Sv: Här postar vi allt möjligt
Ja. Hittade en flerfärgad bäddmadrass från Tysk ute i soprummet, och som täcke har jag en utvikt småblöt wellpappkartong. För mig är det en lyxig säng iaf. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 421 422 423 424 425 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja. Hittade en flerfärgad bäddmadrass från Tysk ute i soprummet, och som täcke har jag en utvikt småblöt wellpappkartong. För mig är det en lyxig säng iaf. 
Huga, hoppla! Sov bort hela söndagen. Måndag morgon vare jah!
Då vet man att intaget af ädla drycker kvällen innan var allt annat än diminutivt!
Måndag jah... Redan "jobbat" en timme... Blä!
Jaa. Ett såntdär jopp som jag tyfvärr inte har.
...*Fniss.*
Fnö...
Mmm det låter flott(igt) det! Rena livsnjutaren!
Jaah! Du får provligga den tillsammans med mig om du vill? Har godis under "täcket" också...
Åh vilket trefvfligt erbögande! Tar med en sopsäck KNUG och en gottispåse med diverse piller jag sno... hittat i cp-bussen...
Jaaaaah...
Mhm så kan vi sitta där under den våta wellpappen med en halvsunkig fittlampa från FULA och berätta bögiga historier medans tabletterna ihop med alkoholen börjar ta skruv!
Du har varit med förr du... *blink blink med brunögat*
Nu ska jag rulla in till den och CP-sova då Blepp har haft en tuff dag.
Jaaah vila upp dig du min pervade vän. I morgon skall även Bussis ut på sin värksamhet... Sleep tight and don´t let bedbögs bite ti-hi!
Tackarrr! Då har jag frigång! Iiiiihih!!!
Klarade mig från bedbögsen också...
Härligt, då är det bara att korka upp då gissar jag på? Hu, förbannade bedbögs attackerade mig istället. Det är väl abstinensen eller något.
Blir den polska drycken idag...
Det är rätta ToF-takter det Bleppe! Här blir till att vänta tills på fredagkväll innan levern sexskola plågas igen.
Naaaw! Stackars... Då får jag ta en eller fem groggar åt dig och tänka på dig.
Nu så... *kra-klack* Miska na jest, homos! *klunk klunk klunk*
Mmmmmmh...
Man måste vara mer hårdhomo än Överste Burak och Rob Halford för att få dricka på en trist gråmulen tisdag som denna.
*Bistert leende.*
*Drar på sig läderjackan.*
*Kra-klack*
"NA ZDROWIE, HOMOS!"
*Klunk, klunk, klunk!*
*Svingar en piska.*
Jaaah! Honom vill man ju svepa en flarra eller två med.
Detta är SÅ upphetsande! https://youtu.be/tDs_8UYd0v0
Jaah! Eller: https://youtu.be/bdAr-BtlY0s?t=49 
Upp på rummet med detsamma. Burak går rakt på sak! 
Redig 'kääär' det!!!
Mitt/mina favorit-öl-glas (skrivfer man så?) var inte ens i skick för Bleppis, så det blevf att köra Shotgun (d.v.s. halsa direkt ur källan) vilket är trefvligt det också och skapar en parkbänksfyllofeeling, samt att man vill ju inte framstå som något vaniljo liksom under tiden dessa bearbetas utavf ens Bosch i den magiska maskinen med till"sats" av spermglansmedel i den lilla behållar'n... Oouch...
Sidor Föregående 1 … 421 422 423 424 425 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt