Sv: Här postar vi allt möjligt
Jah! En bögdel är ju att det inte är några ZOE-förare ivägen, eller några alls på vägen, vilket innebär fri fart!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 590 591 592 593 594 … 927 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jah! En bögdel är ju att det inte är några ZOE-förare ivägen, eller några alls på vägen, vilket innebär fri fart!
Sant så sant, men dom "kommer" förr eller zigenare... Själv bögar jag efter lunch och inte förräns efter 17-18 brunkar det bli fritt från vaniljon på gatorna igen.
A'psis! Nehepp du gamle homo... Nu 
Sov blött min söte rattrunkare!
Tack! Nu är man uppe igen, just som man drömde som bäst...
Så nu att det knollats i Hascheby idag också. Rätta takter! Norrpöking måste ta hem segern kring hur mycket det knollas i landet. Skit i Dolphins och vaniljo-IFK. Skytte är det som gäller nu!
Jah verkligen!
Dröjer inte länge innan man hittar nyheter om skjutningar i sportdelen av dagsblaskorna istället för i inrikes.
"Under gårdagens skjutning i Norrpöking så hittades tre kebabblare döda, var och en med ett varsitt brottsregister som hade fått självaste Lars-Inge Svartenbrandt att blekna. Efter att kropparna fotograferats och plundrats på troféer så skickades dom till hundmatsfabriken för återvinning. Vi kan nu konstatera att Norrpöking har gått om Malmö i Sveriges skytteliga med 274 döda hittills under denna säsong, tätt efter Göteborg och Stockholm. Heja Norrpöking!"
Det är sånt som vissa slan skulle kalla "Det nya spännande Sverige".
Och så snöar det och blåser också!!! 
Fnööö! Jefvla fittkall problemig padeldag det blevf idag då. Grrrrr!
Fnö! 
Bögah?
JJjjaaaaaaaah!Nu blevf gamle Bleppis glad igen! 
Åååååh, aaaaah, OOOH!!! 
"Vafalls? Glad? Inga glada rattrunkare dagtid! Endast bistra daddybearkänslor tillåtna mellan 05:00 - 22:00! Det blir smisk!"
*Dask! Dask! Dask!*
Tjoböööögh! Bajs bajs bajs bajs bajs...
"Vafalls? Inget fribajsande mellan klockan 18:00 - 20:00! Det blir pungdask i ansiktet!"
*Dask! Dask! Dask!*
Åååh neeej...
*ahum* (njuuutle)
Paaarty party... https://youtu.be/KtA5BMynIG0?si=1hQ-5qkwBFAl5fkZ *flaffa flaffa flaffa* 
Mhm! Så gemytligt det såg ut och vilka karlar sädan!
Idag har Bleppis varit hos bögonläkaren för första gången i sitt perviga liv då Bleppis bögar bli gammal och se dåligt. Glajjerna på min profilbild är bara fejk. Var ju bara en massa siffror och bögstäver man skulle kolla på. Jag hade hoppats på kukar jag. 
"Kan du se den här daddybearkuken?"
- "Jaaah! Mycket tydligt!"
*klick* (bildbyte)
"Kan du se den här mikropenisen?"
- "Nää!"
*fippel fippel* (byter lins i ögonmaskinen)
"Okej. Nu då?"
- "Njaaa... Lite bättre i alla fall"
*fippel fippel* (byter lins i ögonmaskinen igen)
- "Jaaah! Nu ser jag den lille gynnaren! Men skulle man kunna få se daddybearkuken igen, tack?"
"Självklart!"
*klick*
Och så var det bara frammisar som joppade där. Blä! Nu blir'e först Tallis med Kuka och sädan Sju"komm"tvåor. *flaffa*
Paaarty party... https://youtu.be/KtA5BMynIG0?si=1hQ-5qkwBFAl5fkZ *flaffa flaffa flaffa*
ÅÅH! MMMH! VILKEN JÄVLA FEST SOM MAN MISSADE! 
Idag har Bleppis varit hos bögonläkaren för första gången i sitt perviga liv då Bleppis bögar bli gammal och se dåligt. Glajjerna på min profilbild är bara fejk. Var ju bara en massa siffror och bögstäver man skulle kolla på. Jag hade hoppats på kukar jag.
Och så var det bara frammisar som joppade där. Blä! Nu blir'e först Tallis med Kuka och sädan Sju"komm"tvåor. *flaffa*
Jag förstår.
Har haft glajjor sedan bögstadietiden. Till en början användes dessa bara sporadiskt för att se detaljer såsom mikrokukar på långt håll i sär-särskolan, men jag behövde t.e.x. aldrig glajjorna när jag körde moppe och liknande. Men det förändrades med tiden, idag är t.o.m. daddybearkukar alldeles suddiga på några meters avstånd utan glajjorna på. 
Funderat länge på operation, men faan så dyrt det är, inte helt riskfritt heller.
Ahaaa. Näää... 15.000 reichdaler vill di ha. Risken tar jag...
Min syn var inte okej för typ hela alfabetet på körkortet som nu, utan bara för B blefv jag informerad om, och nej, dom skvallrade Inte för Transsnoppstyrelsen... *phew*
Yepp, ungefär 15.000 reichdaler för ett brunöga. Det går alltså på minst dubbelt så mycket för båda ögonen om man räknar med alla undersökningar o.s.v.
Tur att det inte fanns några tjallande slan där då!
Ahaaa. Näää... 15.000 reichdaler vill di ha. Risken tar jag...
Min syn var inte okej för typ hela alfabetet på körkortet som nu, utan bara för B blefv jag informerad om, och nej, dom skvallrade Inte för Transsnoppstyrelsen... *phew*
Kan det inte bara varit så att det var intorkad säd/bajs på brillorna då? Kåt-imma är uteslutet iom att det var framstjärtar på stället. Glajjor jaah, Bussis skulle haft det som cp-barn pga ballebank men undslapp/vägrade. Och låt inte den där vanstyrelsen få veta heller, nämn inget hos stjärtologen ifall du måste "gå" dit heller.
Här händer dä krejjer... https://wighsnews.se/wordpress/?p=108773 
Action i Finspång! Men... Inget bajsandes på golvet? 
Vilket utesluter mig som skyldig fucktiskt. Dels för tidigt på morgonen och dels avsaknad av dominansbajs alá "Tunntarm". Men skulle samma sak ske igen runkt 09:50 en helgfri vardag plus en större skitkörv på golvet så finns det en viss risk för att det kan vara jag. Men snabbt som attan hade jag rumlat ner till Glasis, handlat upp alla pengarna, sedan bögat svepa sprit för knug och missfosterland innan hästsvansarna anländer.
Sidor Föregående 1 … 590 591 592 593 594 … 927 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt