Sv: Här postar vi allt möjligt

Bussföraren skrev:

Det hade jag gjort men det "kom" igen till/på min dörr. Jag gissar på att det där böghuset i bakgrunken är Kinaslottet norr om Snoppholm.

RRRÄÄTTÖH!

Bleppe skrev:

Såg trefvligr ut. Och dom därninga elektroniska prylarna såg lissfarlia ut! Bra drag i åket ditt också!

Jaah!

Skaparen av Mortiscism.

Vad (fram)falls? Hade jag rätt Mortis? Minns fan inte vad platzen heter men minns den dagen för över 10 år sedan då jag hade en specialtrans-porrt norröver med min Fake-taxi. Kanske bland de värre styrningar jag ägnat mig åt.

Tjillepitten

11,228

Ville dom lyssna på skval-radio och samtidigt prata Mello, eller vad hände?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vi ut"gick" från Norrpöking en tidig morgon, kunden var av en speciell rymningsbelägen karaktär och redan vid Nypökings Bro så var det dags för att göra avsittning. Pervsonen som skulle trans-porrteras kutar då in i en dunge och uppvisar sitt underlif och årets pisstråle visades upp förutom det håriga underlifet. Och så där höll det på med jämna mellanrum tills vi nådde en platz runkt Jävla-Gävle.

Tjillepitten

11,230

Hua! Men det var iaf. lite piss inblandat. Aivan/blum

Jaaah i rikliga mängder kan jag lofva... Men synen af det gråhåriga könsorganet till framstjärt har traumatiserat mig. Och jag ville heller inte att Vulvons baksäte skulle kissas in af just en framstjärt. Doften av Marlboro och min rövsvett fick ju inte bytas ut.

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Vad (fram)falls? Hade jag rätt Mortis? Minns fan inte vad platzen heter men minns den dagen för över 10 år sedan då jag hade en specialtrans-porrt norröver med min Fake-taxi. Kanske bland de värre styrningar jag ägnat mig åt.

Det är ju fuskbygget Dragon Gayte i Tierp. Eftersom att det är stängt så borde det byggas om till landets största homotruckstopp om du frågar mig, komplett med bögbordell på flera våningsplan! Aivan/smile

Bussföraren skrev:

Jaaah i rikliga mängder kan jag lofva... Men synen af det gråhåriga könsorganet till framstjärt har traumatiserat mig. Och jag ville heller inte att Vulvons baksäte skulle kissas in af just en framstjärt. Doften av Marlboro och min rövsvett fick ju inte bytas ut.

Huga! Vilken läskig kund! Default/ai

Skaparen av Mortiscism.

11,233

Mortimer Mus skrev:

Det är ju fuskbygget Dragon Gayte i Tierp. Eftersom att det är stängt så borde det byggas om till landets största homotruckstopp om du frågar mig, komplett med bögbordell på flera våningsplan! Aivan/smile

...och pervsoanalen ska alla vara stereotypiska kineser som kommer framstudsandes precis som kinesdockorna i 'Kalli Jankas Julafton' gör! Dom ska hjärna vara dvärgar med downs syndrom också! *flaffa flaffa flaffa* https://xam.nu/f/wanker.gif https://xam.nu/f/miniseglis.png

Åh, så sexigt du pratar! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

11,235

Jaaaaah!

Drag(queen)on Gayte så heter det jaaah, på hemvägen stannade jag där och hade förväntat mig lite hentai-gayporr m.m men det var ju stängt? Jäkligt mysko ställe.

Tjillepitten

11,237

Hua! Beskrivf stället...

