Sv: Här postar vi allt möjligt

Fniss det låter mer som något en tjock socialtant skulle säga. Eller Mr Öholm då han pratade om den livsfarliga hårdrocken m.m.

Tjillepitten

10,977

*FLÄMT ÅHOMO* Vilken mardröm jag hade! Default/ai Var helt övertygad om att det var måntag och klockan var 15:40, vilket den futuristiska digitala röda displayen på nattkuksbordet också visade på riktigt, vilket nästan är tiden då jag har mitt larm på i vanliga fall. Så efter att ha forit upp snabbt som fäen och krängt på sig arbetar-vb, (v)arselkläder och CP-hjälm så lugnar jag mig i mitt stilla sinne och tar upp den mobila cummunikationspodden från Sydkorea och kollar i kalendern... *fippel fippel*... "Lö'daa!" https://xam.nu/f/gapskratt.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Som jag Bussis hade det då... Jag hade ställt cp-larmet på min I-bög till 09:45, slockande och vaknade upp runkt 12-ish. Bakfull och cp så insåg jag att det var dags för dusch. Något som min pervsonal ägnar sig åt för att passa in mig i vaniljosamhället.

Tjillepitten

10,979

Åååh fya fäääeen!

10,980

Kan inte lite på dessa vaniljo-enheter...

Hihihi! Själv hade jag bl.a. en dröm där ett desperat gäng lurade vaniljomän till att bli stjärtknullade.
"Öhh, åh nej, vilket lurendrejeri! Min röv! Jag tänker aldrig komma tillbaks hit igen!" Aivan/rolleyes

Skaparen av Mortiscism.

10,982

Åååh vilken härligt dröm!

10,983

Pra ljudbok med den supandes, rasistiska, sexistiska kommisarie Bäckström.
Uttryck så som "Sothöna", "Flatsmälla", "Skinkryttare" m.m. förekommer ofta...

Lyssnade på den idag i tungspermobilen.

Man tackar! Flaffa!

Skaparen av Mortiscism.

10,985

Jaaah! Vassegoooo! Har flera...

Undra om Bussis har haft lyckan att köra någon riktigt nersölad kund i sin fina mongotransport idag?

Bleppe skrev:

Jaaah! Vassegoooo! Har flera...

Undra om Bussis har haft lyckan att köra någon riktigt nersölad kund i sin fina mongotransport idag?

Tyvärr inte, det var en ovanligt Svenssonliknande vaniljotisdag. Det gav mig tid till att sitta och kolla in homos på Himpa och däremot där var det drag må jag lova! Inte mindre än 5 bilar med ensamma gubbs strök omkring i buskarna eller bara likt jag satt i åkdonet och såg förförisk ut.

Tjillepitten

10,987

Mmmmmm, lät häääärlischt! Vad är det vanligast åkdonet bland sådana herrar skulle du säga?

Vanligaste modell är svårt men man kan säga att vaniljokombibilar av alla de slag är det man noterar. Det kan ha sin förklaring i att 9 av 10 gånger har pervsonen en framstjärt denne bor med.

Tjillepitten

Hihih! Om man skulle sticka dit någon dag? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

10,990

Default/al
https://www.blepp.se/f/onsdagsmys.png
Testade något nytt idag. Var dock inget hemtrevligt *KRA-LACK* på Lockis här inte. Var en plastflärp under den icke plomberade fejk-kapsylen man fick dra av. Default/bl Tror därför inte jag kan sna... köpa den igen. (Spanar oroligt ut genom fönstret efter tanter)

FNÖ!
Jag som var så sugen på att ta en bärsabira eller två alldeles nyss. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

10,992

*ti-hi*

10,993

Vad hindrar min pervige vän från att göra detta då? https://xam.nu/f/zupa.gif

Ska köra iväg i min spermobil snart och införskaffa mig någe ätbart! Ser ut som att det blir scatburgare med pommes shits.

Skaparen av Mortiscism.

10,995

Ååååh, det lät trefvligt det! Är det månne från någon Flenzo-liknande värksamhet fast för bögare istället för pissa?

Nja, det blir från Maxxx hambögare. Vissa restauranger är det väl lite mer Flenzo-stuk på än andra.
För ett par veckor sedan när jag besökte restaurangen som ligger vid stationen så bestod personalen av "knollare" och något sliddjur som inte kunde svenska. "Knollarna" kunde därför driva med sliddjuret genom att säga: "Städa golvet din hora!" Så det verkar ju lovande. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

10,997

Uj uj uj! Det lät ju lovande.

Verkligen! Hoppas att haket har en riktigt vek restaurangchef som låter det hela fortsätta tills det ballar ur. D.v.s. sliddjuret blir knollarnas lilla hora på riktigt, och de avslutar varje pök genom att spruta tvärs över hambögarna! Tjoho! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

10,999

Default/ai (fantasin skenar) *FLAFFA FLAFFA FLAFFAAAAAA*

Sädan får G.M. sitta i TV4:s morgonsoffa och gråta ut...

Det blir stopp på pervsonaltoan men man fortsätter att använda den. Innehållet från toan börjar att hamna i fritösen på något märkligt sätt och ger pommes shitsen en unik smak tillsammans med hambögarnas nya, hemliga ingrediens. En vit sås. Mmm. Väntan på käket kan bli lång, men det är värt sin tid. Knollarna och sliddjuret tycks ha mycket hårt jobb att göra, det stönas nämligen ganska friskt där inifrån köket. Aivan/rolleyes

Skaparen av Mortiscism.