Sv: Här postar vi allt möjligt
Attans då. Det var ju mindre bra, hoppas du har något i boendet att trycka i dig då.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 426 427 428 429 430 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Attans då. Det var ju mindre bra, hoppas du har något i boendet att trycka i dig då.
Snaps från i julas...
Men Bleppisen, ett ärkepervo ser ju alltid till att ha ett litet lager uppb(r)unkrat med godsaker inför dessa tillfällen! 
Jaa... joo...
*skäms*
Mhm, det vankas nog gagball och lite smisk här...
Neeeej! 
Så sant! Hmm... Vad var numret till Överste Burak nu igen?
Är det inte samma som till Porjus Gay?
Är det inte samma som till Porjus Gay?
Jo. Men man måste även trycka den hemliga koden och avsluta med # när man "kommit" fram.
Oooiiiiihiihhhiiiiih!!! Få se nu... *tänka tänka tänka* Nu är det baaara... ööuh... hmmm... *knaaak* tre timmar ooooch femtioelv... Nää! Eh... tjugo minuter kvar tills glasis öppnar! 
Bussföraren skrev:Är det inte samma som till Porjus Gay?
Jo. Men man måste även trycka den hemliga koden och avsluta med # när man "kommit" fram.
Kod? Hmm. Tänk, tänk... Vad hade Burak sagt?
"Sträck på dig"? "Ah, vilken viking"? "Ska vi gå upp på rummet med detsamma"?
Nej, nu vet jag! ![]()
rätta takter# = 72882 825837#
*Knapp, knapp, blipp, tuut, klick!*
"Överste Burak. Vem är det jag talar med?"
MMM-MMMMHM!!! 
Du är ju helt övferjefvlig du Mortis på att lista ut saker!
Nu så!
*Flämt!* På en måndag?! 
Jaah! *ti-hi* Tänk dock på att jag haft straff-exercis med PIVA hela helgen... (vet att jag kan total-bajsa-bort dom om jag vill, men gillar ju att bli lite straffad *stånd*)
Snart dags för lite t.m. 
Och så tittar man på detta: https://youtu.be/u6sjo99CE4M
Bra att Burek styr upp hästsvansarna!
Mmmmm... Jaah! (Burak. Burek äter man dock, även fast Josef är allt bra mumsig han! Ti-hi! Hoppas du inte tog illa upp. Puss!)

Nu har jag lad... Öh, köpt Jönsson-rullen så att jag kan klippa ihop en smaskig Burak-tribute. 
Jaah du Bleppe din Messerschmitt, stavade fel jöö men tänk om farbror Burak luktar Burek då? Härsken sådan! Däremot är bilden lite märklig, eller snarare kukskapet. Varför skulle man vilja bli av med kuksmaken ur munnen ens, fattar inte?
Nu har jag lad... Öh, köpt Jönsson-rullen så att jag kan klippa ihop en smaskig Burak-tribute.
Braaaaaa! Börjar onanera redan nu...
Jaah du Bleppe din Messerschmitt, stavade fel jöö men tänk om farbror Burak luktar Burek då? Härsken sådan! Däremot är bilden lite märklig, eller snarare kukskapet. Varför skulle man vilja bli av med kuksmaken ur munnen ens, fattar inte?
Ti-hi! Kunde inte låta bli. Men ÅH vilken dröm det vore! Och bilden postade jag bara för att visa vilka sjuka människor det finns som vill bli av med smaken.
Pisskey med kuksmak medans man rullar in sina fingrar i Buraks krulliga brösthår och blir matad med Burek!
Mmm så gott du pratar!
Åh jaah, drömmer mig bort tills fredagen för när jag ser ut och skådar den där jävla snön IGEN så vill jag bara grunka i mitt LSS-boende!
Sidor Föregående 1 … 426 427 428 429 430 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt