Sv: Här postar vi allt möjligt

Jajamensan! Precis som i lördags när jag tog cyk... Spermobilen hem efter att ha supit, även på raksträckorna så svängde det!

Skaparen av Mortiscism.

9,477

BLEPPEEEE IS HOOO-OOOOOOM(O)E!!!

https://i.ibb.co/0VcD7Wn/bleppe-is-home.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

9,478

Mortimer Mus skrev:

Nå, man undrar ju vad Bleppe ska göra under sin spermobil-roadtrip norrut.
Blir det en sväng förbi Norrpöking och Himpa? Fortsätter därefter färden mot Fjollträsk för att göra storstaden extra kladdig? Hur många truckstop ska bockas av? Det blir väl ett besök i Porjus?

Blevf bara förbi, tyfvärr. Men när jag passerade på E4 vid Östra Eneby så slängde jag en trånande blick till höger bort mot Blypungsgatan. *suck* Ack ja! Ska berätta snart vad jag gjorde. Först lite polsk homovodka!

Mortimer Mus skrev:

Hur jag tänker mig att det såg ut i fredags:

Precis så jaaah! Lite mera bajs bara. Aivan/smile

Bussföraren skrev:

Ah där är han ju! Fyllestyrning dessutom vilket tyder på att man är ToF.

Ooh jaaah! Parkerade alltid i dikena också. Där uppe tittar folk snett på dom som kör nyktra.

Mortimer Mus skrev:

Jajamensan! Precis som i lördags när jag tog cyk... Spermobilen hem efter att ha supit, även på raksträckorna så svängde det!

Hä ä rätte takter dä, rähähähää! *dregel*

Åh, berätta nu! Hur många homotruckers idkade du manligt samkväm tillsammans med? Vilka Circle Gay-inrättningar besöktes? Tog du dig så långt upp i norr som till Porjus? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Hoppas inte färden slutade så här bara, dvs gripen av hästsvansarna af Norrpöking:

"01 november 11:28, Rattfylleri, Norrköping En gripen misstänkt för grovt rattfylleri
09.11 Trafikpolis stoppade en lastbil för kontroll på Ringeby kontrollplats i Svärtinge. Lastbilen hade framförts vingligt och föraren fick blåsa i polisens sållningsinstrument för alkohol.
Föraren, en man i 45-årsåldern, lämnade ett utandningsprov som var positivt. Mannen greps och fördes till polisstationen för ytterligare utredningsåtgärder. Han är i nuläget misstänkt för grovt rattfylleri."

Tjillepitten

9,481

*phuu* Nå'rå! Tur att man inte är i den åldern. Aivan/rolleyes

9,482

*KRA-LACK*

9,483

Mortimer Mus skrev:

Åh, berätta nu! Hur många homotruckers idkade du manligt samkväm tillsammans med? Vilka Circle Gay-inrättningar besöktes? Tog du dig så långt upp i norr som till Porjus? Aivan/smile

• 178.

• Lilla Gatan 1, Nybro. Dragonvägen 7, Kalmar. Älgerumsvägen 35, Mönsterås. Åsavägen 33, Oskarshamn. Traktorvägen 7, Västervik. Ågatan 3, Söderköping. Zinkgatan 10, Norrköping. Idbäcksvägen 6, Nyköping. Håknäs 1, Järna. Verkstadsvägen 7, Slöddertälje. Skärholmsvägen 201, Vårby. Södertäljevägen 156, Hägersten. Roslagsvägen 114, Fjollträsk. Mörbyleden 15, Danderyd. Antennvägen 2, Täby. Cederströms Slinga 21B, Arlandastad. Gredelbyvägen 128, Knivsta. Gävle Brovägen 25, Gävle. Utängsvägen 4, Hudiksvall. Kyrkvägen 2, Gnarp. Kolvägen 14, Sundsvall. Torsboda 160, Söråker. Södra Ådalsvägen 88, Bollstabruk. Långgatan 21, Sollefteå. Företagsvägen 1, Vännäs. Volgsjövägen 35, Vilhelmina. Östra Strandvägen 18, Tärnaby. Klippgatan 18, Jokkmokk.

• Jah. Rumpa till Kummavuopio fucktiskt.

Åh, så pervigt! Flaffa! Default/bp

Skaparen av Mortiscism.

9,485

Jaaaah! Aivan/smile

9,486

"Kom" nu ihåg att glasbanken har stängt i morgon lördag 5/11!!!

Aivan/mad

Usch jaaah, tack för påminnelsen. Det vore ju förjefligt att "komma" dit i morgon och mötas af de där kravallskydden. Supa ute är inget alternativ heller då det saknas gaybar i trakten.

Tjillepitten

No pråbläms bäjbi, jag har bunkrat upp serrö!

Idag observerade jag ett pervigt original utanför glasbanken vid Blypungsgatan (tror det är samma fyllo som brukar stå där och hänga), där satt han nu istället med en kopp framför sig och tiggde slantar till bärs. Man kanske ska fråga vad han kan tänka sig att erbjuda för typ av tjänster i utbyte mot en slant? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

9,489

(Börjar nynna...)

"...för hela slantennn..."

Bleppe skrev:

(Börjar nynna...)

"...för hela slantennn..."

Jaah! Fyllecyklande med tillhörande sång var standard, inspelade någonstans i norra Norrpöking. Aivan/biggrin 

https://youtu.be/BhqGndXXRIk
https://youtu.be/GKeXgoavQBE

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

No pråbläms bäjbi, jag har bunkrat upp serrö!

Idag observerade jag ett pervigt original utanför glasbanken vid Blypungsgatan (tror det är samma fyllo som brukar stå där och hänga), där satt han nu istället med en kopp framför sig och tiggde slantar till bärs. Man kanske ska fråga vad han kan tänka sig att erbjuda för typ av tjänster i utbyte mot en slant? Aivan/smile

Det är rätta homotakter det! Bara vaniljon missar Glasbanken och sitt musöppnar-mosserande rödtjut. Fucktiskt så vid 18:55 men på Hantrunkaregatan i epi-centrum så "stod" jag och när uret var 19:01 "kommer" just ett vaniljo insladdades på gatan i sin BoyToyota och den paniken han uppvisade när han insåg att han "kom" sent var priceless. Hoppas han var omedveten om att Glasbanken vid Willys hade öppet till 20:00! Lite tidigare på dagen var Bussis även då på Hantrunkaregatan vid nämnd Glasbank men då "kom" två ToF-vakter och släpade ut någon av parkbänksligan från inrättningen. Han gapade om att: "JAG FÅR VÄL FÖR FAAAN KÖPA ALKOHOLFRI ÖL ELLER?" ToF-vakterna som var "knollare" var mindre hjälpsamma och aflägsnade a-lagaren.

Tjillepitten

Nämen då!
Jo, det är ju Hantrunkaregatan man ska bege sig till om man vill få underhållning genom att titta på fyllo-safari.

Skaparen av Mortiscism.

Provade några rejäla doningar idag förresten.
Dubbelbastarden hade en eftersmak av vaginan hos en 60-årig kommunkärring, så den tänker jag inte sna... Öh, köpa igen. Den store stygge baptisten var däremot helt okej!
(Varje gång som jag hittar en bärs med en alkoholhalt på 10% eller mer så dricker jag den, ger den ett betyg och sparar etiketten i en bok på ett bögigt sätt!)

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah, stråket Hantrunkaregatan-Rövsalsparken är ett säkert kort för att bevittna diverse upphetsade och överförpiskade herrar. Det har ju hänt att något fetare sliddjur hängt med dessa hunkar men de kan man lätt räkna på tolvfingertarmen. 10% är ToF och jag tycker det låter som ett kul projekt att pyssla med. Att använda en bok är helt klart oldgay-school men det uppscattar jag som åderpåleman, själv vill jag vara mer på Fistbook och spelar in eller tar diverse foton med (b)anala texter vilket resluterar i diverse påhopp från vaniljoskaran som stalkar mig.

Tjillepitten

Ooh ja! Det skall ske fuckmannamässigt när man testar hemmavid. Ser jag någon herre på krogen sitta i ensamhet och dricka något på 10% eller mer så får jag ståfjong, speciellt om karln har mustasch och är iförd läderjacka! PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Mhm... WASA-style hör jag. Inga slips-vaniljon i kåtstym och stjärtslick utan "the real deal". Hjärna lite lågt skuren VB som blottar en hårig stjärtspringa... ÅHHH WASA CUM BACK!!! Eller det andra alternativet "Tegelvulvan"... *Nostalgirunkar*

Tjillepitten

JAAH!PunBB bbcode test
Det brukade däremot finnas EN återkommande besökare som hade slips och kåtstym, en gubbe i 60-årsåldern. Hans sexiga cowboyhatt rätade dock ut looken så att det blev Brokeback Mountain över det hela. Han brukade stå intill dansgolvet och spana efter röv! Aivan/biggrin

Tegelvulvan har jag besökt någon gång också, men det var lite mer hippt "vaniljodans-dunka-dunka" där vad jag kan minnas. ALLA låtar spelades i EXAKT samma typ av takt. Vi satt mest och pimplade billig bärsa, folk satt mest i gäng för sig själva. Med tanke på att all action inne på Wasa bara låg ett runksprut bort så gav vi aldrig Tegelvulvan en ny chans. Däremot så brukade deras uteservering under Augustifisten vara riktigt bra! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

9,498

Bli... söndag... kväll... NUUUUU!!! *pust pes*

Cowbajsarhatt! Nämen den herren har jag nog missat pga alkoholdemens skulle jag tro men det låter som att haft en "Sheriffen från Angered" i Norrpöking?

Tjillepitten

9,500

Jag har en äkta cowbajsarhatt!