Sv: Här postar vi allt möjligt
Så sant så saant... https://youtu.be/Y81rx1O1x9c?t=92 Skulle dock ha velat vara hemma hos någon utaf era pervs här jaaah!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 430 431 432 433 434 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Så sant så saant... https://youtu.be/Y81rx1O1x9c?t=92 Skulle dock ha velat vara hemma hos någon utaf era pervs här jaaah!
Tallis... Kuka-cola... Inferno-spermaflarn... På en måndag?! Din lille pervorackare! 
Dessa chips är intressanta och väldigt BU-framkallande. Sån typ av BU med inslag af napalm osv!
Ärpå g. Lie sysslor fö'ssrt...efwesfafrRE1
ÖÖöhö-...? Bajs.......++?!+
Mmm, sånt bajs som svider fint i anus dagen därpå!
RONKJARINKARONKAQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAkqwdalkwsjd!!!!!!!!!!!!!
cp-full........
Åh, i natt hade man med andra ord haft chansen att smyga hem till Bleppe och göra vad man ville med honom. 
Vi har nu 49 godkända ord i förrådet! Det högsta antalet som jag har sett var 52, så om det ramlar in ett gäng till så slår vi kanske rekord. 
Ujujuj... Igår tog man sig nästan en jesusfylla. 

"Skrev" visst lite osammanhängande ser jag nu...
Det gjorde du minsann! Blir straffknull!
Oiiiiih! *nervös*
Berätta nu inte när du tänkt bli cp-full nästa gång Bleppe då du lever under denna hotnakenbild! Till mig kan du givetvis berätta så jag får chansen att fing... ehh beskydda dig under nästa omgång homovodka i rikliga mängder.
Jag lovar! Tack för beskyddet.
Fan... Har kvällsvärksamhet nu och i morgon. Fnö!
Nemas spermoproblemas! Klart man ställer upp för en pervers broder. Jag "kom" precis hem efter värksamheten, en ny kväll nalkas ävfen här i morgon men sädan är det snopp och lek i 4 dygn!
Tjoböööög på det! Samna sak här.
Åhå där ser man! Har herr Blepp några planer för sin spermis?
Jadå! Ska anstränga mig i köket och laga en redig brakmiddag som ska afnjutas framför ett Moser-maraton på VHS, samt dricka sprit. Mycket sprit!
Du då bubben?
Jaaah det låter fint det Bleppe! Jag har något liknande planerat men med självplågeri inräknat. Bussis var förbi Taj-shoppen idag och sna... köpte ett par paket av de beryktade Samyang-nudlarna! Om inte dessa med Buldaksås och sprit sabbar hela helgen så kanske det hinns med ett gammalt bögehus i trakten, typ 10 minuter bort med Vulvon. Det sistnämnda är dock väldigt sekundärt beroende på promillehalt och så klart de brinnande bajsutlösningar födan ger. Annars blir det bögporrsurf, sno folks skitiga tvätt i källaren, blottning. Nja pretty much the same as usual.
Trevfligt! Har du hittat några skitiga gubbtrosor som är din spermaheliga graal?
Jovars man har ju sina drömmar om dels ett par gubbfillingar men även om denna herre, mmm mums fistibaba! https://www.youtube.com/watch?v=tauQG1earak
Flaffa!!!

Sidor Föregående 1 … 430 431 432 433 434 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt