Sv: Här postar vi allt möjligt
Gutt!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 188 189 190 191 192 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Gutt!
Värst vad sill kan göra med minnet...
?
Yupp. Har vaga minnen av allsång till midsommarklassiker såsom "Bögen Överraskar Röven" och diverse Eddie Meduza.
(
Vi kan låtsas att du är sjuk, så tar jag tempen med min kuk!
)
Vajert!
Uuuuhuuuuu... aoäääääääeäeäeehehheeeeeääääh... bleppblippblopp...

Nu ska jag bli CP-full! 
Edit:16:30
Sen lite Päronpung på det! 

Oj oj oj oj, Retard beer!
Nu MÅSTE jag beställa den!

Hur smakar den? Kladdkaka? Kebabsås? Kissvarm spermobil-dyna?
En komplex söt smak utav romrussin, tandkräm, säd, lössnus, morgonkiss, kebabsås, kavring, kaffe, barriärkräm, apelsinjuice, pommerans, rå köttfärs och ja... kissvarm spermobil-dyna.
Väldigt len i smaken och med lång efterbeska. Köp!
Ska köpa många flak cp-öl om jag vinner sådana tocken därninga slantar på pervobollen ikväll.
Har satsat många kottar, kaspyler och trolldeg ska ni veta! 
Nu så!

Låter gött! Får väl beställa ett par CP-öl! 
Bärfis! Mumma! 
"Bärfis"... Såååå vare'ja... 
Ska köpa många flak cp-öl om jag vinner sådana tocken därninga slantar på pervobollen ikväll.
Har satsat många kottar, kaspyler och trolldeg ska ni veta!
Fan...
Äsch! Tacka vet jag Spermolotto!
Ja det blir ju alltid garanterat kladd varje gång. 
Och tröstpris såsom att spänna på Bingo-Berra i dajmen till exempel. Där har pervobollen något att ta lärdom av! 
Angående aktuella "The neverending 5-ordsDIKT"...
Sött...
Mysigt! Men di dära stolarna ser inte ens ut att hålla för min pung.

Nä. Dom håller inte. Var dock vad som ingick i hyresavtalet. Men schyssta brillor du hade. Perv-Ban © ? 
Aha.
Ja visst äre Perv-Ban! 
Syster Märta har sagt att jag ska få en gratis spruta som beställts av ÖIA idag! Undrar vad jag får? Baizer? Asta Zpermeca? Mustderna? Hoppas i alla fall på ett trevligt resultat i stil med snurrepillren som vi brukade få på 80-talet timmarna innan kommunens inspektion av anstalten skulle ske. 
Oh vad spännande!
Tror det blir Asta Zpermeca.
Ja snurrepillerna var det ju bra drag i på det glada 80-talet. Dock brukade inte syster Märta vara så glad åt kommunens "dom" efteråt...

...och själv har jag morgon-torsdagsmüs just nu med en flarra Horek vödka som blandas med tjurpiss, samt två tallboys 7,2:an till efterrrätt, och detta eftersom jag varit tvångsintagen på PIVA i sädvanlig oordning nu måndag, tisdag, onsdag. Så jag har dock inte kunnat ansöka om att få ha fm idag torsdag. Men det är nog ingen fara. Eller vad säger du Mortis? Tanterna sover väl nu? Eeehehehhe... (nervöst skratt) För... det gör dom väl? Eller hur? Eller hur, Mortis? Hehe. (börjar bli orolig...)
Trodde ÖIA's nya säkerhetspersonal skulle stävja detta, haha!
Oh vad spännande!
Tror det blir Asta Zpermeca.
Det blev Baizer!
...och själv har jag morgon-torsdagsmüs just nu med en flarra Horek vödka som blandas med tjurpiss, samt två tallboys 7,2:an till efterrrätt, och detta eftersom jag varit tvångsintagen på PIVA i sädvanlig oordning nu måndag, tisdag, onsdag. Så jag har dock inte kunnat ansöka om att få ha fm idag torsdag. Men det är nog ingen fara. Eller vad säger du Mortis? Tanterna sover väl nu? Eeehehehhe... (nervöst skratt) För... det gör dom väl? Eller hur? Eller hur, Mortis? Hehe. (börjar bli orolig...)
Trodde ÖIA's nya säkerhetspersonal skulle stävja detta, haha!
Fusk! 
Ja Kenta-Knekt ser mysig ut. Ser att man fortfarande inte har hittat någon hygientekniker till Rum 316 förresten. 
Ja han gör en gedigen in"sats" har jag hört av min idiotkontakt på insidan.
Hört att även dom indiska kloakdykarna har avböjt tjänsten då dom tyckt att det verkat för snuskigt. 
Sidor Föregående 1 … 188 189 190 191 192 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt