10,801

Sv: Här postar vi allt möjligt

Då är man redo för äkta fredagsmüs i morgon bitti utan fusk! Jaaaaah!!! *klirr* *klink* https://xam.nu/f/gapskratt.gif--- MMM-MHM!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bussföraren skrev:

kanske det hinns med ett gammalt bögehus i trakten, typ 10 minuter bort med Vulvon.

Kan det vara i höjd med Regna? Har hört bögrykten om att det ska finnas ett par lyor där. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:
Bussföraren skrev:

kanske det hinns med ett gammalt bögehus i trakten, typ 10 minuter bort med Vulvon.

Kan det vara i höjd med Regna? Har hört bögrykten om att det ska finnas ett par lyor där. Aivan/smile

Nej men väldigt nära But(t)bro och den stora CPväg 51. Det är möjligt att det inte "står" kvar ens då det var i riktigt runkigt skick för nåt år sädan. Men nu skola här drickas! Äntligen frigång.

Tjillepitten

10,804

Bussföraren skrev:

typ 10 minuter bort med Vulvon.

Jaaaah! Din Vulvo som du ofta nämner jah... Skulle hjärna vilja veta lite mera om den. Har den dildosäten? Förhudsklädsel? Trepungs bondagebälten på samtliga sittplatser? Interkuker? Active Bög System (ABS)? Dragkuk (infällbar då kanske)? Pervostyrning? Pervobromsar? Fuckassistans? Fjärtstyrt cerebral-lås?

Frågorna är många. Vojne vojne...   

Bussföraren skrev:

Men nu skola här drickas! Äntligen frigång.

Amen till det! Samma här... https://xam.nu/f/cheers.gif
Då det ska bli storm nu i helgen så har jag preppat så att jag inte behöver rulla ut utanför dörren (till mina grannars stora glädje tydligen?) med risk för att blåsa bort, och istället kan sitta här inne i min müsiga cp-kvart och supa, röka ng, leka med bajs, titta på bootleggade Åsa-Fiste filmer från Rumänien på min Finlux 24" anno 1987, kasta använda vb:s på väggar och tak, dansa raggamuffinjenka iförd balettklänning, runka pung, smeksuga bäver, komponera kukinariska maträtter, smyga på brevbäraren, hålla högljudda intensiva tal iförd enbart skärmmössa, läderkoppel och ridstövlar ut genom fönstret på tyska anno 1930-tal för grannarna, m.m. m.m.

Testade f.ö. att blanda Tallisen med Kuka-Cola Slime nu. Dä va göttigt!

Bleppe skrev:

och istället kan sitta här inne i min müsiga cp-kvart och supa, röka ng, leka med bajs, titta på bootleggade Åsa-Fiste filmer från Rumänien på min Finlux 24" anno 1987, kasta använda vb:s på väggar och tak, dansa raggamuffinjenka iförd balettklänning, runka pung, smeksuga bäver, komponera kukinariska maträtter, smyga på brevbäraren, hålla högljudda intensiva tal iförd enbart skärmmössa, läderkoppel och ridstövlar ut genom fönstret på tyska anno 1930-tal för grannarna, m.m. m.m.

JAAAA VILL VARA MÄÄÄÄEEH!!! Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

10,806

BARA KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!! JÄÄÄÄÄEEEEÄÄGÄÄGÄHHHEEÄÄÄÄHEHÄÄh....

10,807

Haha... Klockan är ju bara 07:11. Inte 19:11. Aahaahhaha!!!! *snurrle deluxe*

Hähihahuha!
*Styr spermobilen söderut.*

Skaparen av Mortiscism.

57 godkända ord på kö(n) nu till dagens ord! Rekord! Dags att fira!
*Kra-lack!*

Skaparen av Mortiscism.

10,810

Rähähä! *dregel* Jaaaah! Just hemkommen från dagens glasrunda. Trodde ävfen att de var lö'da då jag hade satt larmet på cumminikationspodden på 13:20, hahaa! Bra Bleppe...

Och jag antar att larmet var till för att påminna dig om att åka till glasbanken? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

10,812

Ja exakt!

De e rätta takter!

Skaparen av Mortiscism.

10,814

Jaaah! Sladdade ner dit med min raggarbil.

Btw... Kuka Cola Slime var god att blanda med Tallis, jaaah! Aldrig testat tidigare...

Jaah! Har blandat Tallis med flera olika typer av Kuka-Cola, en period blev det mycket Zero Vaniljo men har upptäckt att jag gillar Kuka-Cola Cherry popper mest.

Skaparen av Mortiscism.

10,816

Aaaaah... Herr Ledare kör Cherry... Jaaah... Då blire'e det å... ööööhööhhh....

(T)urrrrrrrrrrrrk! Fi fäeen för att få en förkylning med cp-feber, som att det inte räckte vaknar man fitt i natten med slak penis medans vinden viner utanför. Så "går" det när man tvingas vara nykter på dagvärksamheten hela jävla tiden! Att somna om "går" inte så det får bli till att supa igen.

Tjillepitten

10,818

Åh fy fääen! Men det kunde varit ännu värre om du varit helt torrlagd. Hua! *brrrr* *ryyys* Ja här blåser det också som fan. Men mest susar det uppe i vindskupan min... *fssssssssch*

19:45 och man har nyss vaknat, bäst att fortsätta kröka. Det var mig en jefla pisshelg som inte "gick" som jag hoppades på men som du "skrev" så har man alkohol kvar.

Tjillepitten

10,820

Jaaaah! Du äro em vis man duuuuh...

Något Hiv-positivt: https://omni.se/expert-sagar-forslaget- … t/a/RGogE2

Tjillepitten

Jum. Om förslaget hade gått igenom så gissar jag att hela flashback hade organiserat sig och spridit Strandhäll-deepfakes till varje hörn av internet. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Det är ju lite synd att Strandhäll bär hästsvans och annat tjejigt förutom sin PK-inställning till allt och inget. Hon verkar ju annars vara rätt glad i flaskan vilket jag uppscattar, men visst vem är jag som sketen rattslav att bedömma hennes kön? *Smiskar mig på pungen som straff*

Tjillepitten

Nå, det finns säkert någon som kan klippa ihop en rulle där Strandhäll har bytt ut hästsvansen mot en rejäl hästdrule istället. Hihihi! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Mmm det vore nåt det Mortis!

Tjillepitten