11,151

Sv: Här postar vi allt möjligt

Det har någon garanterat! Bara att börja plinga på!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Nja... Vet inte om jag törs det fucktiskt. Tänk om man blir indragen i någons lya och blir våldtagen av en tjej? URK! Men jag kan ju telefonera runkt och stöna lite i luren, typ som jag brunkar göra.

Tjillepitten

11,153

Jaaah, ta fram "kran-luren" med kuktantkort och ring alla dina kvinnliga grannar.... till att börja med...

Det blir svårare nu för tiden då man inte får anta folks könstillhörighet osv. Men drar fram min hederliga 3210:a och börjar skicka asspics till de manliga grannarna.

Tjillepitten

11,155

Mmmmm! Braaaaah!

Våning ett kan jag skippa då folkutbytet är för stort där och jag har inga kameler att erbjuda en eventuell "knollare" som vill bögah. Dessutom tvingas man ju att gifta sig innan det blir tal om något doppande. Men det vore lite sexigt att gå runkt i lakan... Hmm..

Tjillepitten

11,157

Jaaah! Själv är vetskapen om att alla är nakna under kläderna rätt upphetsande för mig!

Åhh så härligt! Att låta penis dingla fritt, torka sig med enbart handen i arslet och kunna få bajsa lite varstans utan att hästsvansarna "kommer" och tar dig. Nu brunkar såna pervsoner dock inte uppscatta alkohol men det har dom ju löst med röka istället.

Tjillepitten

11,159

Preciiiiis! Du kan och vet du!

Har en bekant som jobbade som resande/tattarmontör runkt om i världen. Nu minns jag inte vilken sandlåda till arabland han var i men alkohol var ytterst "haram" där. Hur som helst så satt han på sitt hotellrum och då han var en törstig individ så gick han ner till receptionen och frågade vart man kunde införskaffa pilsner. Turken i receptionen vart minst sagt arg och schasade iväg min vän. Han gick mot sitt rum och då kommer en slav eller liknande springades och berättar att för cirka 200kr så kan han fixa ett sexpack bärsabiror. Slaven fick 200kr och pep iväg. Exakt en timme senare bankar det på dörren och han går för att öppna. Där i en papplåda står ett sexpack Bögweiser.

Tjillepitten

11,161

Se där! Precis som när jag var i Side 1995 och turken i hotell-poolbaren berättade att han gillade Efes Pilskner... och hasch... när jag frågade vad han gillade i dricka-väg... D.v.s. han ville sälja in sig, och jag köpte då ett g.

Det är rätta takter det! Dom kan de små falska liven när de vill och du har cash.

Tjillepitten

11,163

Jaaah! Det var ju semester från slaveriet liksom, så jag, öööh, jaah, eeh...

Gay no more. Under 90-talet så besökte jag Tjeckien, väl i Prag så fann jag en större arkadhall med allsköns cp-spel man kan tänka sig. Man hade en liberal syn på dricka och Bussis trots sina späda år hade fastnat för persikovodka. Att köpa dricka där som ungt perv var inga problem så efter en stund i arkadhallen och mycket bira så var det dags att ta "en god vän i handen". Väl inne på muggen där det luktade piss som inget annat står det en skapligt påtänd snubbe i en rock och visar upp diverse medikamenter som han vill sälja. Eftersom engelska inte var hans starka sida så hade han en handskriven lapp med priserna på. Nu köpte jag inget av honom men det är ett minne för livet.

Tjillepitten

11,165

Det lät fint det. Där var jag 2017 och turistade runt, samt beställde en kvinnlig hora online på fyllan när jag och min (f.d.) "kamrat" anlänt till hotellet efter en blöt natt. Väntade spänt på att det skulle knacka på dörren. Men istället ringde hotell-telefonen plötsligt och receptionisten förklarade att jag hade besök och ville att jag skulle komma ner. Så jag knatade ner, och där stod horan, vilket stämde bra med bilderna på hemsidan, så dom var ju ärliga. Hotellböget förklarade att man inte fick ta emot besök efter 22:00... om man inte... öööh... liksooom... *wink wink* (jag fattar) Föste till packet en sedel av högre valör, och då var det plötsligt lugnt... Min "polare" fick gå ut och sätta sig i den stängda tomma baren en timme...

Där har du det återigen! Cash is homoking. Det skulle vara rätt kul att joppa i en hotellreception med tanke på allt som på"går" där. Och tänk hur mycket man kunde tjäna på att ehhh "titta bort" för vissa saker och ting.

Tjillepitten

11,167

Jaaah! Präxiiiiis! Fan vilken service! God billig öl. God billig mat. Horor på hembeställning! Weed under bardisken! Fan vilket bajsland man bor i!!!!!! Testade även "Nuru-massage" då, vilket var rätt najs!

Är inte det sån massage utan händer? Men jaaah vilket pissland vi lever i. Inte ens Glasbanken har öppet idag, man kan iofs traska bort till pisserian och kröka ner sig men där finns bara Eriksbög för runkt 80kr stycket.

Tjillepitten

11,169

Ja. Man blir masserad av en söt östeuropeisk kvinna på 23 år med stora pattar och dom övriga rätta måtten genom att hon masserar dig med samtliga kroppsdelar förutom händerna. Dock avslutas det med att hon använder en hand för ett lyckligt avslut...

80 KRONOR?!?!??!? VAD-I-HELVETE!?!?!? *bleppeleptiskt anfall*

Det låter det Bleppe men en kvinna?! Däremot om det varit Edward Blom så... Men yes 80kr tar turkarna för biran, ett svinpris om något. Dom gör däremot goda pissor för att inte tala om deras hambögare med jalapenis, den är det rätt bra tryck i och man får oftast en härlig BU 8-10 timmar senare.

Tjillepitten

11,171

*fniss* Semester... fyllla... Jag ville testa kvinnor... *ti-hi*

Det lät pra dää!

Jo man ska ju inte dö nyfiken sägs det ju.

Tjillepitten

11,173

Jaaah!

Ni har väl rätt många pisserior att välja ifrån i Norrpäking som "kommer" hem till en?

Norrpöking har i princip bara pisserior, frisörer, klackbarer, turklivsar. Fagoora eller Wolt(äkt) kör ut skiten till "mat". För att besöka staden så behövs det nästan visum numera. Bra pisserior är det desto sämre med och därav så måste man som rattrunkare besöka Leons eller Wallmans. Mosfitta med tjöcka körvar och så klart bajsdrycken Pucko att skölja ner skiten med. De sista utposterna för oss blekansikten som värnar om Gällvarehäng, träskor och feta, håriga kaggar till magar. Ja du vet dealen, inget vaniljovego till käk och klittmatsmartheten kan även den fara åt helvete! Åka Vulvo och runka plåt är det som gäller!

Tjillepitten

11,175

Ahaaa! Pucko regerar! Och "en vanlig grillad i brö'"...