Sv: Här postar vi allt möjligt
*sccch* (ahum) *svagt* Ja...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 209 210 211 212 213 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*sccch* (ahum) *svagt* Ja...
Fem busslaster med kladdiga tanter är nu på väg till Bleppes lya för att utdela bestraffning enligt paragraf 36 angående fredagsmüsfusk!
NEEEEEEEEEEEJ!!! (ställer ut spermpapier-mâché-vätten föreställandes mig och gömmer mig i soprummet och hoppas på det bästa)
Vilken besvikelse när man kommer till Vulvo för att hämta sitt inpyrda och lite kladdiga åkdon och man inte får se några svettiga, skitiga halvnakna mekaniker... Man betjänas av ett ungt vaniljo i kostym. *Grunkar*
Ja jag vet precis, Bussis. Det är sorgligt.
Får bli att gå till Alis bilvård och kebab nästa gång. Har minsann sett ett par håriga och rejäla skitiga karlar i brynja som kedjeröker, svär på nåt språk och mekar med åkdon. Ska man tvingas ge i från sig sina monopolpengar vill man ju ha lite valuta i form av stryk och en brutal påsättning.
Sanna mina ord! En kopp kaffekask vill man ju även bli serverad i en otvättad kaffemugg med reklamtryck på där mekanikern rört om med sin oljiga hängdragg medans man väntar.
*Flaffa!* Ja du vet vad du pratar om Bleppis, lite nakenkalendrar från "Trucks and Gays" ska pryda väggarna, en ESSO-skylt från 1975 och mycket riktigt en rejält skitig kaffebryggare som inte rengjorts sedan den kom in i verkstaden 7 år tidigare. Man möts av en hårig bringa i en för liten grå Shell-overall, det stramar om pungen och träskorna är solkade av olja, urin och kanske lite sperma.
*DUNS* (trillade ur spermobilen) *FLAFFA FLAFFA FLAFFA* Ja vart är världen på väg... *uppgiven suck*
Till det heteronormativa helvete som inget perv vill ta del i.
A'psis lixom ba'... Måste börja kräva tydliga märkningar och certifieringar, typ ISOGAY 9001 för olika verksamheter så att man direkt kan se om det är vaniljos man har att göra med.
Japp, det skall stå Rapesol-tunnor med allsköns sörja i utanför, kundtoaletten ska se ut som insidan av en oljecistern och givetvis skall det finnas rejält använda porrtidningar på ett skitigt bord i kundavdelningen.
Mmmmm! Just så ja. Och stolarna ska alla vara utav olika modeller med halvt uppskurna dynor som är rejält kiss och spermafuktiga, samt en svart tvåsits-soffa i fejkläder inköpt från Scan-Trend 1987.
Helt riktigt Bleppis! Så skall en verkstad se ut! Torrsprucken soffa från 1987 missade jag men du vet exakt hur det ska vara. Undrar hur Mortis har det i sin verkstad?
Det hoppas jag han själv snart berättar här. Men många Chevrospermer finns det iaf. där och kladdiga inramade bilder på söta seriemördare vet jag.
Kanske man får gå i från Vulvo och köpa sig en Chevrosperm i stället? Tror att kukservicen är bättre hos denna eminenta spermobildoktor.
Precis! Vad är det för modell du har? Säg att det är en superbögig modell 66?!?!? 
Vaniljo V-70 från tiden då jag inte visste att jag var ett pervat litet as som behövde tuktas. Fördelen med den idag är att man kan lasta in sin nya "familj" av kåta gubbar, alkoholiserade pervs och någon ToF individ.
Aha. Men å andra sidan så ligger du ju då under Anti Pervopolisens radar när du kör omkring i en sådan. En 66:a hade ju varit som att köra en nyare svart BMW M3 iförd ghettokostym i Hageby. Ber om att få bli stoppad. Eller vänta nu... Är de inte det man vill?
Ja man vill ju bli stoppad men som med den gayiga atmosfären vid bilverkstäder försvunnit så blev jag stoppad av vaniljopolisen förra sommaren för trasigt halvljus och sperma som täckte synfältet. En hetero pojk och en tjej (usch) undersökte åkdonet men vägrade ta i mig/gräva stjärt till min stora besvikelse. Men det ligger nåt i det du säger, en importerad "ny" Pervcedes 63 med ditklistrade AMG märken kanske funkar bättre? Helst då i nerkissade adidasbyxor och lite geisha-kulor hängandes i backspegeln. AlJazeera hits från -97 på högsta volym.
Vilken besvikelse. Hade åkt hem och grunkat i soprummet i fyra timmar direkt! Ja fejkade emblem som vill påskina att din 15000-kronorsbil med tok-skruvad mätarställning är en premiumbil är stort pluspoäng ihop med Adihaschbyxorna.
Det måste kompletteras med lite haschlukt, turksvett och kebab. Alltid fint att glassa runt på diverse sidor som Böckel.se och frottera sig i de fina jättedyra bilarna som är i "nyskick". Än mer upphetsande är att se vart bilen finns att hämta, Bögkyrka, Runkeby eller Hascheby. "Bästa bilen kompis, sälja billigt".
Precis!
Än mer kåtdramtiskt är det att kränga en bil... Ibland vill någon "prutta" lite, ibland vill någon "knolla dig" osv. Försökte sälja en gammal Cåtrolla för några år sedan. Den var obögsiktad och avställd, 5000 kameler. Hade pruttat den men likväl ringde någon och ville "knolla". Så där är ett tips för billiga sexsamtal.
Ja mycket "knolla" blir det i kontakt med "dessa".
Sidor Föregående 1 … 209 210 211 212 213 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt