Sv: Här postar vi allt möjligt

Vore nåt! Synd att han inte är lika korpulent som förr.

Skaparen av Mortiscism.

Har tyvärr inte sett denna sexsymbol på flera år tyvärr.

Tjillepitten

Händer att man ser honom på stan då och då, oftast iförd ett par fula glajjor.

Skaparen av Mortiscism.

Ahhhh, jo det där brillorna minns jag än idag. Men det är då själva fan att jag missat honom trots att jag patt-rullerar staden ofta. Minns att han bodde i Okka förr, Östra Pervonaden eller Tingstaböggatan.

Tjillepitten

Är ganska säker på att han fortfarande bor på Tingstaböggatan. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Flaffa! Får nog besöka Okka oftare nu!

Tjillepitten

7,957

"Okka"? Aivan/neutral ?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

7,958

Haha! Nu gjorde jag precis klassikern att öppna en ny öl, fast jag just öppnat en bara 1,5 minuter tidigare. Jaah, man kan dricka dom fort, men detta är ju ändå en 50cl's 7,2:a!

Bleppe skrev:

"Okka"? Aivan/neutral ?

Okka = Oxelbergen.

Bleppe skrev:

Haha! Nu gjorde jag precis klassikern att öppna en ny öl, fast jag just öppnat en bara 1,5 minuter tidigare. Jaah, man kan dricka dom fort, men detta är ju ändå en 50cl's 7,2:a!

*FLÄMT!* F... F-FUUSK! Default/ai

Skaparen av Mortiscism.

Okka jaaah! Okkapervoparken där förr härjade en blottare om inte fler. Brunkrum, homobunkar och ToF-ig gammal homoflygfyr för att locka TopGays till staden. Homobunkern syns ofanför fotbögsmålet, till höger om bondageplanket själva ingången till BDSM-dungeonen. Nära till Glasbanken på Hantrunkaregatan också! Analdalgången: https://www.google.se/maps/@58.5890272, … 384!8i8192

Tjillepitten

En blottare? Det har jag missat! Aivan/smile
Stämmer pra det, ingången till BDSM-dungeonen är dock helt igensvetsad idag. Tidigare satt det bara ett hänglås där som man kanske kunde "få upp" om man hade bra rövpillarfingrar och lite låsdyrkarskills. Nu skulle det behövas högljudda, rejäla doningar och en del tid för att lyckas ta sig in. Aivan/sad
Själv har jag aldrig varit där inne, så det får bli en gråtrunk till videomaterialet som andra UE-pervs har laddat upp därifrån.

Skaparen av Mortiscism.

7,962

Idag tänkte jag vinna 970.000.000 monopolpängah på PervoJacksnopp. Frågan är bara vad jag ska köpa för pengarna?

Jag tycker att du ska investera i ett skjul, helst ett utan fönster, inklusive frakt till rallybanan i Himpa! Aivan/smile
Boden får gärna dekorerad med en stor madrass, ett gloryhål i väggen, trevliga citat på väggarna såsom "Hellre en kuk i hålet än ett hål i kuken!" o.s.v.

Skaparen av Mortiscism.

7,964

Check! *scratchle*

Kan man få den med en färdigmonterad BDSM-gunga hängandes från taket? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

7,966

Det kan man! Rostfria HSLA-karbinhakar serrö'! Likaså krokarna i taket som håller upp det hela...

Hurra! Default/bp

Skaparen av Mortiscism.

7,968

Jaaah!

7,969

CP-kurs hela dagen i morgon. Aivan/sad
Men efteråt blir det till att besöka Homoverkstadsgatan 8! Aivan/biggrin

Vad får ni lära er på den däringa CP-kursen? Vore det något för en dårhusintern som mig? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah vad får du lära dig för perverst Bleppe?

Tjillepitten

7,972

Just idag ska det handla om hur mycket seglis, NGD, VB:s och vaselin man får lasta lagligt *pfffh* på sin spermobil när man kör på olika typer av vägar och broar. Helt öfverflödig kurs enligt mig, men nu har PIVA tvingat mig så jag låtsas bry mig och spelar med bara för att dom ska störa mig mindre.

Det är absolut något för dig Mortis, eftersom detta även gäller Chevrosperm-förarna.

Hmm... Det där med lagar låter inte som något för mig. Aivan/rolleyes
Funderar även på att skita helt i att köra på vägar å broar också, då slipper man ju att köra om alla slan jämt och ständigt! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Det låter som en vaniljo ADR kurs... Måtte du inte bli straight och "normal" nu bara! Lastsäkring är väl den kurs man vill "gå". Hur man säkrar gimps med hjälp af spännband, hur man lastar sina gimps på ett flak osv.

Tjillepitten

7,975

Så jaah! Då kör vi igång!

Mortimer Mus skrev:

Hmm... Det där med lagar låter inte som något för mig. Aivan/rolleyes
Funderar även på att skita helt i att köra på vägar å broar också, då slipper man ju att köra om alla slan jämt och ständigt! Aivan/smile

Det var dumt af mig att skriva så. Klart att den inte var något för dig heller.

Bussföraren skrev:

Det låter som en vaniljo ADR kurs... Måtte du inte bli straight och "normal" nu bara! Lastsäkring är väl den kurs man vill "gå". Hur man säkrar gimps med hjälp af spännband, hur man lastar sina gimps på ett flak osv.

Den har jag redan "gått". Mina bondage/Shibari/BDSM-kunskaper imponerade stort på dom andra deltagarna då mina surrningar var dom enda som gimpsen Inte kunde ta sig loss ifrån.

Och så "skrev" jag fel tidigare... Var visst "Ergonomi & Hälsa" idag, och än en gång briljerade jag stort då vi "kom" in på ämnet "Alkohol & Droger".