11,026

Sv: Här postar vi allt möjligt

"Once upon a time, there was a great warrior named Mortis who hailed from a distant land. He was a formidable fighter, feared by many due to his incredible strength and sharp skills in combat. Mortis was known to be a respectful and chivalrous man, who always fought for what is right and just.

One day, Mortis was called upon by a group of people from the southern part of his land, known as Himpa. Their village was being attacked by a group of bandits who were after their precious resources. The people of Himpa had heard of Mortis and his exceptional reputation, and so they traveled to his land to request his assistance in their time of need.

Mortis knew he could not turn his back on these people, so he immediately set off on a journey towards Himpa. Along the way, he had to fight off several dangers like wild animals and bad weather, but he never faltered. Once he arrived at the village, he saw firsthand the destruction that had been wrought upon their once-thriving land.

Mortis knew that the bandits could not be allowed to continue their reign of terror, and so he began to train the people of Himpa in the art of warfare. He taught them how to use swords and shields, and instructed them on the best strategy to use against the bandits.

After a few days of intense training, Mortis and the people of Himpa were ready to take on the bandits. The battle was fierce and unforgiving, but Mortis and the people of Himpa fought with a determination that could not be matched. In the end, they emerged victorious, and the bandits were sent running back to where they had come from.

The people of Himpa were eternally grateful to Mortis for his bravery and determination. They thanked him for his help by presenting him with valuable gifts and taking him on a tour of their land, showing him the beauty of their once-peaceful village.

As Mortis prepared to depart Himpa, he knew that he had made lifelong friends, and that their bond would never be broken. He knew that even though he was just passing through the village, he had managed to change the lives of the people there forever, and that, to him, was the greatest joy of all."

Rähähä! Chat GPT...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Poetisch!

Skaparen av Mortiscism.

11,028

Cool sak att skriva saker i hur som... Aivan/blum

11,029

Vojne vojne... Legat nerkissad ute i ett kärl i soprummet sädan tisdag eftermiddag med Tattar-Lidl påsar fulla med sopor över mig och inte hängt med här på 1,5, dagar. Så ikvälltroooorjagdetkanskeeeeekanbliiiiliteee...eheheeh... m*s... https://xam.nu/f/oskyldig.gif

11,030

Du:
Skriv en lång historia om när Bleppe, Mortis och Bussis har perverst fredagsmys på Himpa med att dricka kopiösa mängder seglardricka, leka human toilets och sedan få besök av både Hasse-Homo och Ostis.

ChatGPT:
Det var en vanlig fredagskväll och Bleppe, Mortis och Bussis kände att de förtjänade lite avkoppling efter en vecka full av arbete och stress. De bestämde sig för att ha en perverst fredagsmys på Hemma-Martin-Parken (HIMPA), en plats där de brukade spendera mycket tid under sommaren.

De möttes upp vid HIMPA och började genast dricka seglardricka i enorma mängder. Det var deras favoritdryck och de ville verkligen njuta av den denna kväll. Efter några timmar av intensivt drickande fick de en idé - de skulle spela Human Toilets. Det var en lek de hade hittat på själva, där de skulle försöka kissa i en hink från olika avstånd och vinklar.

De skrattade högljutt och hade jättekul medan de spelade. De utmanade varandra om vem som kunde kissa längst, vem som kunde kissa mest, och vem som kunde träffa den minsta hinken. Det var uppenbart att de var påverkade av all alkohol de hade druckit, men de brydde sig inte - de hade kul och det var allt som räknades.

Plötsligt hörde de någon som ropade på dem. Det var Hasse-Homo, en kille som de alla kände från gymnasiet. Han hade hört talas om deras perversa fredagsmys på HIMPA och ville också hänga med. De välkomnade honom och fortsatte att dricka seglardricka och spela Human Toilets tillsammans.

Men det var inte allt - plötsligt fick de även besök av Ostis. Han hoppade in i deras lilla grupp och började dricka alkohol med dem. De hade inte sett honom på flera månader och var glada över att ha honom där. Han lovade att göra deras fredagsmys ännu mer perverst, men ingen visste vad han menade med det.

Efter en stunds drickande bestämde de sig för att spela en annan lek - Sanning eller Konka. De ställde varandra frågor om deras personliga liv och fantasier. Det var väldigt perverst och mycket av det som sades var definitivt inte lämpligt för någon annan att höra.

Till slut blev det alldeles för sent och de bestämde sig för att gå hem. De skrattade och pratade högljutt medan de gick bort från HIMPA, tacksamma för en trevlig kväll tillsammans.

Även om det var ett perverst fredagsmys på HIMPA, så var det också en minnesvärd kväll som de aldrig kommer att glömma. De tyckte att det var kul att umgås med gamla vänner utan att behöva oroa sig för något. När de tänkte på kvällen senare, kunde de inte hjälpa att le åt alla minnen och de löjliga lekarna de hade spelat. Det var en kväll som för alltid skulle stanna i deras minnen.

https://chat-gpt.org/chat

11,031

Rähähä! Gött å vara ledig och sitta "inne" här i den goa fisvärmen nu när det plötsligt-wötsligt bögade cp-snöa. *KRA-LACK*

"Kom" precis hem från cp-kylan och cp-snön och kan nu joina ditt supande. Frigång tills på måndag, skål på dig homobroder!

Tjillepitten

11,033

Jaaah! SKÅL!!!

Köpte mig en 1,5 liters påskmust men vet i fan vad man ska ha för starkvaror i? Mest köpte jag den för att min tomma Premier Cola flarra har använts flitigt så att säga... Och så är ju must(ning) så gött!

Tjillepitten

11,035

Ååååhåhåhåååååh! Dom runkerar väldigt pra ihop med Ginger Ale, CP-vodka, sockerlag och mycket nypressad lime.

Must, ginger ale, polsk homovodka och lime? Ifrågasätter just lime? Vadan detta, sånt är ju nyttigt juuue!

Tjillepitten

11,037

Aaah, öööhejaeeh... Frågar ju åt en "kompis". Häh!

Ah tänkte väl det, såna "kompisar" bör du inte ha Bleppe. Dvs såna som lurar i dig frukter, grönsaker och sånt. De som lurar i dig att stoppa upp en pumpa i stolgången däremot är bra så jag gissar på att din "vän" menade oskalade limefrukter ihopsatta med buntband och fungerar som typ såna gay-shakulor? Sitter bekvämt jag på en burk "ToF-soldatens fjärtsoppa", det är så långt mina hälsoråd räcker.

Tjillepitten

11,039

Du Är så klok du, Bussis!

Åh tackar ödemmjukast, du är inte så dum du heller Bleppe-sötis XOXOXO... *Fnitter*

Tjillepitten

11,041

*kladdkram* Vill du testa min nya tandem-vuxenblöja? Aivan/smile

Jättehjärna! Det låter spännande, lite farligt... Men va fan lever ju bara böglivet en gång. Lets poo this!

Tjillepitten

11,043

Okeeeeej! *KLADD SNAPP STOPP SLEM POPP KLATSCH*

Mmmmmm... Det var härligt! Vill du komma loss nu? Aivan/smile

Oooohhhhjaaaah!.. Eller jag menar åh nej mein führer släpp mig fri, jag ångrar de dära gånger jag runkade på 90-talet till Gaywatch och Pungela Anderson... Jag önskar det ogjort, ge mig smi... ehhh nåd!!!

Tjillepitten

11,045

Eeehe... Okej då! *ritsch ratsch filli-bom-bom-bom* Så! Nu är du fri, min lille gosige rattrunkare där! *ti-hi*

Jag "kommer" aaaaldrig göra något styggt igen. Det var ju alldeles unde... hemskt jööö!

Tjillepitten

11,047

*wink wink*

Åh, vilken pervig berättelse!

Här blir det lite skåpsupande här å där tills på söndag, då blir det en lång spermobiltur norrut där jag har bokat ett gemytligt soprum i några nätter. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaah du nämnde ju tidigare att du skulle porrut innan påsk. Porjus? Glöm nu för fan inte Glasbankens tider.

Tjillepitten

Åh, Porjus vore något dä! Aivan/rolleyes Men tyvärr så blir det bara en tripp på cirka 50 mil norrut.

No probläms! Jag sitter och väntar just nu på att klockan ska slå 10, då tänkte jag stå redo vid Glasbanken med en tankbil. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.