Sv: Här postar vi allt möjligt
HäH!!!

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 433 434 435 436 437 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
HäH!!!

Det låter smarrigt det, Mortis. Hade gärna testat ett sådant ställe. Men byt ut bensinen mot ryskt fartygsdiesel.
Äsch, diesel som är så svårt att få fjutt på. 
En kulen kylig måndag i Nybbet klockan 11:54...
Fuuusk! 
*fniss*
Äsch, diesel som är så svårt att få fjutt på.
Du har koll du, min lille långnäste pyroman där! 
En solig men småkall tisdag i Nybbet klockan 10:54...
Någon som testat nr. 86649 på glasbanken?
FUUSK IGEN! 
Nej, har tyfvärr inte råd med rikemannahomodricka, det får bli Tallis för hela slanten.
Någon som testat nr. 86649 på glasbanken?
Näe, jag är för fattig men Mount Gay Rum lät ju intressant! Menas det att Mount Gay är en bögmötesplats eller avses det att bestiga ett homo och rida han som en dalahäst etc?
Menas det att Mount Gay är en bögmötesplats eller avses det att bestiga ett homo och rida han som en dalahäst etc?
Enligt en källa står det: "Mount Gay Rum is named for Sir John Gay Alleyne, 1st Baronet of Four Hills. He was a trusted friend of John Sober, who purchased the Mount Gilboa Plantation/Distilleries from William Sandiford in 1747."
Så det är förmodligen lite både och. 
Jaah lite som ett Himpa men mer ToF med förste bögbaron och allt. Men den där John Nykter lät ju lite halvtrött? Sandifård likaså så det var nog bra att Gay John tog över hela rasket.
Jo men verkligen! En nykterist som köper ett plantage/destilleri och en Sandifård som är så jävla trög att han säljer detta homonäste i Karibien där alla kan supa.
Vilken pervig dröm det vore att få jobba där på plantagen och piskas halvt till döds av hårdföra homoherrar men samtidigt kunna njuta av Baron Gays drycker och kanske bli inbjuden till hans Four pisshills någon gång ibland!
Idag ska jag vara busig... *ahum*
(smyga smyga) *KRA-LACK* [tankebubbla]Oops! Hoppas ingen hörde. Speciellt inte tanterna...Brrrr![/tankebubbla]
En klar favorit...
https://kalletarknark.com/serie.php?id=3729
Mmm... En rövtornado skulle sitta fint nu! Eller egentligen när som helst...
En klar favorit...
https://kalletarknark.com/serie.php?id=3729
*Fniss!* Den har jag helt missat! 
Bajskvalitet det blev då. Men det var första kortet med nya teflonen, så dä ä väl någon inställning...
Misstänker att jag "kommer" att sätta i mig söndagens ranson runt klockan 03:47 i morgon, d.v.s. om typ tio timmar...
Du skulle vara med...
Komsi-komsiiii...
*dask på gosstrosan*
Har ni någon spermobil-scen i Norrpöking då? Typ att alla samlas på någon stormarknads porrkering nattetid och "showar" lite?
Sidor Föregående 1 … 433 434 435 436 437 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt