Sv: Här postar vi allt möjligt
Åh, halvfinne som man är så vill jag gärna knyta intim bekantskap med Bussis finne! 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 451 452 453 454 455 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åh, halvfinne som man är så vill jag gärna knyta intim bekantskap med Bussis finne! 
Åååhåååh, ja det är du ju har du berättat tidigare, jaaah! Fråga: Är alla andra smaker än "Minttu Original" ghey?
Beror på i vilken del av landet du befinner dig. I väst där finlandssvenskarna bor i samlevnad med mumintrollen så är ingen av Minttu-smakerna ghey. Om du däremot vistas i östra delen av landet så är allting utom kosken, hembränt och T-röd ghey. 
Det var bland det finaste någon sagt till mig.
Det får du så hjärna, den har sannerligen vuxit till sig under kvällen. Känns som ett plommon där i geggvecket, Jarmo ska han få hitta min anala nyvunne vän.
Kan tänka mig att innehållet smörjer bra när Jarmo börjar böka på och den spricker.
Själv hade jag för ett halvår sädan en gigantisk böld som satt precis mellan höger bröstvårta och höger armhåla och var stor som toppen av en vuxen tumme från där nageln börjar. Orkade inte gå till hälsocentralen för att träffa en överbetald östeuropeisk eller MENA-läkare som slött hasar runt i rosa Foppatofflor med en kopp kaffe i handen och betala 200 monopolpängah för att dom ska titta på den och kanske peta lite i 10 sekunder för att först efter detta skriva en remiss till kirurgen där det händer något! Så jag klämde den framför badrumsspegeln istället...
*KA-SPLATT* sa det och halva spegeln var nersölad och resten kom i handfatet och på golvet. Fortsatte och pressa och pressa, och efter att den första lösa geggan sprutat ut så såg det ut som en lång jävla daggmask ringlade sig ut och ner mot midjan. Torkade bort den hastigt med papper som hamnade på golvet och fortsatte att mjölka bölden och flera daggmaskar ringlade ut. Fy fan! Vid det laget hade kroppen hamnat i självförsvars-läge och kopplat in smärtstillande, så jag bara fortsatte och fortsatte att mjölka på tills bara var och slutligen blod kom ut.
Sen på med ett Pisse Mugg-plåster så var det bra.
Jaah för eller senare lär ju Jarmo vara fullvuxen, drömmer om den sekunden när han ändrar karaktär och förvandlas till en kroppsljummen varaktig vätska typ som drickyoghurt eller så. Tackar för din upphetsande berättelse Bleppe, den påminner om något liknande jag hade i armhålan för ett par år sedan. Ett inåtväxt hårstrå var orsaken den gången och kanske är det samma nu? Ett inåtväxt arselstrå jaaah! Ska bli skönt att slippa halvstå i fordonet den dagen finnjäveln lämnar kroppen.
Mumma!
Nämen... 
Mumma! Detta får mig att tänka på min pilonidalcysta som jag hade (cysta som sitter precis vid myntinkastet ovanför röven).
Första gången när den dök upp så tog jag bort den med viljestyrka, vodka och en precisionskniv. 
Det blev dock en operation hos fajjboj doktorn när den dök upp igen något år senare och satt djupare. Därför så har man ärr från stygn bak i arslet, det kan nog fånga blickar om man går till gayclub! 
Åhomo! Det låter riktigt mysigt du Mortis. Troligen hade även en maffig cysta lockat till sig herrarna på klubben också. Iofs kan man ju berätta "rövar"historier för bögarna om hur man tappert stred på något slagfält osv.
"Eleganten Från Vidderna - Filmen om Eddie Meduza."
Tackar! Sitter och grunkar på dagvärksamheten och poppar nu! Snart ska jag lämna min platz här i psykskogen och runka ut på vägarna igen.
Det är rätta takter!
Åhomo! Det låter riktigt mysigt du Mortis. Troligen hade även en maffig cysta lockat till sig herrarna på klubben också. Iofs kan man ju berätta "rövar"historier för bögarna om hur man tappert stred på något slagfält osv.
Jag borde ha bett om att sy några extra stygn hela vägen ner till rövhålet! Då hade man kunnat dra berättelser såsom:
"Har jag berättat om den där gången när jag blev påsatt av en blåval och spräckte röven ända upp till svanskotan?"
"Nähee?!"
"Joo!" *Zzipp!* (Visar stygnen.) 
"Eleganten Från Vidderna - Filmen om Eddie Meduza."
Den ä pra den!
Precis så Mortis, hur du vilt kämpade emot Moby Dick Huge ute på Nordsjön i bar överkropp och endast iförd lägerstring och en harpun förgäves "förlorade" slaget.
"Hur gärna jag än ville knulla honom i blåshålet så var han kåtare än mig! Efter en lång strid så lämnade han mig kvar där ute till havs med söndertrasad röv. Det var bara att paddla in till hamn och åka till sjukan." *Tar en stor klunk öl.*
Något slan: "Men en sådan jättesnopp? I ett så tajt hål? Det går ju inte!"
"Följ med till handikapp-wc så ska jag visa dig hur, min unge man!" 

Så bedRÖVligt. Varje gång jag har gjort samma sak i mitt källarförråd så kommer folk i vita rockar... Jag krävfer upprättelse: https://www.svt.se/kultur/naken-svensk- … om-granser
Ja ibland är det skillnad på folk å folk...
Jag vet!!! Vi bildar en kulturförening som skall bedriva teatervärksamhet, då kan dom inte stoppa oss från att göra perviga saker i det offentliga vaniljo-rummet! 
Genialisk idé, Bleppisen! 
Tack sötis! Ibland gnuggar man genitalier-knölarna minsann...
Bra tänkt där Bleppe, för kulturstödet vi får köper vi sprit.
Jaaah! Transpirations-dricka som vi kall'art...
Hmmmm... Undra hur många hyllade musikalbum och filmer som är skapade under ett rus egentligen?
Sidor Föregående 1 … 451 452 453 454 455 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt