Sv: Här postar vi allt möjligt
...och än en gång briljerade jag stort då vi "kom" in på ämnet "Alkohol & Droger".
Nå... Du hade väl med dig så det räckte till alla? 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 318 319 320 321 322 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...och än en gång briljerade jag stort då vi "kom" in på ämnet "Alkohol & Droger".
Nå... Du hade väl med dig så det räckte till alla? 
Oooooh jaaaah maaan! Wicked!
Blef ett trefvligt afslutt på dagen, jaaaah! (maaan'h...)
Zzz...
Jaah brah! Ryssfemmor i betyg och/eller stora A(nus) med kissgula stjärnor kan jag tänka mig!
Det blev det. Fan vad man däckar tidigt nu för tiden. Inte bra. Men så firade jag igår med att snabbt hälla i mig en kvarting och tre öl då jag ska på introduktion redan nu vid 06:30 på nya SärSärSärVuxet.
Jaaaah! Det är ju trots allt fredag så det är lika brah att SSSV får veta vart skåpet skall stå!
Så jaaah! Äntligen hemma i den egna trygga bajslukten. Mmmmmmh! 

Nu blir'e extra pervigt fredagsmüs iom. att jag fick tandställning eller vad det heter på SSSV.

Får äfven bli en xxl-låda
Gött! Vad ska du göra på SSSV? 
Undervisa i avancerad spermobilkörning.
Aha! Typ hur man tar sig till glasbanken snabbast samtidigt som man försöker undvika ToF-polisen? 
Preciiiiis! Du tycks ju redan vara öfverkvalificerad, min långnoste vän! 
Fast det är hästsvans-polisen man vill undvika...
Rajdiraaaaj... Sista fyllan idag på några dagar då. Ja! Ja! Jag veeet att det är vaniljo. Men "ända"målet helgar pervomedlen! (har en plan)

Vilken dröm va! 
Dagrunk.. Dagdrömmer mest om dig Bleppe! Snoppas allt "går" bra med ditt nya projekt! Att läsa böcker med ADR och annat gör att penis slaknar men jag tror du "kommer" att lyckas i ditt nya äfentyr.
Nämen Bussis då... Ti-hi!
Hela stjärtsingen rodnar ju i VB:n när du säger så.
Tack tack. Detta "kommer" att gå bra, jaaah!
Jaaah! Klart som bakisurin att jaagh uppscattar ditt "kommande" dagcentra men troligtvis på bajskladdiga hjul!
Vad ska Bussis dricka idag då?
Penis 7,2 och Fistey på 40%, på måndag påbörjas en nygammal cp-era i Bussis karriär. Under samma brungula cirklar som förr men med ett mer alkis-anpassat åkdon jaaah! https://connectbus.se/forare-till-servi … InV_Ws0vn4
Trefvligt val. Vad härligt det låter. Kan reda nu känna kisslukten från alla spermobilpassagerarna.
Jaaah! Svettiga stödstrumpor, öppna bensår och otvagade underlif. Kissydd i rullstolar och spermobiler...
...som du sedan tar hem och använder som täcke, jaaah!
Sidor Föregående 1 … 318 319 320 321 322 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt