Sv: Här postar vi allt möjligt
Oj oj oj! Det värkar vara bra "drag" i den trots allt...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 437 438 439 440 441 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Oj oj oj! Det värkar vara bra "drag" i den trots allt...

Så jaaah skall det låta! Smörslungad penis?
Ja tack!
Tjobööög! Bra gjort ditt homo!
Mitt börjar om typ 4,5 timmar, så då "kommer" jag hit och super ikapp!
NU JAAAAAAAH!!! 

Två timmar försenad p.g.a. vaniljon... *hrmpfh*
*KRA-LACK*

Rätta takter!
Efter att ha legat däckad i sisådär 25 timmar (förmodligen nytt personbästa) av några mindre viktiga anledningar så börjar kuken vakna till liv igen. Dags att åka till systemet för att fylla på lagret här hemma. 
Det lät intressant! 25 timmar alltså? Hmmm... En riktig viking, jaaah! Kanske fula gubben bjöd dig på en Rohypnolicalada?
Jaaah! Fylleköra Saab dit ger plus i Buraks bok. Mmmm!
Nja, dygnade en natt och spenderade hela nästa dag med att hjälpa Lord Lupusanus att flytta från en urinoar till ett soprum. Men vem vet? Han kanske hällde i mig roppisar i smyg efteråt som tack? Borde förklara min ömma röv idag. 
Åhåhåååå! Vilket härligt vän du har. Mmmm! Men oj vad lyxigt!!! Hur ser det soprummet ut då? "Table for two?" *wink wink* Ja, att vara flytthjälp äro ju ingen bdsm-lek direkt...
Det är rymligt, och han bor inte ensam där så visst finns det stjärterum för bögbus! 
Mmmm... Får man "komma" på in"flytning"sfest tro?
Glöm inte vaselinet bara! 
Närå! Tjohooooo!
Nu är man inne på runda 2. Vaknade nyss och fick BU då jag insåg att jag redan införskaffat allt inför helgen så jag slapp fylleköra spermobil till Ban(an)gatan nu...
Edit: (kärring-namn) Vilket ju redan var för sent, utan det hade då fått blivit Giraffen i Käälmah istället...
Nästan som skogsporr: https://herrtidning.com/
Så sa'e set ut! https://youtu.be/CWwHYu_C03c
Har/är själv Gixxer-bög med dålig attityd, ha-haa..
Kläderna dock, och stilen! Mmmm. Svårfångad karl i läder från topp till tå... 
Har jag berättat om den där gången när jag fucktiskt blev omkörd av Ghost Rider när jag satt som liten twink i baksätet?
Ghost rider? Han som kör cp-fort på mc och jävlas med hästsvansarna? Nu har Bussis varit till Glasbanken, med 4-5 minuters marginal och bakfullare än alla i hela Sverige så svassade jag in svettig och äcklig (dvs som vanligt) och roffade åt mig det jag skulle ha!
Jorå! Mitt på E4:an någon gång 2004/2005 så blev vi omkörda av honom på vänstersidan, trots att vi höll på att köra om en lastbil. Därefter kom en mc-snut jagandes som uppenbarligen aldrig hann ikapp!
Det är rätta takter skulle Burak sagt!
"Farlig ung man det där, häftiga kläder!"
Sidor Föregående 1 … 437 438 439 440 441 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt