Sv: Här postar vi allt möjligt
Sån mackapär skulle man ha! Och en sådan där i gul tröja...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 425 426 427 428 429 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Sån mackapär skulle man ha! Och en sådan där i gul tröja...
Och en brun Calzone till panna!
Mm. Kittlar nog skönt mot pungen.
Nu var det en vitklädd ToF:ig vårdare här och tryckte upp någon slags godis i stjärtsingen min och sa att det var läggd... *DUNS* Zzzzzzzz...
Nämen! Så bra du har det där Bleppe! Pillad i anus och af en man?! Här får man supa sig till sömns, ensam och oälskad av håriga äldre män...
Visst har jag! Nykter och påklädd utomhus nu.
Längtar till måndag kväll! *pirr i vb:n*
Kör du med vinter-vb eller så i kylan? Jag vaknade nykter men det skall jag strax ändra på, påbögar inte dagvärksamheten i morgon förräns efter lunch.
Kör termofodrad lång-vb från Helly Bögsen i chic 70-tals retrostil.
Och ändrade planer!!! Min utbildnings-DB hade andra planer i morgon, så det blir på fredag istället. Så idag ska jag veva igång speleverket runt 18:00.
--- MMM-MHM...
Mmm, det lät mysigt att kissa i! Än mysigare att du får supah idag!
Varför inte göra både och? Samtidigt... 
Flundrar fortfarande på vad som skall inmundigas idag...
Drickat eller maten? Drickat är lättlöst, man tager vad man haver! Mat, nja någon flottig pissa med extra sås?
Var dryckjommen jag tänkte på... Mat är sekundärt. Men beställer säkert hem en pissa runt 22:27 som levereras av en sur och hårig arab att förlusta sig på.
Så sant, det viktigaste är att få i sig vätska.
Det är viktigt. Kanske skulle göra Pissky Sour?
Japp, i en skurhink! Efter att pissaturken "kommit" förbi och du tvålat i dig den så bör resten se ut så här sedan: https://www.youtube.com/watch?v=XebF2cgmFmU
"Skur... hink?!?!"
Nåja...
Jaaah, hårda tag sa're va!
Ja en sån där hink vaniljon har för att städa med. Jag använder dessa för annat.
Ahaa! Bara sett sådana på PIVA.
Kanske skulle våga sig på en bög-in-box med rövtjut, samt lite dessertost från Flen till det? Han kriminologens box kanske...
Även om jag inte dricker vin så vet nog CP Pervsson hur man krökar, osten från Flen är ju given alla dagar i veckan. *Drömmer om CP nu bara för det*
NEEEEEEEEEJ!!! Det är ju söndag idag ju! 
Ja, fucktiskt...
Sidor Föregående 1 … 425 426 427 428 429 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt