan slicka fettah!

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Straffknull med slak öl-snopp direkt!

Det borde ha skett för länge sedan!
Tur att man har en spermobil tillgänglig så att man slipper å dras med Östbögatrafiken som man tvingades åka med nästan dagligen som liten twink.

...Vilket i cumbo med sär-särskolan och efterblivna lärare oftast ledde till lagom festliga situationer, typ:
"Jahopp, då missade man bussen hem igen för att horläraren skulle kackla på lite längre än vanligt om något meningslöst skit. Det blir att vänta i en timme på nästa bögbuss eller ta den där andra cp-linjen som även innefattar några kilometers vandring hemåt i pissregnet. Därefter blir det att plugga hemma resten av kvällen för att man aldrig någonsin hinner med allt som man ska. Hurraa!"
Att man inte skaffade en rutin att lämna klassrummet lite rebelliskt någon kvart tidigare dagligen och bara gick därifrån, men jag var verkligen en riktig sittkissande fegis utan livserfarenhet. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

14,960

Jaah, vem har livserfarenhet då liksom? Äsch! Sånt tar vi ju igen nu... med spermaråge! Aivan/smile

Jaah! Revansch!

*Dundrar in på närmaste fullsatta Espresso House, slår näven i bordet. (Rätt genom någons nya macbook dessutom!)*
"HÖR UPP! FINNS DET NÅGON HÄR SOM ÄR KARL NOG ATT SUGA MIN PUNG?! DET ÄR BRÅTTOM!" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

14,962

A'psis! Och i samma moment så välts dennes lilla kopp (62kr.) med klimatsmart rättvisemärkt chai-quorn-vegan-pk-böngrodd-soja-fjanttuccino ut över datorn och den lika certifierade kanelfria kanelbullen (49kr.), varpå snöflingan kryper ihop nerkissad i sittandes fosterställning pipandes och gnylandes i ett hörn!

Präxis! Hihihi! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

14,964

Jaah!

Och så har man klarat av 50% av dagens DV också. Aivan/cool

14,965

Nu så...

https://www.blepp.se/f/tm.png

Jaaah rätta takter! Oll-iver och Flensostkuber, fint skall de va!

Tjillepitten

14,967

Ti-hi! Man tjänar ju helt ogay så... *fniss* Vitrövsfyllda oliver också, jaaah...

Mhm! MMM!!! På tal om något annat så har visst hästsvansarna ToF:at till sig i Norrpöking och gjort sitt jopp. Konstigt nog i "vissa" utvalda delar... Från deras Fistbook-sida:

"I går genomförde vi en planerad insats i Hageby och Navestad där vi jobbade brottsförebyggande och letade efter vapen och sprängmedel. Tack till alla boende i området för alla bra samtal som vi hade under gårdagskvällen.
Resultatet av insatsen:
• Över 100 fastigheter genomsöktes
• 26 personkontroller
• 6 fordonskontroller
• 3 misstankar om narkotikabrott eget bruk
• 7 misstankar om narkotikabrott innehav
• 1 misstanke gälande olaga hot
• 2 mopeder i beslag
• 1 misstanke om drograttfylleri och olovlig körning

Samt: https://wighsnews.se/wordpress/?p=108793

Tjillepitten

14,969

Hmmm... Ibland kan man... 

Åh fy faaan-aaaaan...

Jaaah ibland japp. Nu lär det dröja 20 år innan något liknande görs igen. Tänk så många som måste kränkts under denna in"sats" vilket troligen leder till att varje batikis m.fl skall demonstrera, handstjärtan och kärleksbombningar. Snuten får krypa till bondagekorset och sätta upp en familjedag i dessa områden, pizzakvällar och hoppborgar skall det vara!

Tjillepitten

14,971

...jaaaah, och käpphäst!

SKÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skålar med en KNUG men måste hålla mig i pungskinnet då det är DV/KV i möra igen.

Tjillepitten

14,973

Äääh! Sjukskriv dig!

*Fniss* Sädant har väl förecummit... Har du frigång över hälgen?

Tjillepitten

14,975

Niein min käre äldre rattrunkare dääääär... Man har bättre moral nu och gör Inte så nu!

Och jaaah, obevakad frigång öfver hälgen har jaaaaag...