Det ser något malplacerat ut ansåg jag men jag stannade som sag(g)t på hemvägen förtvivlat lättad att slippa den där något stökiga "kunden". Jag klevf ur Vulvon och möttes av ett större torg och så den där Kinesbyggnaden. Den såg ju pampig ut på håll men det var näst intil öde på porrkeringen. Någon lastbil samt en tur(k)istbuss med nyfikna vaniljon hade samlats utanför de låsta portarna och det "gick" att snegla in på borgböggården men det var om möjligt än mer tomt där och jag som hoppats på halvnakna kåta samurajer eller liknande men icke då. Jag lämnade platzen besviken och lite avtänd att över att ingen homoaktivitet pågick. Med gråten i halsen åkte jag tillbaka till Norrpöking och Himpa. Så här ser det ut där inne tydligen. https://www.google.se/maps/@60.4621758, … 240!8i5120

Tjillepitten

11,239

Såg tjingtjongigt ut jaah.

Mmm... Med gråten i halsen jah...

Hu det var mig en jevfla gårdag jag hade. 6 (sex) timmar på akuten, inga kul mediciner ens och bara tjejer som pysslade om Bussis men så... Till sist "kom" Oberläkaren in och det var en twink till doktor minsann! Inte en dag över 30 bast och säkert nyexad. "Du kan ta av dig på överkroppen" befallade han och nu i efterhand borde jag dragit av mig mina läderchaps istället. "Lägg dig här på britsen så ska jag känna lite på dig"... fortsatte han. Jag slöt mina ögon och hoppades på att han skulle åtminstone nafsa lite i mina chipstuttar men icke. Så när han var klar med sin undersökning hade jag erektion men han "skrev" ut mig. Skapligt besviken så lommade jag ut i vårkvällen och grät en skvätt.

Tjillepitten

11,241

Naaaw! Stackars... Aivan/sad Jag får försöka pigga upp dig med detta.

Åhhh jaah! Nu mår jag genast bättre och penis står igen! Tack sötiz XOXOXO!

Tjillepitten

11,243

*pust pes* Mot kvällsvärksamheten då... Aivan/hmm

Men usch då, här sitter man kukskriven tills på tisdag och drar i snoppen.

Tjillepitten

11,245

Mmm... Inte alla som har en snopp att dra i får man trösta sig med.

Du kan få låna min om du vill? Och så skänker jag dig lite transpirationsmuzik till kvällens värksamhet: https://www.youtube.com/watch?v=oPDfwoiQZ8I

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Hu det var mig en jevfla gårdag jag hade. 6 (sex) timmar på akuten, inga kul mediciner ens och...

Jisses, så tråkigt! All den väntan bara för att bli nobbad av någon vaniljodoktor. Aivan/sad
Får man fråga hur du hamnade på akuten? Pungvärk? Någons desperata försök till tvångsomhändertagning? Kört upp någonting ofantligt stort i farbror brun?
...Eller råkade du ut för något liknande som "Snoppen" gjorde?
Snoppen var ett perv som gick i skolan med mig. Han skulle en gång klättra över ett taggtrådsstängsel och fastnade med pungen, han fick sedan åka till sjukhuset och sy ett antal stygn. När jag inte trodde honom så visade han stygnen. (Detta var självfallet en taktisk manöver för att jag skulle få se hans kuk!) Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Anledningen var till att jag fick ett fel på (penis)pumpen härom natten, ToF som man är så genomfördes dagvärksamheten och volk runkt mig ansåg jag skulle in till Akuken. Mår som en påse BS ännu men är fist-förklarad av homot till läkare.

Tjillepitten

Åh, fel på (penis)pumpen kan ju vara allvarligt. Aivan/neutral
Känner dock igen det där med att åka till akuken ibland, som när man fick ep-anfall förr i tiden och fick ligga över på kukhuset en hel natt helt utan anledning ibland.
Eller som en släkting brukar säga när han har ont i ryggen: "Åka till akuken? Då kan vi lika gärna åka till Busfabriken!"
Kryunka på dig!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah men herr homoläkare ansåg att det var helt normalt att må som en påse BU. Att (t)armarna är avdomnade ännu är helt i sin ordning. Iofs har dom väl blivit såna av all onani genom åren.

Tjillepitten