Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaaaah!!! Preciiiiiiis!!! Vi bokar väl även spa och buffé, va?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 187 188 189 190 191 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaaaah!!! Preciiiiiiis!!! Vi bokar väl även spa och buffé, va?
Jaa! Då blir det bajsbad i både bollhavet och bubbelpoolen! 
Ååh, idag är det exakt ett år sedan som Ostfralla sågs här senaste gången. 
Det var det ja. Finns ju lite olika teorier om vad som hänt honom.
Ett säger att syster Mensina tog honom när han glatt ynfade omkring nere i ÖIA's källare.
Ett annat är att han är inlåst i syster Märtas BDSM-rum.
Och ytterligare en teori är att han grävde sig ut från cellen och vidare ut genom avloppsröret, för att sedan fly till Porjus där han genomgick en medioker plastikoperation och startade en kinarestaurang.
...Eller att ett oskyldigt inlägg i "Var fan är jag?" gjorde honom nojig... Shiet. 
...Eller att ett oskyldigt inlägg i "Var fan är jag?" gjorde honom nojig... Shiet.

Mumma!

Undrar om den där Kerstin ens vet vad en gynekolog är för något? Kanske är det dags att besöka en sådan? Att kunna producera en mängd flensost som räcker till 1500 gäster kan nämligen inte vara normalt! 
Nä. Det vet hon nog inte. Men jag vill smaka hur som! 
(...och du har mäjl...)
Är på nya "jobbet" och kan inte perva lika mycket just nu... 
Så vaniljo man blifvit...
Så ja! Äntligen hemma.

Fan så hetero.
Ja. Men nu är jag äntligen hemma.

Idag var jag ute och buskörde med spermobilen och hamnade plötsligt och oplanerat i stadsdelen "Britt-Town" här i Kalmar samtidigt jag blev hungrig-pungrig. Fick då se ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till och körde in och beställde detta. Det var banne mig bland det godaste jag inmundigat sedan Ostfralla bakade kladdisar tillsammans med syster Fekalia, vilka jag brukade afnjuta ur ett sämre begagnat gristråg inne på PIVA's pissoar! 
Tycker dock pubens namn känns bekant på något vis? Du Mortis... *ahöm* Du vet möjligen inte om detta är något vi startat under något kraftig SHÖMK-rus i kombination med KBT? 
...har för mig att IPA står för: "Inkontinenta Pensionärers Analsekret", men är dock inte riktigt hundra... 
Maffigt! Skulle vilja bli pervostammis där! 
Maffigt! Skulle vilja bli pervostammis där!
Ja mä!
Idag ska det bli ännu varmare ute än i min vb. Så därför vill jag starkt uppmana alla att dricka extra många NGD för att hålla vätskebalansen i styr så att det inte blir tokigt! 

Bra idé, Bleppis! Men det var värre igår. Man kunde tillaga vändstekta bs-sjuor på asfalten.
Mums! Gjorde du det då? 
Vad fan tror du?
Det är som bäst 35 grader en gång om året, och när det väl händer så är jag först fram med stekpannan! 
Aaah! Så klart! Dumma mig! 
Det är så man skiljer pervs från vaniljos allra bäst. Alla vaniljos ställer sig och spyr, samtidigt som de riktiga karlakarlarna ställer sig på kö för att få smaka och har med sig kottar och kapsyler. 
Serveras dä någe gött på ÖIA nu på midsommarafton då?
------ Uhuhuhuuhheehäh... *slafs tugg börp* eeiiihihiiih... gnjääääe... uuh...
Mmh, HÖMK på surkuksbröd, sillspermakräm och ägg Bleppedict var mumma! 
Sidor Föregående 1 … 187 188 189 190 191 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt