Sv: Här postar vi allt möjligt
Äsch! Ska det vara så svårt att få sin seglis på glasflaska nu för tiden? 
Hmm, karantän låter müs. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 171 172 173 174 175 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Äsch! Ska det vara så svårt att få sin seglis på glasflaska nu för tiden? 
Hmm, karantän låter müs. 
Fääen! Kommer fortfarande inte åt forumet via min IBM 5150. 
Fäen va CP. Här funkar det utmärkt!
https://youtu.be/0iGwiG1RD7Q
Jävla Musse Pigg!
Nästa gång jag ser honom så ska han fan få en julgran uppkörd i röven. 
Rähähä! 
Julgran i all ära. Men sprid falska rykten och sätt upp komprometterande lappar här och där... också...
Åkej!
*Fniss!* Musse Pigg är en jävla pundare! 
Beviset talar i alla fall för sig självt! https://youtu.be/aRCNJL-yvig
Fittkramps ekonomirapport, 28/9 -20:
Det är nu fastställt att CP-truck har ansökt om konkurs, försäljningen har gått dåligt i år och aktien har sjunkit under en längre tid. Inga andra ledande spermobilmärken har visat något större intresse för att köpa upp CP-truck.
Kursen för både Porrsche och Chevrosperm ser dock stabil ut trots att coronapandemin har satt en del käppar i spermobilhjulen. Produktionen och försäljningen av spermobiler från båda tillverkare har börjat att komma igång igen.
På grund av fallande temperaturer runtom i Sverige så har folks törst avsvalnat, och därför så har försäljningen av seglardricka sjunkit i vissa delar av landet. Däremot så söker sig somliga till alkoholen nu när hösten har kommit, varpå försäljningen av andra dryckeshjon har gått upp, såsom bärfis och NGD.
Eftersom världen har börjat öppna upp sig lite efter corona så har införseln och försäljningen av SHÖMK, HÖMK och snurrepiller ökat markant till skillnad från i somras. Priserna på dessa varor har därför sjunkit då tillgången har förbättrats.
Priset på bajs har sjunkit markant, men det spås att priset kommer att stiga rejält i vinter, det är alltså en god idé att investera i bajs för tillfället.
Kursen har ökat något i värdet på kuk och pung, kuk är värt cirka 467,08 kapsyler/kilo och pung 354,64 kapsyler/kilo. Priset på fitta har däremot sjunkit till 4,67 kapsyler/kilo, anledningen är bland annat på grund av att magasinen i landet som lagrar fittslask är överfulla sedan i somras då det producerades cirka 90 mm/vecka runt om i landet när det rann som bäst.
Så du kan!
Ordning på't!
Ja HÖMK-businessen går alldeles strålande. Som Kiss...
Jäpp!
Fiskknullarna är däremot mindre glada nu för tiden. På grund av corona så har folk inte haft ett skit att göra under sommaren och har därför ägnat sig åt mer fiske än normalt, det har lett till brist på knullbar fisk i svenska sjöar och vattendrag. Inbrott och stölder på akvarier och fiskodlingar runtom i landet har därför ökat rejält!
Fisk-knull... Mmm...
Ursäkta Mortis att jag inte verkar så aktiv, men det har ju att göra med min vaniljheterofiberleverantör att göra! Måste ju posta nu med min Nokia 3310...
Jisses, dedära leverantörerna måste vara jättevaniljon! ...Får du ens titta på homoporr? 
Testat att skaffa Tor (webbläsare) och logga in genom den?
Ååphååhh/gffhgnööhä/ä/!!! Börjar bli mer och mer vaniljo av att inte kunna komma in här via min IBM 5150.
Hilfe!
Själv kör jag på televerkets gamla hemliga underground-telegraflinjer från första världskriget.
Det funkar som så att en kabel går från datorn till garderoben, där inne sitter en amfetaminpåverkad liten dvärg som knackar in ettor och nollor med en sjuhelsikes fart dagen lång. Från dvärgens skrivmaskin går telegraflinjen ända bort till fittkramps server. Där sitter en till dvärg som svarar på signalerna genom att också knacka in ettor och nollor. Skäijtbra om en säjjer dåh.
Oj oj OJ! Du har Verkligen det senaste som vanligt, din lille teknikbög!
*kärleksfull kladdkram*
Rajdiraaaj... NGD:n var slut p.g.a. att något rodent-aktigt tidigare under dagen varit inne och snattat alla dessa. Men dom här tycks fungera. Blir allt bra kissnödig och måste fylla på vb:n konstant, samt ännu mera snurrig i skallen. Blepplepplepplepplepp...

Jisses, redig parkbänksdricka!
(I den här stan så brukar parkbänksgubbarna föredra Sofiero 7,5%, Arboga Extra Stark 10,2% och Sju komma tvåan.)
Riktiga konnässörer!
NÄMEN...
Har ni sett?!?!? Redan en modifiering utav den nya bögigare plastflaskans korch. 

Men nääej! 
Om man nu ska lägga av med glasflaskorna så borde man ju sänka priset tycker jag. 
A'psis!
Om man tar bort de ack så dyra glasflaskorna till allas missnöje så måste ju Explorer Vodka göra folket nöjda på något sätt, typ sänka priset per flaska till... Hmm, få se nu... En tjuga? 
Nu är jag inte lika bra på att räkna som dig, Mortis. Det märker jag nu. Men jag tycker ändå det lät vettigt. 
Låt kineserna göra jobbet med att tillverka de nya plastflaskorna och låt några systemet-anställda betala för jobbet i natura.
Frakta sedan hit flarrorna och fyll upp dessa med godiset.
Alkoholskatt? Skiter väl vi i. Bara att muta höjdarna för systembolaget med natura.
Nu har vi plötsligt seglardricka för en tjuga styck i alla butiker! Tjohoo!
Tjohomooo för kommande finansminister Mus!
Sidor Föregående 1 … 171 172 173 174 175 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt